Toon posts:

Als iemand belt het telefoon nummer tonen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je gebeld word schijnt er een progje te zijn dat het telefoonnummer en als je dat in gesteld hebt zelfs de naam en een pasfoto laat zien van degene die jouw belt. Wie weet wat ik bedoel??

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
hmm klinkt wel interressant

Verwijderd

Met andere woorden: programmatje herkent nummerweergave signaal en haalt de gegevens mbv foongrep uit de telefoongids of uit een door jou samengestelde database :)

Het is echt niet zo dat je van iedereen die belt een foto krijgt te zien hoor :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 20:41 schreef tjetta het volgende:
Met andere woorden: programmatje herkent nummerweergave signaal en haalt de gegevens mbv foongrep uit de telefoongids of uit een door jou samengestelde database :)

Het is echt niet zo dat je van iedereen die belt een foto krijgt te zien hoor :P
ik wist alleen dat het bestond, niet dat je foto's te zien krijgt, maarrrehh, hoe werkt ut dan?? :?

Verwijderd

Ja het kan wel degelijk.....8-)
Ik zal van de week nog ff vragen waar het te vinden is.
Voor zo ver ik weet kan het alleen met ISDN en dan wel een speciaal modem wat dat kan ondersteunen grotendeels de modems van de KPN.
Ik hoop dat ik nog wat kan vinden.

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05-2025

StratoFarmer

Anke :*

- Daar zijn zat proggies voor.
- Het kan volgens mij met elke ISDN-modem.
- Automatisch opzoeken van telefoonboek mag niet van KPN

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:38

Xof

Vroeger mocht het automatisch opzoeken wel, ik vind het raar dat het nu niet meer mag :(
Ik denk ook dat het wel met elke ISDN modem kan ja.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:56
Het is mogelijk om met de goeie software en foongrep (zo heet ie geloof ik) automatisch naam adres en postcode te laten opzoeken in de telefoongids van 1999 maar dit mag niet, foongrep is illegaal, volgens mij is KPN naar de rechter gegaan om er voor te zorgen dat foongrep verboden werd.

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:45
is al een keer eerder gevraagd, zoek het wel ff op ;)

edit: ben snel vandaag ;)

[topic=156237/1/50]
[topic=409040/1/50]
[topic=22441/1/50]
Pagina: 1