Toon posts:

@work lijn bezet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
steeds als ik in wil bellen zegt ie dat de lijn bezet =.. hebben meer mensen hier prblemen meej??

zijn de lijnen nu aleweer over belast ofzo??

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 20:49 schreef de_koeievanger het volgende:
steeds als ik in wil bellen zegt ie dat de lijn bezet =.. hebben meer mensen hier prblemen meej??

zijn de lijnen nu aleweer over belast ofzo??
schijnbaar, ik bel sochtens om 8 uur in en disconnect weer om 3 uur snachts ofzo, dus ik nergens last van :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op woensdag 06 maart 2002 20:59 schreef Kertje het volgende:
bel sochtens om 8 uur in en disconnect weer om 3 uur snachts ofzo, dus ik nergens last van :)
nogal logish dat alle lijnen bezet zijn :P als iedereen dat op die manier doet :P :P

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op woensdag 06 maart 2002 20:59 schreef Kertje het volgende:

[..]

schijnbaar, ik bel sochtens om 8 uur in en disconnect weer om 3 uur snachts ofzo, dus ik nergens last van :)
tja die zieke ego trippers toch he.....

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
hee kertje, hoe doe jij dat dan? vandaag ben ik er sowieso 2 keer uit gegooid, waarna ik een kwartiertje niet meer kon inloggen, daarna weer wel.

Ik krijg trouwens geen in bezet foutmelding, een melding dat m'n modem niet reageert ofzo (win2k), heb hem nu staan dat ie daarna binnen een sec. weer gaat inbellen, dus ben er zo in (weet de instellingen nog uit m'n kop van superweb :P)

• xilebo
Error 651: The modem (or other connecting device) has reported an error.. dan begint ie na een seconde weer in te bellen en dan zit ik er naa een minuutje in ofzo :)

edit:
na aantal keer inbellen natuurlijk, lijkt idd beetje op superweb, maar dan in lichte mate :)

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 21:20 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

mwhaha jij hebt echt frustratisch, elk topic waar ik op @work reageer kom je ff flamen, wat een zielig leventje moet jij hebben om daar telkens - bij elk @work topic - weer op terug te komen :+

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 21:22 schreef TheKingOfGarbage het volgende:
hee kertje, hoe doe jij dat dan?
tijdens piekuren zijn de lijnen waarsch bezet, sochtens om 8 uur is het nog rustig, aangezien ik sowieso tot 5 uur doorwerk en savonds ook regelmatig me e-mail (moet) checken blijf ik gewoon online totdat ik naar me nest toega....

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 21:20 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Wat een gelul....... Het probleem ligt toch echt bij @work. Ze bieden een produkt aan voor bedrijven, zeggen zelf dat je niet meer hoeft te schrikken v/d telefoonrekening.
Als bedrijf moet je natuurlijk niet eerst 40xinbellen voordat je kunt contact hebt.
En voor kleine eenmanszaken is € 42,-/maand redelijker dan € 270,-/maand.

• xilebo
Op donderdag 07 maart 2002 01:32 schreef Kertje het volgende:

[..]

tijdens piekuren zijn de lijnen waarsch bezet, sochtens om 8 uur is het nog rustig, aangezien ik sowieso tot 5 uur doorwerk en savonds ook regelmatig me e-mail (moet) checken blijf ik gewoon online totdat ik naar me nest toega....
jah, maar wordt jij er 's middags niet afgegooid?

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 08:16 schreef TheKingOfGarbage het volgende:

[..]

jah, maar wordt jij er 's middags niet afgegooid?
nope? misschien toeval.... word er wel is afgegooit hoor, maar toevallig laatste tijd geen last van

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
[offtopic sorry]

Hey Kertje weet je nog dat topic van mij gister waar nu een slotje op zit |:(

Mijn pass en of inlognaam was fout.
Ik heb het opgelost :)

Ik moest in Device Manager --modems en dan properties van ppp over ISDN bij extra settings moest ik achter die code (ATS42=1) nog iets toevoegen (; ATS49=......) .=telNr
En nu kan ik inbellen :)
Ook met 2 lijnen.

Maar mijn vraag ik had gedacht dat @work inbelnummer een 0800 zou zijn maar dat is niet zo.
Ik moet 0676060606 invoeren. heb jij dat ook :?
Ik wil het ff zeker weten omdat ik geen zin heb in een onverwachte dikke rekening.

[/offtopic sorry]

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 23:51 schreef Pimpimmers20 het volgende:
[offtopic sorry]

Hey Kertje weet je nog dat topic van mij gister waar nu een slotje op zit |:(

Mijn pass en of inlognaam was fout.
Ik heb het opgelost :)

Ik moest in Device Manager --modems en dan properties van ppp over ISDN bij extra settings moest ik achter die code (ATS42=1) nog iets toevoegen (; ATS49=......) .=telNr
En nu kan ik inbellen :)
Ook met 2 lijnen.

Maar mijn vraag ik had gedacht dat @work inbelnummer een 0800 zou zijn maar dat is niet zo.
Ik moet 0676060606 invoeren. heb jij dat ook :?
Ik wil het ff zeker weten omdat ik geen zin heb in een onverwachte dikke rekening.

[/offtopic sorry]
wel handig dat je ff de oplossing geplaatst hebt voor de mensen die de search gebruiken, het heeft overgens denk ik met het type modem te maken van je, want dat hoef ik er niet achter te zetten.

je moet idd op een 06760 nr inbellen, het kost alleen de eerste tik geld, heel weinig iig want ik had over de afgelopen 2 maanden iets van 1 of 2 euro aan starttikken van 06760 internet nummers...

• pimpimmers
  • Niet online
Op vrijdag 08 maart 2002 00:59 schreef Kertje het volgende:

[..]

wel handig dat je ff de oplossing geplaatst hebt voor de mensen die de search gebruiken, het heeft overgens denk ik met het type modem te maken van je, want dat hoef ik er niet achter te zetten.

je moet idd op een 06760 nr inbellen, het kost alleen de eerste tik geld, heel weinig iig want ik had over de afgelopen 2 maanden iets van 1 of 2 euro aan starttikken van 06760 internet nummers...
Ja daarvoor zijn we hier, mensen helpen die problemen hebben.
Ik snap ook niet waarom mijn topic is gesloten, het stond namelijk niet in de search nu heb ik 2 dag met mijn normale inbelnr. ingebeld.
Misschien had ik mijn probleem een beetje onduidelijk er neer gezet maar dat komt omdat ik weinig tijd (te druk heb)heb ik slaap nauwelijks nog. Ben op het moment ook helmaal op.

Ik heb een webvox zo'n USB huiscentrale dus ik ben geen extra ISDN kaart nodig :)
Gelukkig geen vette rekening meer :)
De rekening van de afgelopen 2 maand moet ik nog betalen 750,- omgerekend en daarvoor had ik bijna 1100,- ;( maar nu @work p/m €67 voor 2 lijnen maar daarvoor moest ik wel 21/2 maand wachten ik had me voor de kerst 2001 aangemeld.

Ik las dat je een mail van @work kreeg dat je altijd online was, heb je er nog iets van gehoord? Ik vind het maar dom van @work je neemt toch een abo. 24/7.
Als ze het niet meer aankunnen moeten ze maar uitberijden vind ik.

Maar de_koeievanger ik denk dat het gewoon druk is, ik heb het ook af en toe. Ik bel met 2 lijnen in maar soms pakt die maar 1 lijn omdat die andere bezet is. (nu ben ik wel met 2 lijnen ingebeld >:)

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 02:27 schreef Pimpimmers20 het volgende:

[..]

Ik las dat je een mail van @work kreeg dat je altijd online was, heb je er nog iets van gehoord? Ik vind het maar dom van @work je neemt toch een abo. 24/7.
Als ze het niet meer aankunnen moeten ze maar uitberijden vind ik.
was telefoontje, maar ik denk achteraf een loos dreigement, zit er nl nog gewoon op :)

• pimpimmers
  • Niet online
Op vrijdag 08 maart 2002 03:08 schreef Kertje het volgende:

[..]

was telefoontje, maar ik denk achteraf een loos dreigement, zit er nl nog gewoon op :)
Gelukkig maar.
Kan ik ook mooi online blijven ;)
Alleen s'achts niet, alleen als ik wat moet downlooien dan.
Ha lol ik ben altijd s'nachts op dus ben wel altijd online :) slaap soms één uur of een paar meer.

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Ik kan s'avonds er vaak niet tussen komen, mijn XP bak is dan zo weer een half uur tot een uur aan het bellen (met tussenpozen van 1 sec. !) ik moet dus soms niet 40 (zoals eerder genoemd ) maar honderderen keren inbellen..

Ik ga toch snel een linux bak opzetten die om +/- 3 uur s'middags inbeld en 12 uur snachts pas weer laat gaan.

in d tijd dat hij niet VAST online is wil ik een dial on demand zetten !

maarja eerst maar eens een linux kaart & distro vinden waarmee dit MAKKELIJK te realiseren is !

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• xxxMaverick
Op donderdag 07 maart 2002 01:30 schreef Kertje het volgende:

[..]

mwhaha jij hebt echt frustratisch, elk topic waar ik op @work reageer kom je ff flamen, wat een zielig leventje moet jij hebben om daar telkens - bij elk @work topic - weer op terug te komen :+
nee van 00.00 tot 00.00 is niet zielig hoor, helemaal niet :+

Verwijderd

hmmmmm ik krijg bij het lezen van deze verhalen het Superweb gevoel.

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 10:54 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

nee van 00.00 tot 00.00 is niet zielig hoor, helemaal niet :+
alleen het idee dat je denkt dat iemand er zo lang achter zit zegt meer over jezelf dan over wat anders, als iemand 24/7 een vriending heeft (zoals moi) wil het ook niet zeggen dat ie 24/7 loopt te krikken.... slecht argument mister frustration

• xxxMaverick
Op vrijdag 08 maart 2002 11:58 schreef Kertje het volgende:

[..]

alleen het idee dat je denkt dat iemand er zo lang achter zit zegt meer over jezelf dan over wat anders, als iemand 24/7 een vriending heeft (zoals moi) wil het ook niet zeggen dat ie 24/7 loopt te krikken.... slecht argument mister frustration
:Z

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 13:13
Op vrijdag 08 maart 2002 11:58 schreef Kertje het volgende:

[..]

dus je hoeft de lijn niet 24/7 open te houden, je zit er toch nie altijd achter ;)

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 16:34 schreef eXistenz het volgende:

[..]

dus je hoeft de lijn niet 24/7 open te houden, je zit er toch nie altijd achter ;)
ik vind het fijn als ik achter me pc ga zitten ik internet heb, daarom heb ik @work :) hou hem trouwens ook niet 24/7 open hoor, als ik niet thuis ben of als ik slaap ben ik niet online

• xxxMaverick
Op vrijdag 08 maart 2002 16:57 schreef Kertje het volgende:

[..]

ik vind het fijn als ik achter me pc ga zitten ik internet heb, daarom heb ik @work :)
HAHAHAH het is ook zooooooooo veel werk die connect knop in te drukken.....jeez wat ziek

• eXistenz
Op vrijdag 08 maart 2002 18:49 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

HAHAHAH het is ook zooooooooo veel werk die connect knop in te drukken.....jeez wat ziek
Nou als je nou gewoon meteen connectie krijg dan kank je wel gelijk geven :)

maar aangezien je dat tegenwoordig nie meer heb (redenen wel bekend ondertussen(staat er hierboven 1 :))) is da ook nie meer zo simpel..

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 23:27
Op vrijdag 08 maart 2002 08:51 schreef xychix het volgende:
maarja eerst maar eens een linux kaart & distro vinden waarmee dit MAKKELIJK te realiseren is !
Dit is toch een eitje ? Ik had m'n ISDN-kaart in RedHat 6.0 al aan de praat.

Ik heb trouwens @work afgezegd. We zitten hier met de hele family op het internet. Iedereen checkt zo nu en dan even z'm mail e.d.
Het zou te gek voor woorden zijn om daarvoor een abo van f100,00 per maand te nemen en dan iets van een uur te moeten inbellen. |:(
De phone-bill is niet zo heel erg hoog nu, ik geloof iets van f220,00 aan internet.
(superjoost rekent nog in guldens :))

Ennuh.. Pimpimmers20 !
Jij had toch een 128k abo ? Bevalt dat een beetje & is de speed een beetje in orde ?
Heb je trouwens nog zo'n sateliet-internetabo genomen ?

• xilebo
Sorry dat ik eht ff zeg, maar ik wil hier ff mededelen dat ik het helemaal met kertje eens ben en het is gewoon super handig dat als je achter de comp gaat zitten, internet aanstaat :) je bent soms best lang bezig met inbellen overdag en dat bespaart gewoon heel veel tijd :)..
Op vrijdag 08 maart 2002 16:57 schreef Kertje het volgende:

[..]

ik vind het fijn als ik achter me pc ga zitten ik internet heb, daarom heb ik @work :) hou hem trouwens ook niet 24/7 open hoor, als ik niet thuis ben of als ik slaap ben ik niet online

• xxxMaverick
Op vrijdag 08 maart 2002 21:39 schreef TheKingOfGarbage het volgende:
Sorry dat ik eht ff zeg, maar ik wil hier ff mededelen dat ik het helemaal met kertje eens ben en het is gewoon super handig dat als je achter de comp gaat zitten, internet aanstaat :) je bent soms best lang bezig met inbellen overdag en dat bespaart gewoon heel veel tijd :)..
[..]
en door dit soort onzin blijven die lijnen dus overbelast........ziek

Verwijderd

Idd.... misselijk capiciteit misbruik :O shit |:(

• pimpimmers
  • Niet online
Op vrijdag 08 maart 2002 20:33 schreef superjoost het volgende:

[..]

Dit is toch een eitje ? Ik had m'n ISDN-kaart in RedHat 6.0 al aan de praat.

Ik heb trouwens @work afgezegd. We zitten hier met de hele family op het internet. Iedereen checkt zo nu en dan even z'm mail e.d.
Het zou te gek voor woorden zijn om daarvoor een abo van f100,00 per maand te nemen en dan iets van een uur te moeten inbellen. |:(
De phone-bill is niet zo heel erg hoog nu, ik geloof iets van f220,00 aan internet.
(superjoost rekent nog in guldens :))

Ennuh.. Pimpimmers20 !
Jij had toch een 128k abo ? Bevalt dat een beetje & is de speed een beetje in orde ?
Heb je trouwens nog zo'n sateliet-internetabo genomen ?
Ja ik heb 128k abo, bevalt perfect download meestal 15,8Kb/s
Satelliet 1way abo heb ik nog niet omdat ik nog maar net een DVBs kaart heb.
Moet ik nog inbouwen en ik wou een abo bij EO maar die zijn er niet mee dus ik ben op zoek naar een ander abo dus als iemand nog een mooi abo weet zonder limiet hoor ik het graag.

En weet iemand ook wat een extra ISDN lijn kost bij KPN, ik heb al op de site gekeken maar dar moet je direct bestellen en er staat geen prijs bij :(. Ik wil namelijk niet ingesprek zijn als ik met 2 lijnen online ben.

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 02:52 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

en door dit soort onzin blijven die lijnen dus overbelast........ziek
jij bent ziek dat je op elke reply wat je niet aanstaat een kots reactie geeft, en das nie alleen gewoon ziek, maar zelfs zielig

• pimpimmers
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 12:29 schreef Kertje het volgende:

[..]

jij bent ziek dat je op elke reply wat je niet aanstaat een kots reactie geeft, en das nie alleen gewoon ziek, maar zelfs zielig
Hey Kertje weet jij ook de news server van work :? ik heb al een paar geprobeerd news.@work.nl en news.@home.nl enz.. maar werken niet. Of heeft @work geen news server?

• eXistenz
news server van @home proberen ? :)

kweet toevallig dat die werkt met @work

• xxxMaverick
Op woensdag 13 maart 2002 12:29 schreef Kertje het volgende:

[..]

elke keer weer maken mensen als jij dit soort diensten kapot, en daar :r ik op ja

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 15:02 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

elke keer weer maken mensen als jij dit soort diensten kapot, en daar :r ik op ja
:Z zielig ventje jij, kijk is naar jezelf in plaats van anderen ongegronde commentaar te geven :Z

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 14:31 schreef Pimpimmers20 het volgende:

[..]

Hey Kertje weet jij ook de news server van work :? ik heb al een paar geprobeerd news.@work.nl en news.@home.nl enz.. maar werken niet. Of heeft @work geen news server?
news.workbenelux.nl

• pimpimmers
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 15:44 schreef Kertje het volgende:

[..]

news.workbenelux.nl
ThanX

• Jersey
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-01-2024

[..]

news.workbenelux.nl
Die werkt net zo slecht als het inbellen. >:)

• xxxMaverick

[..]

:Z zielig ventje jij, kijk is naar jezelf in plaats van anderen ongegronde commentaar te geven :Z
ik bezet die lijnen niet 24/7, ik heb een leven :)

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 16:32 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

ik bezet die lijnen niet 24/7, ik heb een leven :)
over kortzichtig gesproken, dus als mijn pc 24/7 aanstaat (wat hij niet doet, maar je kunt blijkbaar niet lezen) dan wil dat niet zeggen dat ik ook 24/7 achter de pc zit.... enne zo'n leven heb je niet want je blijft maar doorzagen over zoiets onzinnigs; dus bij deze: get a life :Z

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 16:29 schreef Jersey het volgende:

[..]

Die werkt net zo slecht als het inbellen. >:)
yea klopt, bagger zooi kwadraat die news server, maargoed, gebruik ik toch vrijwel nooit

• xxxMaverick
Op woensdag 13 maart 2002 16:51 schreef Kertje het volgende:

[..]

over kortzichtig gesproken, dus als mijn pc 24/7 aanstaat (wat hij niet doet, maar je kunt blijkbaar niet lezen) dan wil dat niet zeggen dat ik ook 24/7 achter de pc zit.... enne zo'n leven heb je niet want je blijft maar doorzagen over zoiets onzinnigs; dus bij deze: get a life :Z
lol wie had nou een grote mond van 'advocaat dit en dat bla bla' want ik wil 24/7 inbellen, precies jij :Z

en nu hou ik op om te reageren op mensen die hun eigen berichten niet eens kennen :)

• eXistenz
Wel fun jullie 2 kertje en maverick, ook zo lekker vriendelijk tegen elkaar :)

maar in iedergeval (jaja gaan we weer) er staat nergens op papier dat je met @homework 24/7 online mag zijn, staat alleen dat ze de mogelijkheid bieden om onbeperkt online te zijn (uitgaande van duurste abonnement(wat elk bedrijf doet, maar als @work het doet dan snapt niemand dat want het ligt niet in hun straatje))

Tja en dat je nu ingesprek krijgt als je wilt inbellen is nie zo gek toch, als iedereen lijnen openhoudt omdat het teveel moeite is om knopje voor te connecten aan te klikken...

Maarja gewoon koppig vol blijven houden dat je wel 24/7 online mag zijn hoor :)

(me gaat het nu wel ontzettend irritant vinden dat hij nu voor de 9e keer gedisconnect wordt vandaag terwijl er gewoon data is, en helemaal dat ik eerst 30 min bezig ben om weer connectie te krijgen (inbel op 1 sec) :( )

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

als we nou ALLEMAAL een idle time van 30 minuten instellen, dan is alles opgelost. Als iedereen dit doet heeft iedereen die wil internetten gelijk een verbinding !

LET WEL: dit werkt alleen als iedereen dat doet! als er vervolgens een bedrijf is dat in ploegendiensten werkt en dus daadwerkelijk 24 uur een verbinding bebruikt dat lijkt mij dat wel ok.

maar over het algemeen zal met ook moeten werken en dus ff 1 uurtje info opzoeken en vervolgens weer aan het werk gaan waardoor de lijn weer vrij komt te liggen!

da's toch allemaal niet zo moeilijk ? en nogmaals als iedereen dit doet moet het inbelprobleem ook opgelost zijn, zoniet dan moet @work maar lijnen bijkopen, en als de situatie is zoals hierboven geschets dan zullen ze dat ook zeker doen !!!

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• eXistenz
Na net de halve @work afdeling aan de foon te hebben gehad
over het elk uur disconnecten ineens..

Nieuw beleid bij @work.. elk uur wordt je gedisconnect om andere ook gelegenheid te geven om te kunnen inbellen.

Oplossing: overstappen naar duurder abonnement(135 euro), genoegen ermee nemen of opstappen.

Dus de volhouders hier hebben het weer geweldig gedaan..
(en nie alleen @work de schuld geven, het was gewoon duidelijk dat nie kon punt.)

• pimpimmers
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 10:41 schreef eXistenz het volgende:
Na net de halve @work afdeling aan de foon te hebben gehad
over het elk uur disconnecten ineens..

Nieuw beleid bij @work.. elk uur wordt je gedisconnect om andere ook gelegenheid te geven om te kunnen inbellen.

Oplossing: overstappen naar duurder abonnement(135 euro), genoegen ermee nemen of opstappen.

Dus de volhouders hier hebben het weer geweldig gedaan..
(en nie alleen @work de schuld geven, het was gewoon duidelijk dat nie kon punt.)
Wat ;( wanneer gaan ze dat doen :?
Ik ben meestal maar 8uur per dag online, ik laat toch niet mijn pc de hele nacht aan staan (zonder van het stroom) maar om elk uur worden gedisconnect is mooi k#t.
Als je nu iets aan het downloaden bent :|( of net mooi een potje online gamen dan word je naar een uur gesdisconnect. Mooi k#t dus.

Wat xychix zij vind ik wel een goede oplossing als je een half uur niets doet datje automatische word gedisconnect. Moet @work eigenlijk kunnen instellen als je geen data meer binnen haalt dat je automatische word gedisconnect na +- 30Min

• eXistenz
Zijn ze nu al ongeveer 3 dagen mee bezig hoor met dat disconnecten, 8 uur is trouwens teveel met een homework abonnement volgens @work

homework = 70 uur per maand
bussines = 300 uur per maand

• xxxMaverick
tja, das lullig voor alle @work mensen,

kertje, waar blijf je met je advocaat?? ;)

• pimpimmers
  • Niet online
Op vrijdag 15 maart 2002 14:19 schreef eXistenz het volgende:
Zijn ze nu al ongeveer 3 dagen mee bezig hoor met dat disconnecten, 8 uur is trouwens teveel met een homework abonnement volgens @work

homework = 70 uur per maand
bussines = 300 uur per maand
He :? Ik heb er niets van gemerkt dat disconeten, gister zat ik gewoon 5 uur online.

En @work kan wel meer zeggen ik het 128K (2lijnen) 24/7 onbeperkt lijkt me dan, dan kunnen ze niet zomaar zeggen dat je maar 70uur per maand mag.

• eXistenz
Op vrijdag 15 maart 2002 14:21 schreef xxxMaverick het volgende:
tja, das lullig voor alle @work mensen,

kertje, waar blijf je met je advocaat?? ;)
dat bedoel ik je kan wel lopen krijsen van "ik wil 24/7 online zijn als ik dat wil(omdat ik de voorwaarden niet helemaal goed heb begrepen) en @work moet dat maar goed vinden"

Nou dan is dit het antwoord van @work waarmee je meerdere users meteen te pakken heb genomen.
Of ze het mogen ? geen idee maar ondertussen hebben ze het wel gedaan..
Pagina: 1