Gamma probeempie

Pagina: 1
Acties:

• -Turbotetter-
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01 20:20
Ik heb hier een hele mooie 17" Aldi monitor van wel een echt merk als "proview"

maar ik wordt er schijt ziek van dat dat ding veel te donker is, ik kan in windows niet eens normaal een plaatje bekijke of iets dan ook, spel spele is ook al een probleem maar dat kan je vaak in het spel zelf al instellen. hoe ken ik dit verhelpen?? een of ander progje die dit knap kan bijstellen? ik heb het programmatje "powerstrip" al geprobeerd maar daar ken ik ook niks instellen want dat staat allemaal vast.

(jah.. ik heb de monitor ook al bijgesteld maar die kan niet meer lichter!!)

• BigBart
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02-2025

BigBart

Memento Mori

Ondersteunt je grafische kaart geen optie om je gamma bij te stellen. De mijne namelijk wel config -> beeldscherm -> instellingen -> geavanceerd en dan heb ik in mijn geval een tabblad met BlasterControl (Creative kaartje) en daar kan ik onderandere mijn gamma instellingen wijzigen.

Dus ik zou zeggen kijk eens bij de instellingen van je grafische kaart misschien staan die verkeerd. Anders gewoon terug gaan met dat ding naar de fabrikant.

Succes :7

Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.

• -Turbotetter-
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01 20:20
jah dat hebbie wel heel leuk gezegd maar die kaart die in mijn sig. staat is stuk. dus ik zit nu met een S3 Virge te draaien en om daar mee terug te gaan naar de fabrikant??

maar dan zal het wel gewoon vast staan

maarre binnekort Ati radeon 8500 hehe :7

• BigBart
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02-2025

BigBart

Memento Mori

Met je vorige videokaart had je het probleem dus niet? :9

Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.

Verwijderd

troep man. koop eens knappe spullen. dit lijkt natuurlijk nergens op