Toon posts:

[xp]USB Boxen Volume 0?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
kep een nieuw moederbord (Elitegroup K7S5A) & processor (AMD 1700 XP) inlaten bouwen. Nu had ik dus al de Philips USB DSS 330 boxen icm een soundblaster 64 live.
Maar wanneer ik nu geluid wil laten horen aus mijn boxen zie ik het volumeknoppie omlaag kruipen. Het volumelevel zet hij dus uit zijn eigen op 0 waardoor ik niks hoor (duh).
Wie kan mij helpen.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

Heb je een microfoon aanstaan en is XP zo 'slim' dat ie de levels vanzelf gaat aanpassen :? :? :?

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik snappur geen fuk van. Ik duw hem nu in de andere usb poort en hij doetut in 1x keer. Terwijl ik die poort allang had geprobeerd....

Verwijderd

Topicstarter
En nu start ik hem op nieuw op en geeftie weer geen geluid aan. Kep zo'n vermoeden dat het aan de usb-poort ligt. Iemand een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
Nobody??

Verwijderd

Topicstarter
Laatste keer..

Verwijderd

Ja, dat heb ik een tijd geleden ook gehad (met dezelfde speakers trouwens!). Alleen zonder geluidskaart. Dus alleen de speakers.

Als ik mij niet vergis heb ik toen de drivers verwijderd in apparaatbeheer, daarna de speakers verwijderd, en de pc gereboot zonder speakers.

Vervolgens de speakers in een USB poort geprikt, en het probleem was over.

Nou moet ik zeggen dat het vorig jaar november ofzo was, dus het is alweer een tijdje geleden. Probleem is niet meer terug gekomen.

Gebruik mijn speakers nog steeds met veel plezier onder XP.
Pagina: 1