Waar kan ik deze zeer vette card krijgen heb overal gezocht , maar denk ik niet goed genoeg wie helpt me uit de brand.
Deze kaart kun je nog niet kopen alleen voor-bestellen. Zie site Visiontek (www.visiontek.com) voor meer info. Daar staan trouwens ook de adressen waar je de kaart kun kopen of bestellen zodra deze officieel te koop is. Dus voortaan gewoon eerst ff op de site van de leverancier kijken!
Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.
kost teveel moeite.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Volgens mij is ie meer geinterreseerd in een winkel in NL en ik zag nog geen besteladressen zo snel op die site.
Visiontek zal voor het eerst ook in Europa gaan verkopen, maar een NLwinkel heb ik nog niet gevonden.
In de VS genieten ze al ruim een week van de VisiotekGF4Ti4600, een basic reference kaart, maar daarom niet minder.
Visiontek zal voor het eerst ook in Europa gaan verkopen, maar een NLwinkel heb ik nog niet gevonden.
In de VS genieten ze al ruim een week van de VisiotekGF4Ti4600, een basic reference kaart, maar daarom niet minder.
Niet op voorraad.
Het is trouwens ook een van de weinige kaarten die TV in en out heeft.
Ik vraag me trouwens af welke koeler ze gaan gebruiken. Ik zie plaatjes van deze kaart met de (supergave) reference koeler van nVidia (en die wil ik wel hebben) maar ook plaatjes waar de kaart is uitgerust met met een blue orb kloon. (no way!)
Plaatje van de kaart met nVidia reference koeler
Met die Blue Orb was een pré-pruduktie model geloof ik.Op donderdag 07 maart 2002 08:13 schreef obsidian het volgende:
Ik vraag me trouwens af welke koeler ze gaan gebruiken. Ik zie plaatjes van deze kaart met de (supergave) reference koeler van nVidia (en die wil ik wel hebben) maar ook plaatjes waar de kaart is uitgerust met met een blue orb kloon. (no way!)
Die Visiontek lijkt ook uitstekend te klokken 330/740, heeft een uistekende 2d, was die maar al in NL te koop
Niet op voorraad.
Precies, mooi kaartje hoor, en aan de prijs in de VS te zien valt het best mee. Hopelijk is ie in NL niet al te veel duurder.Op donderdag 07 maart 2002 10:26 schreef edward2 het volgende:
[..]
Met die Blue Orb was een pré-pruduktie model geloof ik.
Die Visiontek lijkt ook uitstekend te klokken 330/740, heeft een uistekende 2d, was die maar al in NL te koop
Verwijderd
volgens http://www.tweakers.net/pricewatch/26652 hier te krijgen voor slechts €427 !!!
Maar mijn vraag is meer"is de kwaliteit evengoed als je er 1 van b.v. Asus zou kopen.
Ken het merk niet echt dus geen ervaringen mee.
Wie kan mij meer info verschaffen.
Alvast bedankt
Maar mijn vraag is meer"is de kwaliteit evengoed als je er 1 van b.v. Asus zou kopen.
Ken het merk niet echt dus geen ervaringen mee.
Wie kan mij meer info verschaffen.
Alvast bedankt
voor alle vragen waar te koop en wanneer te koop kom naar
[topic=439436/1/25]
dan houden we het een beetje bij elkaar als info.
is beter als je iets wil vinden.
[topic=439436/1/25]
dan houden we het een beetje bij elkaar als info.
is beter als je iets wil vinden.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Pagina: 1