Ik heb het onderstaande systeem in mijn sig, dit heb ik nu zo'n 3/4 weken. Ik ben als sinds het begin bezig om dit klere ding stabiel te krijgen maar niets helpt 
Ik draai XP en ik heb al bios/via/video drivers allemaal geupdated!
Als ik een 3DMark 2001SE draai dan reboot hij gewoon na ongeveer een uur
of dan is gewoon mijn hele scherm zwart en doet hij niets meer als ik op het toetsenbord/reset knop/muis druk. Maar de DVD open en dicht gaat daarin tegen weer wel 
Ik snap er gewoon niets meer van, ik heb nu 3 weken elke dag lopen fucken met dat ding en dan lijkt het als of hij het doet maar schijn bedriegt
En als ik nou eens wist wat of welk onderdeel het was, dat zou het ook vergemakkelijken.
Zou misschien iemand weten wat misschien de fout is? Klasgenoten zeggen dat het die 'gare' MSI is, maar ik kan moeilijk computerland in lopen en dan zeggen dat ding niet goed is, straks is het niet eens de MSI, ga dan maar je verhaal verkopen.
Ik weet het echt niet meer, iemand van jullie een geschikte oplossing?
Ik draai XP en ik heb al bios/via/video drivers allemaal geupdated!
Als ik een 3DMark 2001SE draai dan reboot hij gewoon na ongeveer een uur
Ik snap er gewoon niets meer van, ik heb nu 3 weken elke dag lopen fucken met dat ding en dan lijkt het als of hij het doet maar schijn bedriegt
En als ik nou eens wist wat of welk onderdeel het was, dat zou het ook vergemakkelijken.
Zou misschien iemand weten wat misschien de fout is? Klasgenoten zeggen dat het die 'gare' MSI is, maar ik kan moeilijk computerland in lopen en dan zeggen dat ding niet goed is, straks is het niet eens de MSI, ga dan maar je verhaal verkopen.
Ik weet het echt niet meer, iemand van jullie een geschikte oplossing?