Toon posts:

[NFS5] Spelen onder guest account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen, ik krijg het niet voor mekaar om NFS5 te spelen onder mijn guest account. Hij blijft maar zeuren dat je de 3d instellingen moet draaien, maar die kun jen iet opstarten in guest. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Verwijderd

wat bedoel je met quest account?
ik denk dat je een "normaal" account van jezelf moet maken, en dan JOU instellingen doen (ofzo)

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:44

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Ik denk niet dat je dat zelf zal lukken,
2 mogelijkheden:
je vraagt aan de admin om je meer rechten te geven.(werkt zeker)
je vraagt de admin om 3d setup te draaien, en misschien lukt het je dan om te spelen :)

ps, dit verhaal geldt alleen maar als je de guest account onder nt-based os bedoelt.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Hai bishop, heb jij ook problemen met het online opstarten?
probeer internet games te spelen maar het spel zegt dat er een nieuwere versie beschikbaar is,als ik die wil downloaden dan knikkert ie me uit het spel.
En als ik NO kies kom ik niet verder,ik kan me niet eens aanmelden op de server en dergelijke.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat hier dus om mij EIGEN PC, waarop ik een aantal mensen laat spelen, tijdens een open dag van onze school. Maar omdat ik daarvoor een aparte user heb aangemaakt (limited user, die gelijk is aan de guest account) wil het maar niet werken. Het probleem zit hem waarschijnlijk in het register. Wie kan mij helpen