Oke, ik weet niet of dit de goede plek is maar ik moet het toch even kwijt en een beter passend forum kon ik hier ook niet zo snel vinden en zo lezen mensen het misschien nog eens. Vaak zie ik namelijk prijzen van producten die dus tweedehands zijn, die nauwlijks verschillen van de prijzen in de pricewatch. Ik denk dan... welke eikel probeert nou een tweedehands ding te verkopen tegen de prijs van een nieuwe??? Ik kan zelfs voorbeelden opnoemendat de tweedehands duurder worden aangeboden. Mensen denk nou effe na, zo kon je dus niet van je geforce 2 mx 32 mb af!!!
En als tweakers onder mekaar gun je elkaar toch wat voor een vriendenprijsje
Voor de sceptici
zal ik wat voorbeelden noemen onder de videokaarten:
- Hercules 3D Prophet III Ti500 TV-out V&A 350 euro, PW 361 euro
- Asus V7700 GeForce2 32MB Pure V&A 115 euro, PW 99 euro
Oke voor het overgrote deel zijn de V&A aanbiedingen wel goedkoper maar het verschilt vaak zo weinig, een tweedehands videoplankje verkoop je toch niet met 10 euro korting op de winkelprijs, volgens mij zouden de meeste mensen lekker een nieuwe kopen toch of hoe zit dat (en nou niet zo zitten zeiken ik probeer de prijzen tedrukken
)
Hybz
En als tweakers onder mekaar gun je elkaar toch wat voor een vriendenprijsje
Voor de sceptici
- Hercules 3D Prophet III Ti500 TV-out V&A 350 euro, PW 361 euro
- Asus V7700 GeForce2 32MB Pure V&A 115 euro, PW 99 euro
Oke voor het overgrote deel zijn de V&A aanbiedingen wel goedkoper maar het verschilt vaak zo weinig, een tweedehands videoplankje verkoop je toch niet met 10 euro korting op de winkelprijs, volgens mij zouden de meeste mensen lekker een nieuwe kopen toch of hoe zit dat (en nou niet zo zitten zeiken ik probeer de prijzen tedrukken
Hybz