gezocht:mensen in Cuijk met trage @home verbinding

Pagina: 1
Acties:

• niXnut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07-2020

niXnut

Hora ruit; hora est!

Topicstarter
Zijn er mensen uit Cuijk die last hebben van een ontzettend trage internet verbinding van @slome?
Ik ben in november aangesloten en in het begin was het super, 300K was geen uitzondering. Maar al heel snel liep de snelheid hard terug, tot het absolute dieptepunt van de laaste weken: gemiddeld tussen de 5Kb en 15Kb per seconde!!!
De helpdesk houdt me al weken af met de smoes dat er werkzaamheden in de wijk zijn om de capaciteit en snelheid te vergroten en dat is iedere keer dat ik bel de volgende dag klaar. BULLSHIT. De snelheid blijft hetzelfde.
Zijn er meer mensen die op de Heeswijk in Cuijk wonen? Misschien zelfs aan de Lavendel, die hetzelfde probleem hebben?

| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Een vriend van me woont ook in Cuijk, maar is hier niet geregistreerd.
Daarom dat ik ff z'n bericht hier zet:
Ja ik heb ook die zelfde problemen. Ben ook vanaf november 2001 aangesloten. Ik woon ook in Cuijk maar dan in het Centrum van Cuijk. Heb al meerdere malen met @HOME gebeld ook meerdere malen naar 1uur er weer uitgeknikkerd omdat je te lang in wacht zit! Het enigste wat ze doen is pingen, dat lost ook echt het probleem op!

Toen kwamen ze op het idee dat ik maar de software moest installeren. Heb ze uit gelachen want die software draait niet een op Win2000. Kortom weer in de wacht! en toen heb ik de hoop maar opgegeven!

E-mailen kan naar: Mail@GSiFreaks.nl