ik heb net m'n beatman 2 binnen gehad en nou heb ik een berg mp3's in 192kbps en 160kbps formaat. om zoveel mogelijk om die 8cm cd's te proppen wil ik het snel omzetten naar 128kbps. is er een tooltje waarmee dat makkelijk te doen is zonder ingewikkeld gedoe van eerst naar wav en dan mp3?
http://www.poikosoft.com
Easy CDDA Extractor (converter) doet het iig.
Bij downloads.com zoeken op MP3 converter geeft dat niets? (behalve veel resultaten van mp3-->WMA oid)
Easy CDDA Extractor (converter) doet het iig.
Bij downloads.com zoeken op MP3 converter geeft dat niets? (behalve veel resultaten van mp3-->WMA oid)
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
kan je doen via winamp als je wilt. Is een plugin voor die de input omzet in mp3 formaat die je dan moet instellen,dus bps enzo. Dit is het enige voor de moment waar ik op kan komen (dat gratis is)
DBpowerAMP music convertor en de lame encoder ophalen, dan is het zo gedaan 
[search=bitrate MP3]
[search=bitrate MP3]
Jeez, dan moet je je mp3's decoderen en vervolgens weer encoderen. *kippevel* Dat betekent wel dat de kwaliteit van de muziek achteruitgaat want het wordt nogmaals gecodeerd. Als het even kan zou ik de originele CD's (wav's) direct naar 128 kb/s coderen (als dit ueberhaubt al echt noodzakelijk is). Dat scheelt een slok kwaliteitsverlies. Ik zie nu dat je zelfs de stap naar wav niet wilt. Bereid je dan maar voor op mp3's van slechte kwaliteit. Maar misschien hoor jij het geneens.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
TuneSpark
Snel effectief en goed
Snel effectief en goed
werkt idd goed. vind alleen dan de 128kpbsOp woensdag 06 maart 2002 21:11 schreef OProg het volgende:
DBpowerAMP music convertor en de lame encoder ophalen, dan is het zo gedaan
[search=bitrate MP3]
je hoort heel duidelijk dat de dynamiek een stuk minder is, daar hoef je geen dure hifi set voor te hebben.
k ga het eerst even op rw's testen anders laat ik het bij 192/160.
Verwijderd
hij doet het alleen omdat er dan meer op zijn beatman 2 kan, die geeft volgens mij niet het geluid van een goede dolby 5.1 instalatie.Op woensdag 06 maart 2002 21:17 schreef -Stef- het volgende:
Jeez, dan moet je je mp3's decoderen en vervolgens weer encoderen. *kippevel* Dat betekent wel dat de kwaliteit van de muziek achteruitgaat want het wordt nogmaals gecodeerd. Als het even kan zou ik de originele CD's (wav's) direct naar 128 kb/s coderen (als dit ueberhaubt al echt noodzakelijk is). Dat scheelt een slok kwaliteitsverlies. Ik zie nu dat je zelfs de stap naar wav niet wilt. Bereid je dan maar voor op mp3's van slechte kwaliteit. Maar misschien hoor jij het geneens.
gewoon met lame doen, wordt oa gebruikt door easy cd extractor.
Een Lame frontend, RazorLame kan het ook.
Gewoon mp3's of wav's inslepen, instellen op 128kbps, een output-directory kiezen en starten.
Gewoon mp3's of wav's inslepen, instellen op 128kbps, een output-directory kiezen en starten.
Pagina: 1