Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
wordt moeilijk, want het signaal dat voor de speakers is, is al versterkt, en dat kan je koptelefoon waarschijnlijk niet aan....., maar ik weet t natuurlijk niet helemaal zeker
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
je kan kant-en-klaar speakers met plug kopen, maar je kan ook het signaal van je speakers VOOR de versterker aftappen, en daar je contraplug op zetten.
Niet je versterker te hard zetten dan, anders komt er rook uit je koptelefoon (ervaring) 
En het geluid is ook brak dus gewoon je koptelefoon aansluiting gebruiken.
En het geluid is ook brak dus gewoon je koptelefoon aansluiting gebruiken.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

heb je hier niet iets aan? heb ik hier nog wel liggen als je der een wilt
denk niet dat ik er wat aan heb. toch bedankt voor het aanbod.Op woensdag 06 maart 2002 21:38 schreef Dezjay het volgende:
[afbeelding]
heb je hier niet iets aan? heb ik hier nog wel liggen als je der een wilt
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
das vet!!!
wat moet ie kosten??
mijn kabeltjes zijn ook al zo kort..
wat moet ie kosten??
ICQ meel me ffOp woensdag 06 maart 2002 21:54 schreef insan1ty het volgende:
das vet!!!
wat moet ie kosten??
Mensen, ik snap jullie niet.
BCC, De Block, Kijkshop en iedere andere elektraboer heeft hier standaard kabels voor. 3 euro voor 5 meter!!!!
Ik neem aan dat jullie dat al weten en voor het "gamma effect" gaan? anders:
BCC, De Block, Kijkshop en iedere andere elektraboer heeft hier standaard kabels voor. 3 euro voor 5 meter!!!!
Ik neem aan dat jullie dat al weten en voor het "gamma effect" gaan? anders:
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Pagina: 1