Veel geklaag

Pagina: 1
Acties:

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
http://www.tweakers.net/meuktracker/1766

Er wordt veel geklaagd over het submitten en het late/niet verschijnen van de submits.
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat de meuk geplaatst word?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op woensdag 06 maart 2002 20:08 schreef -Rob- het volgende:
http://www.tweakers.net/meuktracker/1766

Er wordt veel geklaagd over het submitten en het late/niet verschijnen van de submits.
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat de meuk geplaatst word?
lees de andere threads......veel mensen beweren dat dit te traag/niet gebeurd, crew vindt het allemaal ok........dat is de samenvatting

lees de andere draadjes maar ff

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 20:21 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

lees de andere threads......veel mensen beweren dat dit te traag/niet gebeurd, crew vindt het allemaal ok........dat is de samenvatting
Cool dat jij kan zien wat er hier in het crewforum over is gezegd, en nog cooler dat jij de meningen van de crew bepaald :(

Er wordt aan gewerkt, en twee dagen geleden is een nieuwsposter zich in plaats van nieuws volledig op meuks gaan richten. We zijn er mee bezig.

Ik vind het trouwens wel irritant dat jij elk draadje in TFF aangrijpt om te schoppen naar een crew waarvan jij niet weet hoe hard ze werken om elke dag de site draaiende te houden. En dat is meer werk dan jij denkt.

• Rob
  • Niet online
Ik doel eigenlijk meer op de meuktracker.

Misschien een idee om al die koppelingen daar weg te mikken (deze driver werkt met die, dat, zus zo en ondertussen een uur verder) Volgens mij is een beetje meukposter twee uur verder bij het plaatsen van een driver van nvidia.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Zonder koppeling met produkten is de meuktracker de helft waard. Geen info bij nieuwspostings, pricewatch en geen meuktracker mailupdates. Bij nVidia kaarten is het irritant, maar normaal gesproken hoeven er maar een paar producten opgezocht te worden en dat kost niet zoveel tijd.

Sinds Joran zich bezighoudt met de meuktracker worden er erg veel updates gepost. Hopelijk kan hij de vaart erin houden.

Er moet nog een keer een dubbellink check komen bij de nieuwssubmit zodat er geen dubbele links gesubmit kunnen worden. Dan hoeven mensen ook niet meer te gaan klagen dat het naampje van iemand anders onder de posting staan, omdat die andere persoon sneller was met submitten.

* Femme vindt opmerkingen over 'ik heb het gisteren gesubmit maar nu staat Jopies naam eronder' eerlijk gezegd nogal kinderachtig

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Volgens mij is een beetje meukposter twee uur verder bij het plaatsen van een driver van nvidia.
Neuh, da's gewoon standaard copy-paste een lijst met ProductID's :P.

Maar zoals je ziet: er roepen in die draad al vier mensen dat zij die driver óók hadden gesubmit. Samen met degene die genoemd wordt in de post zijn dat er al vijf, en god weet hoeveel anderen er nog waren.

Er is gewoon één iemand de eerste, en de rest heeft pech. Er zitten nu eenmaal niet 24 uur per dag mensen klaar om meukposts te doen, dus dan blijft het wel eens een dagje staan.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Rob
  • Niet online
Op woensdag 06 maart 2002 20:31 schreef Femme het volgende:
Zonder koppeling met produkten is de meuktracker de helft waard. Geen info bij nieuwspostings, pricewatch en geen meuktracker mailupdates. Bij nVidia kaarten is het irritant, maar normaal gesproken hoeven er maar een paar producten opgezocht te worden en dat kost niet zoveel tijd.
Daar heb je gelijk in, voor die mailupdates is het erg handig.
De info is ook heel belangrijk, welke ik soms ook wel eens mis: http://www.tweakers.net/meuktracker/1752
Ik weet toevallig wat Virtualdub doet, maar een klein tekstje met wat het doet is wel handig (gelukkig is het vaak te vinden onder het linkje, maar ik ben het ook wel eens anders tegengekomen)

• Rob
  • Niet online
Op woensdag 06 maart 2002 20:35 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

Neuh, da's gewoon standaard copy-paste een lijst met ProductID's :P.

Maar zoals je ziet: er roepen in die draad al vier mensen dat zij die driver óók hadden gesubmit. Samen met degene die genoemd wordt in de post zijn dat er al vijf, en god weet hoeveel anderen er nog waren.

Er is gewoon één iemand de eerste, en de rest heeft pech. Er zitten nu eenmaal niet 24 uur per dag mensen klaar om meukposts te doen, dus dan blijft het wel eens een dagje staan.
Geef toe dat een dag best wel langs is. Stel je hebt vier nieuwsposters, alle werken ze overdag en ze kijken allemaal een uurtje naar de frontpage en de inkomende submits, dan moet het toch wel in 12 uur te redden zijn.
(een beetje softwarebedrijf is in 24 uur al 3 versies verder :P)
Maar ik las gelukkig dat er 1 vaste meukposter komt, dus dat zijn positieve dingen.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op woensdag 06 maart 2002 20:42 schreef -Rob- het volgende:
Maar ik las gelukkig dat er 1 vaste meukposter komt, dus dat zijn positieve dingen.
Er zijn nu 4 meukposters, om precies te zijn (waren er 3) :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1