Toon posts:

Dell Optiplex Drive Brackets?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier nog een oude Dell Optiplex Gxi (p166) staan... errug leuk apparaatje - heb er Linux op draaien. Maarrr.. nu wil ik graag een cdrom drive inbouwen (die er dus nog niet in zit), maar Dell zou Dell niet zijn als ze niet hun eigen methodes hebben om kasten te bouwen. Wat blijkt?! De cdrom speler moet worden vastgezet met speciale brackets. Heb alleen geen idee van welk type (speciaal van Dell). Iemand die hier ervaring mee heeft en eventueel weet of ik die brackets los kan bestellen of ergens kan krijgen?!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo?! :? :Z

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bij Dell zelf waarschijnlijk he.. hun zijn ook de enigen die DELLs verkopen, dus jah..

Verwijderd

Ja sorry hoor.. Misschien even een belletje naar Dell inderdaad.. :Z :Z

Verwijderd

of zelf ff wat knutselen.

wat je ook kan doen is ff langs de plaatselijke pc boer, die heeft meestal nog wel zooi van die brackets liggen en daar eentje uitzoeken die past of heel makelijk passend te maken is!

Verwijderd

Topicstarter
smartass... jaah tuurlijk kan ik FF Dell bellen - de kans is er dat er toch iemand is met andere tips, dus vandaar deze topic :X

Edit: ga het nr van Dell maar vast opzoeken (lekker ouderwets! - keej, ga op zoek naar meel adres);

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar... heb Dell gemeeld; er stond nog zo'n speciaal nr op de kast, voor ondersteuning. En dat werkt dus nog steeds... topic closed;
Pagina: 1