Toon posts:

Kleinere levels voor Mohaa ..kan dat ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mischien een domme vraag en mischien ook niet de beste plaats om het te vragen ,maar is er mischien een mogelijkheid om mohaalevels kleiner te maken door simpelweg een muur (of wat dan ook :? )dwars over een straat heen te zetten met 1 of ander proggie :?
Of dat iemand dat kan doen als het te moeilijk is,want het probleem wat ik en velen hebben (Denk ik :) ) is dat als je met Chello zonder lag wil hosten je er maar 3 spelers of HOOGSTENS 4 kan hosten.
4 gaat dan nog wel maar dan speelt hij bij mij toch al wat minder :(
Dus levels voor 2 of 3 wil ik :9
De levels van mohaa zijn daar een stukkie te groot voor behalve toppertje Stalingrad :9~ dan.

Kan iemand daarbij helpen of denk je knul gaat toch snel weer lekker oefenen met mohaa :) .. c-it!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 19:38 schreef warmonger het volgende:
Mischien een domme vraag
die bestaan niet
en mischien ook niet de beste plaats om het te vragen ,maar is er mischien een mogelijkheid om mohaalevels kleiner te maken door simpelweg een muur (of wat dan ook :? )dwars over een straat heen te zetten met 1 of ander proggie :?
de mohaa mappen(levels) zijn gemaakt met een door 2015(ontwikkelaar van mohaa) gemodificeerde quake3 BSP-editor.Deze versie is 'eigendom' van 2015 en het is afwachten totdat ze(EA) deze (sdk) versie uitbrengen.
als ze deze uitbrengen kun je de mappen dus aanpassen zoals jij wilt.en zelf nieuwe mappen maken.dit vergt wel enige kennis. (8>

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 20:38 schreef Foeker het volgende:

[..]

die bestaan niet
idd.. alleen domme mensen ;)

misschien kun je het even proberen met een Quake3 editor, daar zullen er toch wel meerdere van zijn... verw8 ik..