Toon posts:

pci 128 2e line out enabl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een creative pci 128 (ct4700) in win2kpro. Nu zitten er 2 line outs op (1 is via jumper om te zetten naar headphone out) maar ik krijg maar op 1 signaal naar buiten. Die andere doet nix.

Ook in control panel\multimedia hem op quadruple speakers gezet maar nog steeds nix nada noppes.

iemand een idee?

laatste creative drivers ook al geinstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
ff een sgopje

helemaal niemand?

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 19:16 schreef Woebes het volgende:
Ik heb een creative pci 128 (ct4700) in win2kpro. Nu zitten er 2 line outs op (1 is via jumper om te zetten naar headphone out) maar ik krijg maar op 1 signaal naar buiten. Die andere doet nix.

Ook in control panel\multimedia hem op quadruple speakers gezet maar nog steeds nix nada noppes.

iemand een idee?

laatste creative drivers ook al geinstalleerd.
Een andere geluidskaart kopen!
Ik heb hier toevallig nog een nieuwe SB live 5.1 player liggen (momenteel zit hij bij de leverancier in mijn nieuwe pc)
Kopen? Hij is pas een paar maanden oud. Voor € 50 mag je hem hebben.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Belachelijke prijs, voor 45€ heb je een nieuwe SB Live 5.1 !!!

Nu ff weer on-topic:

Dat heb ik dus ook gehad, werk OS gebruik je?
De Windows 95 Drivers van die geluidskaart zijn zover ik weet de enige die werken met 4 Speakers, alle drivers daarna ondersteunen nog maar 2 speakers.

Onder Windows 98 heb ik altijd gewoon de Windows 95 drivers gebruikt, werkt perfect.
Onder Windows ME werkte deze drivers ook, echter had ik t idee dat mn systeem hier niet 100% stabiel mee liep.
Daarom heb ik toen besloten een nieuwe geluidskaart te kopen (idd ook een SB Live player, maar 2e hands is die niet meer dan 25€ waard).

Ik weet dus niet of de kaart het weer met 4 speakers doet in Windows XP, dat zal iemand anders je moeten vertellen.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 16:03
De drivers maken idd een heleboel uit. Ik kreeg ze aan de slag met de originele drivers (die op CD). Dan in WinAmp DirectSound Plug-in gebruiken. Dan zou het moeten werken...

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op donderdag 07 maart 2002 10:23 schreef DrJamez het volgende:
De drivers maken idd een heleboel uit. Ik kreeg ze aan de slag met de originele drivers (die op CD). Dan in WinAmp DirectSound Plug-in gebruiken. Dan zou het moeten werken...
Precies ... één probleem ... die drivers zijn niet voor Windows XP :'(

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 10:13 schreef SeNTiNeL0 het volgende:

[..]

Een andere geluidskaart kopen!
Ik heb hier toevallig nog een nieuwe SB live 5.1 player liggen (momenteel zit hij bij de leverancier in mijn nieuwe pc)
Kopen? Hij is pas een paar maanden oud. Voor € 50 mag je hem hebben.
PFFFF... duur!!!
Heb net de Live 5.1 aangeschaft voor t luttele bedrag van € 23 !!! NIEUW

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-08 20:35

almightyarjen

When does the hurting stop?

Ik heb een SB Live en de tweede line-out doet het alleen als de eerste line-out is aangesloten. Verder moet ik deze ook in audiohq (configuratiescherm) aanzetten. Ik weet niet of audiohq ook bij de 128 pci wordt gebruikt.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Pagina: 1