Toon posts:

[VB] Doorzichtig frame

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemorgen,

Ik heb iets mafs. Als ik een frame open heb staan, en ik ga dan vervolgen een ander frame laten zien, in dit geval een progressbar Dan word dat progressbarframe door zichtig. waar heeft dit mee te maken. Ik heb er al vaker last van gehad? Hulp? 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinny
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 16:45

Skinny

DIRECT!

Misschien moet je je vraag ietsiepietsie duidelijker stellen :?

SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 07:42
post ff een screentje dan, niet te groot aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een printscreen maak dan laat ie dat frame ook niet zien ???? :? Ik word gek |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Duidelijker:

Ik heb een frame. In dat frame zit een commandknop. Als Wanneer deze wordt gedrukt dan wordt er een procedure gestart, geen probleem dacht ik. Wanneer de procedure start dan wordt er een ander frame geshowed(frame is al geladen bij het begin van de applicatie.)Het frame(met de cmd knop) blijft dus staan, en een nieuw frame wordt erboven geopend. Alleen het frame dat ik open is doorzichtig! Dat is het probleem. Ik hoop dat het nu duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-10 08:10

Crazy D

I think we should take a look.

Kmoet zeggen dat het wel wat vaag is hoor. Over het algemeen open je geen frames, je toont ze. Via visible property, of via de zorder methode.
code:
1
2
3
4
Private Sub cmdBegin_Click()
    fraFrameMetDezeButton.Visible = False
    fraProgress.Visible = True
End Sub

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het met frmName.show gedaan? Maar ik heb het verandert maar geen verschil. Ik snap er geen reet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinny
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 16:45

Skinny

DIRECT!

Als het frame doorzichtig is, betekent dat in mijn ogen dat ie wel zichtbaar is, maar dat alleen het kader zichtbaar is.

Het lijkt er dan op dat je de .BackgroundStyle property van het tweede frame op Transparent hebt staan. Zet deze even om naar Opaque en klaar is kees.

SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"

Pagina: 1