Philips PCrw 1208

Pagina: 1
Acties:

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik heb een philips pcrw 1208 en die heeft het altijd goed gedaan. 2 weken geleden is mijn voeding opgeblazen en dus ook nieuwe voeding gekocht. Nu komt er elke keer met het branden een foutmelding dat de buffer leegloopt.
dan komt ie met de fout
"- Invalid block adress
- Invalid writestate
- Could not perform end of track
- Burn process failed at 8x

Hij deed het voor dat ik die voeding had opgeblazen nog wel perfect. Kan het daaraan liggen :?

specs:
Amd 1450
128 MB ram
powercolor Gforce 2 mx200

p.s.
ik heb al op philips,google en hiero gezocht maar nix gevonden. misschien verkeerde invoer

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Verwijderd

Doet ie dat met elk programma...?
Kijk 's of een firmware-update wil helpen.
Dit is gewoon een kwestie van ff vanalles proberen...

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-03 21:35
ik kreeg deze melding vaak bij bepaalde (mindere) merken cdees. oplossing was vaak op lagere snelheid branden. Lijkt me sterk dat het aan de voeding ligt, hoewel bij overspanning de laser wellicht niet goed meer is gecalibreerd. doet een test-burn het wel?

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
Op donderdag 07 maart 2002 09:46 schreef Ackaturbo_Karting het volgende:
Doet ie dat met elk programma...?
Kijk 's of een firmware-update wil helpen.
Dit is gewoon een kwestie van ff vanalles proberen...
Ja.. met nero en Adaptec, Ik zal de firm ware wel ff probere jah en anders pech. gelukkig heb ik nog een plextor die wel goed werkt :P
ik kreeg deze melding vaak bij bepaalde (mindere) merken cdees. oplossing was vaak op lagere snelheid branden. Lijkt me sterk dat het aan de voeding ligt, hoewel bij overspanning de laser wellicht niet goed meer is gecalibreerd. doet een test-burn het wel?
Nee. die test burn doet het ook niet. Daarom.. erg vaag.
maar ik probeer eerst wel ff die firm ware jah en dan maar zien wat het wordt

Mario Kart FC 1590-4774-1019