Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

topic in Programmeren en Webscripting

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
aangaande: [topic=431525/1/25]

dit slotje is veeels te snel geplaatst want de ENIGSTE gegeven oplossing helpt helemaal, dus is niet de oplossing!!!

ipv dat iemand me erop laat reageren wordt al uitgegaan dat dit weer 'over dat ene zo vaak voorgekomen onderwerp' gaat maar dat lost dus nix op!

:(

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

SU -> LA

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

mijn reply sloeg niet op die van Grum (die had ik niet gezien tijdens het tikken)

[search=variabelen samenvoegen] Je zoekactie naar 'variabelen samenvoegen' leverde 14 resultaten op. Resultaten 1 - 14.

1x raden wat er bovenaan staat.......

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 19:25 schreef D2k het volgende:
mijn reply sloeg niet op die van Grum (die had ik niet gezien tijdens het tikken)

[search=variabelen samenvoegen] Je zoekactie naar 'variabelen samenvoegen' leverde 14 resultaten op. Resultaten 1 - 14.

1x raden wat er bovenaan staat.......
maar dan werkt het nog niet

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Er zijn twee mogelijkheden...

De oplossing van Grum is niet wat je zocht. In dat geval is je eigen code de oplossing.

De oplossing van Grum is wel wat je zocht, maar je past het niet goed toe.

Meer varianten zie ik niet. In beide gevallen is het nogal "lees de manual" en/of "probeer het zelf" gebeuren...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 19:30 schreef ACM het volgende:
Er zijn twee mogelijkheden...

De oplossing van Grum is niet wat je zocht. In dat geval is je eigen code de oplossing.

De oplossing van Grum is wel wat je zocht, maar je past het niet goed toe.

Meer varianten zie ik niet. In beide gevallen is het nogal "lees de manual" en/of "probeer het zelf" gebeuren...
op dit forum moet ik toch hulp kunnen krijgen als ik ergens mee vast zit? sluit dan niet gelijk al die topics want daar schiet ik echt nix mee op :(
nu zit ik nog steeds met het zelfde probleem.. en ik ben al 3 uur lang aan het kloten.. als je gewoon ff die topic opent is er misschien iemand die het probleem kent en die kan helpen! :(

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 06 maart 2002 19:33 schreef _Assassinator_ het volgende:
op dit forum moet ik toch hulp kunnen krijgen als ik ergens mee vast zit? sluit dan niet gelijk al die topics want daar schiet ik echt nix mee op :(
nu zit ik nog steeds met het zelfde probleem.. en ik ben al 3 uur lang aan het kloten.. als je gewoon ff die topic opent is er misschien iemand die het probleem kent en die kan helpen! :(
In 3 uur tijd kan je toch makkelijk deze pagina bekijken:
http://www.php.net/manual/en/language.variables.php ?

en dat wat nuttig/handig toepassen :?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 19:37 schreef ACM het volgende:

[..]

In 3 uur tijd kan je toch makkelijk deze pagina bekijken:
http://www.php.net/manual/en/language.variables.php ?

:? nee

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
PHP:
1
<?$theBegin     = 'topic';$theEnd       = 'starter';$topicstarter = "De $theBegin$theEnd is enorm vervelend &amp; eigenwijs."; print ${$theBegin.$theEnd};?>

snappez-vous :?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 06 maart 2002 19:40 schreef _Assassinator_ het volgende:
:? nee
Wat nee?
Je kan hem niet lezen in 3 uur tijd :?
Of je hebt er "niks" aan :?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 19:37 schreef ACM het volgende:

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 19:40 schreef Grum het volgende:
PHP:
1
<?$theBegin     = 'topic';$theEnd       = 'starter';$topicstarter = "De $theBegin$theEnd is enorm vervelend &amp;amp; eigenwijs."; print ${$theBegin.$theEnd};?>

snappez-vous :?
hier kan ik echter misschien wel wat mee :)

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Ze lezen allemaal weer niet goed. >:)
PHP:
1
<?$totaalgoed="Hello";$var1="totaal";$var2="goed";$nieuwenaam="$var1$var2";echo $$nieuwenaam;?>

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op woensdag 06 maart 2002 19:47 schreef _Assassinator_ het volgende:
hier kan ik echter misschien wel wat mee :)
Zou het mogelijk zijn dat je ons in deze thread nog even kan uitleggen wat nou in godsnaam het verschil is tussen mijn aller eerste reactie en deze reactie behalve dat hier de code in een totaal voorbeeld staat en je het dus kan gebruiken zonder zelf na denken *HINT HINT*

zucht |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 20:03 schreef Grum het volgende:

[..]

Zou het mogelijk zijn dat je ons in deze thread nog even kan uitleggen wat nou in godsnaam het verschil is tussen mijn aller eerste reactie en deze reactie behalve dat hier de code in een totaal voorbeeld staat en je het dus kan gebruiken zonder zelf na denken *HINT HINT*

zucht |:(
ik snap jullie probleem niet helemaal. .terwijl ik met een groot probleem zit dat ik wil oplossen, waarbij ik de aandacht van een bezoeker van het programmeren en webscripting forum vraag (door een topic te posten over het probleem), vervolgens wordt het topic gesloten en vervolgens gaan mensen tegen me zeiken en flink flamen..
bij elkaar geteld worden dus de problemen alleen maar groter terwijl ik hier JUIST kom om geholpen te worden..
thnx for nothing ;)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 06 maart 2002 20:12 schreef _Assassinator_ het volgende:
flink flamen..
Als je dit al flames noemt...

Magoed, we willen een zeker "minimum niveau" handhaven. En dat betekend dat we dingen die "in een minuutje of 5 uit de manual te halen zijn" toch liever niet toestaan.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 19:50 schreef dusty het volgende:
Ze lezen allemaal weer niet goed. >:)
PHP:
1
<?$totaalgoed="Hello";$var1="totaal";$var2="goed";$nieuwenaam="$var1$var2";echo $$nieuwenaam;?>
mijn probleem is niet 100% vergelijkbaar:

zie onderstaand mijn probleem:
PHP:
1
<?$newid = $menu_results[id];$var1 = "naam";$var2 = "$newid";$nieuwenaam= "$var1$newid";echo $$nieuwenaam;?>

$newid is namelijk variabel.. en dan lukt het dus blijkbaar opeens niet meer..
het grote nadeel van dit probleem in totaliteit is dat het zo moeilijk is uit te leggen :(

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Maar _dat_ doe je maar niet in LA.

Tipje: array's en pas Grum's voorbeelden toe.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.