Sorry je wachtwoord klopt niet, typ je reactie opn

Pagina: 1
Acties:

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ieuw.

Op veel fora, en in dit geval de frontpage, kun je als je je wachtwoord verkeerd hebt getikt ff vorige doen met behoud van je verhaal.

Doordat ik 9 uur per dag op mijn werk zit (Pcwinkel) en niet een eigen pc heb, en niet binnen de korste keren 1st posts op mijn naam heb staan (ja die mannentjes werken hier ook), log ik niet in met koekje

Het is zeer vervelend om na een heel verhaal omdat je een hoofdletter verkeerd geplaatst hebt het weer helemaal opnieuw te moeten intikken, en copy paste vergeet ik altijd achteraf

Is het niet mogelijk om die knop naar volgende page te laten gaan, terug te laten gaan met behoud van username en reactie?
Of is dit te ingrijpend

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Rechtermuisknop -> Back?
Backspace?

Bij mij (IE 6, maar ook IE 5 en 5.5 deden dit al volgens mij) staat de tekst er dan nog gewoon.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 19:23
Jah, daar heb ik soms ook last van. Ik los het op door ff CTRL-A, CTRL-C te doen, dan staat het op het clipboard.

Werkt altijd... maar inderdaad is het wel een idee om hier een knop voor te maken, vaak als je de back-knop gebruikt krijg je weer een lege pagina, i.v.m. het feit dat de page opnieuw wordt opgehaald (chaching instelling waarschijnlijk)

• Saus
  • Niet online
Op woensdag 06 maart 2002 21:58 schreef Wouter Tinus het volgende:
Rechtermuisknop -> Back?
Backspace?

Bij mij (IE 6, maar ook IE 5 en 5.5 deden dit al volgens mij) staat de tekst er dan nog gewoon.
Winxp prof NL, IE 6, alle sec. updates van MS

no way dat die tekst er dan weer staat.
Vaak maakt het niet uit, heb ik toch maar een onelinertje ofzo. Maar soms die grote reacties, is vervelend om hetzelfde intelligente :D verhaal weer opnieuw neer te kalken

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Een echte tweaker gebruikt de back-knop of kopieert tekst naar clipboard en maakt er niet zo'n issue van. :z

LinkedIn WoT Cash Converter

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

mischien een optie om ze effe te CP'en in notepad ofzo en dan in het reactie veld te kloppen als je ingelogd bent :?

edit:

Zeiden PcDealer en ik in koor :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Saus
  • Niet online
en copy paste vergeet ik altijd achteraf
Kijk, ik snap wel dat het zo kan (zo stom ben ik ook niet)

Maar denk er maar eens aan :)

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 17:20

MRic3

Of praat ik weer poep?

ik heb hetzelfde probleem maar ja...
elke keer dat verhaal opnieuw typen geen zin in en
copy past vergeet ik meestal doek alleen bij heel lange replies

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-01 13:29

JointFillah

Techno Addict

Tsjah de copy/paste methode werkt wel, maar is wel een gedoe....dan kun je nog beter Netscape6.x (of Mozilla) gebruiken om over T.net/GoT te surfen, want die laat de text wel gewoon weer zien als je op de back-knop ramt :)

~* Peace, Love & XTC *~

Pagina: 1