Toon posts:

HP Deskjet 690C neemt geen papier meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn printer kan het papier in de invoerbak bijna nooit meer automatisch nemen. Ik moet dus altijd naast mijn printer zitten om een handje te helpen. |:(

Heeft er ooit iemand hetzelfde probleem gehad, en zo ja wat is er dan aan te doen.

Ik veronderstel dat de rollen hun grip verloren hebben, maar daarvoor kan ik toch geen nieuwe printer kopen :?

Verwijderd

Je kan proberen om de rollen (die het papier grijpen) een beetje te schuren, of er iets ruws op te plakken..
Of gewoon nieuwe printer kopen, geld investeren in dat ding is zinloos.. Eindelijk heb ik mijn nieuwe S500 :)
Kortom, probeer nog wat aan te modderen, of koop een nieuwe..

Verwijderd

Topicstarter
k, bedankt voor de tip, dat ga ik zeker proberen. :)

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:36

Killjoy

Klingon lawn products

De printer rollen goed met spiritus afnemen helpt ook goed. Van schuren worden je rollen nogal ruw. Schuren doe ik pas als spiritus niet meer helpt.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• BigBart
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02-2025

BigBart

Memento Mori

Heb hetzelfde probleem gehad met mijn HP deskjet 510 (heb nu een HP deskjet 970cxi). Boos naar HP gebeld dat mijn printer geen papier meer pakte :( Daar kende ze het probleem en ze hadden er zelfs een apparaatje voor bedacht. Een apparaatje dat je voor je rollers zet en deze schuurt ze dan gedurende een bepaalde tijd. Dat apparaatje sturen ze je kosteloos toe. Dus gewoon ff naar HP bellen >:)

Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 22:06 schreef BigBart het volgende:
Heb hetzelfde probleem gehad met mijn HP deskjet 510 (heb nu een HP deskjet 970cxi). Boos naar HP gebeld dat mijn printer geen papier meer pakte :( Daar kende ze het probleem en ze hadden er zelfs een apparaatje voor bedacht. Een apparaatje dat je voor je rollers zet en deze schuurt ze dan gedurende een bepaalde tijd. Dat apparaatje sturen ze je kosteloos toe. Dus gewoon ff naar HP bellen >:)
aha, bedankt zeg. Ik ga direct bellen ;)

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 16:03
idd afnemen met spiritus, werkt bij mij perfect!

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Verwijderd

ik geloof dat ze je bij hp aanraden als je belt en je heb zo iets. dat je het papierer er allemaal uit moet halen en dan ook ff die lade waar het op licht en dan die hardhandig(ook niet te ) en in moet stoten. Dit is geen grapje van mij hoor, Dit was echt een tip van Hp of kan ook van Canon of zo geweest zijn hoor. Maar ja, als je niet probeerd werkt het zeker niet.

Zorg wel dat je het niet te zacht er in stoot maar ook niet zo hard dat je je printer afbreekt.

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 21:13 schreef Herdore1 het volgende:
Mijn printer kan het papier in de invoerbak bijna nooit meer automatisch nemen. Ik moet dus altijd naast mijn printer zitten om een handje te helpen. |:(

Heeft er ooit iemand hetzelfde probleem gehad, en zo ja wat is er dan aan te doen.

Ik veronderstel dat de rollen hun grip verloren hebben, maar daarvoor kan ik toch geen nieuwe printer kopen :?
He, ik heb hetzelfde probleem gehad met de 690c, toen heb ik een instructievel gekregen waarop stond dat je met gedestilleerd water de rollen 'schoon' moest vegen met een wattenstaafje/schone doek. Dit werkte perfect, ik hoop dat je er nog wat aan hebt.

(ik heb zelfs een keer de printer helemaal open gehad + rooller eruit, omdat er een stukje label van een cd achter was blijven plakken. Precies tussen de rol en de achterwand. Hij deed het daarna weer perfect)

• liempie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 16:54
Wat ook goed werkt is wasbenzine. Dit op een oud T-shirt doen en daarna het T-shirt tegen de transportrollen aan houden.

Ik heb ook een 690C en na dit uit te voeren gaat het weer een paar maanden goed.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal voor de tips. Als ik elke tip uitvoer denk ik dat ik geen rollen meer overhoud :)

THX
Pagina: 1