Redhat 7.2 op raid0 installeren ?

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Op http://www.tweakers.net/meuktracker/1754?t=1015446077& kwam ik dus drivers tegen maar hoe moet ik nu zo'n floppy maken want ik draai op dit moment windows xp.

help :)

Ennehhh, moet ik redhat 7.2 draaien, of mandrake of slackware ? ps, redhat heb ik op cd staan dussehh :)

Ik ben vrij nieuw op linux gebied :)

Verwijderd

ik zou zelf niet het hele os op een raid zetten
maar de linux op een aparte schijf, een raid maken van de rest van de schijven en die mounten op de plek waar ik die hoeveelheid ruimte nodig heb.

dus:
stap 1: installeer linux (smaak maakt niet uit ik heb liefst debian of slackware)
stap 2: pak een koele kernel en compile 'm naar je hardware en netwerk configuratie. (ik wil ook devfs want /dev/ataraid/part1 rulez)
stap 3: maak een raid, mount 'em en klaar

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 21:54 schreef ferengee het volgende:
ik zou zelf niet het hele os op een raid zetten
maar de linux op een aparte schijf, een raid maken van de rest van de schijven en die mounten op de plek waar ik die hoeveelheid ruimte nodig heb.

dus:
stap 1: installeer linux (smaak maakt niet uit ik heb liefst debian of slackware)
stap 2: pak een koele kernel en compile 'm naar je hardware en netwerk configuratie. (ik wil ook devfs want /dev/ataraid/part1 rulez)
stap 3: maak een raid, mount 'em en klaar
Ehh, ik ben ook maar NooB hoor :D heb nog nooit gecompiled, laat staan dat ik weet hoe dat moet :)

Kwil gewoon linux installen op raid, dat kan met windows XP ook :*