Welke brander?

Pagina: 1
Acties:

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoi, ik wil een brander kopen van rond de 500 piek.
Maarja, welke is goed?
Ik hoor veel goeie dingen over plextor, is de <a href=http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp?ProduktID=1988>plextor 8x4x32</a> wat?
Ik lees ook wel eens dingen als clone cd, wat is dat, en waar moet je rekening mee houden?

zoals jullie lezen heb ik er de ballen verstand van. Ik heb ook bij search gekeken, maar daar hadden ze nix over staan.

bvd

specs

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
plextor is het best

voor cloneCD moet je writer geloof ik RAW writing ondersteunen, volgens mij kan die plextor dat ook, kijk anders op hun site

• Unex
  • Niet online
Thnx 4 je snelle reactie, maar ik kan niet echt vinden wat dat RAW/Clone cd nou inhoud, en of het makkelijk is om te hebben

specs

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Plextor heeft wel RAW writing.

Yamaha bijv. niet!!!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:16

Paladin

Play Ball!

Plextor hp 9110 en hoger sony ondersteunen allemaal clone cd zoek dus gewoon de goedkoopste volgens mij zijn ze ook allemaal even goed.

Greetz pala

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• Unex
  • Niet online
Thnx, alleen weet ik nog steeds niet wat clone cd inhoud, zou iemand dat misschien kunnen uitleggen?

specs

Verwijderd

Clone cd is een progje waarmee je *kuch* backup cd's kan maken van een spel/programma zonder tussenkomst van een patch/crack

Verwijderd

Ik heb een Plextor 8/4/32 IDE. Perfect. Check wel regelmatig voor firmware updates.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Plextor Rulez!!!! :) :) :) :) :)
en de 8/4/32 is zeker een erug goed brandertje. ik zou zeggen: kopen!!

• Unex
  • Niet online
ahh, kijk das altijd makkelijk!
Thnx, enne firmware?
is dat iets als drivers/bios ofzo?

specs

Verwijderd

kijk ff op de site van Plextor. Is wel zoiets als een driverupdate ja. dus.
De mijne kopen? Dan koop ik lekker die 12speed van plex.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>De mijne kopen? Dan koop ik lekker die 12speed van plex.[/quote]hehe dat was ook mijn id. Ik heb mijn 8x verkocht en ga deze week een 12x kopen :D bullshit eigenlijk maar gewoon voor de heb

Verwijderd

indeed sub, voor de heb. hihi

• Hingking
  • Laatst online: 13-05-2025

Hingking

Duikfanaat

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[Ik heb ook bij search gekeken, maar daar hadden ze nix over staan.[/quote]Kijk eens bij 08-09-2000 19:56 :)

• Unex
  • Niet online
Hingking:
Ik zie het ja, eigenlijk dezelfde vraag, maar probeer hem maar eens op te zoeken met 'search' lukt niet.
Denk dat ie nog niet in de database is opgenomen.

enne, jij ook voor de plextor gekozen?

specs

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:13

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

* Harmen heeft ook een PlexWriter, danwel de 12/10/32A Burnproof versie... >:)

Jammie... :9~

Welke brandprogramma is een beetje goed? Momenteel gebruik in Nero 5.1.8..... werkt lekker... :)
3

Whatever.

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Vorig weekend de Plex 8*4*32 gekocht, goed genoeg voor mij. Of ie 10 minuten sneller kan branden is voor mij niet zo heel erg belangrijk maar ik wilde er wel één met 4Mb buffer en liefst één van Plextor..En die vond ik dus voor: 470,- in Utereg ;)

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Pagina: 1