Toon posts:

switch in case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagie

Ik heb sinds kort een mini hub gekocht van w linx 8 poorten
nou heb ik eens zitten meten en daar kwam uit dat hui precies in een 5.25" bay past

Nou luidt mijn probleem als volgende de voeding zit aan de zijkand waardoor ik hem niet in mijn kast kan plaatsen

Iemand een idee hoe ik deze voeding aan bijvoorbeeld de achterkant van mijn kast kan plaatsen

wie kan mij helpen

• Red_Head
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 04:40

Red_Head

Kleine moeite groot plezier !!

het zou misschien wel kunnen maar zou je het wel doen in verband met alle utp kabels die dan naar binnen moeten

is verschrikkelijk slecht voor je airflow etc...

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
als ik het goed begrijp, gaat de voeding in de zijkant van de hub, en daarom past ie niet in een 51/4 bay.
Wat je kunt doen is die hub openslopen en de aansluiting voor de voeding verleggen.

een hub is niet hetzelfde als een switch

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 22:00 schreef SH007 het volgende:
als ik het goed begrijp, gaat de voeding in de zijkant van de hub, en daarom past ie niet in een 51/4 bay.
Wat je kunt doen is die hub openslopen en de aansluiting voor de voeding verleggen.

een hub is niet hetzelfde als een switch
Ik neem aan dat er een trafo aanhangt, maar op hoeveel volt werkt dat ding nou echt? Als dat dus 12v is en je voeding trekt het (qua watts) dan is het wel handig om het binnendoor te schakelen.

Verwijderd

Topicstarter
het is een switch maar staat mini hub op

Maar om die voeding te verlegeen heb ik hulp nodig ben namelijk geen electricien en heb geen zin om te gaan prutsen waardoor ik mogelijk men switch sloop

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:18
Kabeltje verleggen kan iedereen. Wat je allereerst doet is die mini-hub openschroeven, en kijken waar je achterin ruimte hebt. Met een beetje geluk kun je de hele behuizing losschroeven, waarna je achterin netjes een klein gaatje boort. Vervolgens geef je voorzichtig een enorme rotruk aan dat voedingsdraadje, en priegelt'm nu door dat pasgeboorde gat.

Ding dichtschroeven en klaar :D

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Topicstarter
da tis het niet

Ik wil geen gat maken in men switch

Ik wil de voeding van mijn switch doortrekken naar de achterkant van men case aardoor ik de voeding input van mijn switch los moet maken een kabel o.i.d er tussen de hub en de voedings input zetten waardoor ik hem dus aan de achterkant van mijn case kan modden

is vaag maar ga ff pics of tekingen maken om het te verduidelijken

Verwijderd

Topicstarter
hier mijn idee hoe het moet gaan worden

http://www.geocities.com/teunharteveld/casemod.html

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 22:56 schreef whocarezwarez het volgende:
hier mijn idee hoe het moet gaan worden

http://www.geocities.com/teunharteveld/casemod.html
op 5v? doe hem dan op de rooie + zwarte draad van de voeding van je pc. meteen klaar.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar is zoon stomme tup stekke en kan je die zonder problemen modden en dus aan je voeding in je systeemkast plaatsen.
Want als ik me niet vergis is die 6 volt en ik weet niet of de switch dat trekt wil hem niet slopen namelijk

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 18:00
Op woensdag 06 maart 2002 23:06 schreef whocarezwarez het volgende:
ja maar is zoon stomme tup stekke en kan je die zonder problemen modden en dus aan je voeding in je systeemkast plaatsen.
Want als ik me niet vergis is die 6 volt en ik weet niet of de switch dat trekt wil hem niet slopen namelijk
Leer even gewoon nederlands ! >:)

-

Verwijderd

Lijkt me niet dat je met dat 1e voltje dat ding molt.
Alleen de vraag is hoeveel ampere die trekt.
Want je voeding moet dat ook aan kunnen.
Pagina: 1