[XP] toetsenbord taal instellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:34
Beste mensen..
Ik heb dus xp..en ik wil de toetsenbord taal instellen zodat ik als ik op de ' druk en daarna meteen de e het streepje op de e krijg en dat soort ongein...Ik krijg dat echt niet meer ingesteld gewoon :r , heb dat language bar wel weer tevoor schijn kunnen halen maar die was leeg, kon het ook niet instellen bij control panel en dan "keyboard" of, "Regional and language options"
Kan iemand me helpen :?
Thanks!

Aap!

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

Op woensdag 06 maart 2002 21:40 schreef --boothill-- het volgende:
Beste mensen..
Ik heb dus xp..en ik wil de toetsenbord taal instellen zodat ik als ik op de ' druk en daarna meteen de e het streepje op de e krijg en dat soort ongein...Ik krijg dat echt niet meer ingesteld gewoon :r , heb dat language bar wel weer tevoor schijn kunnen halen maar die was leeg, kon het ook niet instellen bij control panel en dan "keyboard" of, "Regional and language options"
Kan iemand me helpen :?
Thanks!
Regional and language options moet je wezen, kijk dan bij languages, Details
Default input Language moet wezen Dutch-US international
Ik heb Dutch als standaard Taal dus, met n VS internationale indeling
Alle anders shit verwijderen.
sccs

eerst kijken dan zeiken

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:34
thanks gelukt :)

Aap!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 12:23
graag gedaan hoor :+

Verwijderd

waar vind je die stuff eigelijk? :(

In XP bij toetsenbord instellingen kom ik niet echt ver :(

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 11:58 schreef BoneFly_ het volgende:
waar vind je die stuff eigelijk? :(

In XP bij toetsenbord instellingen kom ik niet echt ver :(
Staat toch gewoon in het topic? :?

• ZaWoot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 16:11

ZaWoot

Red Is The Color

Zo, even een kick van 2 jaar voor een soort gelijk probleem. Kan dit probleem nergens vinden:
Ik ben (telefonisch) iemand aan het helpen;

Deze meneer had het probleem dat hij onder de verschillende toetsen met shift ingedrukt de verkeerde tekens kreeg.

Bekend probleem leek mij zo, dus even geholpen met de keyboard instellingen op Amerikaans (international) te zetten.
Nu werkt alles wel weer goed op één ding na, onder de 2 zit normaal het apenstaartje, alleen bij hem is dat het vraagteken, en onder het vraagteken zit weer de @.

(Voor de rest kloppen alle tekens wel )

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Deze vraag hoort trouwens gewoon in WOS, kun je daar even een nieuw topic openen waarin je duidelijk aangeeft wat je zelf al hebt geprobeerd? Aangezien je niet exact hetzelfde probleem hebt heeft het weinig zit dit topic te misbruiken voor jou vraag. Open dus even een nieuw topic in WOS wat voldoet aan de policy :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.