Toon posts:

20 speed is 12?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey.
Net een medion (=lifetec) 20 speed brander gekocht .20-10-40
Mooi ding ..doet alles wat ie moet doen en heeft alles, burnproof,overburn ,etcetc
maar Nero zegt voor branden dat ie tot 12 speed kan gaan :?

Ligt dat aan Nero ?(dacht het wel,brander is immers een 20 speed.

En hoe kan k hem vertellen dat ie 20 speed moet doen?
please advice...

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2022
kan ook nog aan het soort cd's liggen
misschien dat je een andere kunt proberen

the things we fear most have already happened to us

Verwijderd

Topicstarter
Dat detecteerd ie zelf?
ik heb het nmlk niet over daadwerkelijk branden ...hij (Nero) kun je instellen hoe snel ie moet branden , en die keuze gaat maar tot 12 keer!?

K heb cd's erin gedaan die claimen tot 24 keer te kunnen branden dus t zal iets anders moeten zijn...wel bedankt voor reply btw *D

Verwijderd

Dat ligt aan nero,
probeer de snelheid eens aan te passen als dat kan in: options of proferences of setup of wat nero ook gebruikt voor instellingen. Anders probeer een ander brand programma,
(alhoewel ik geen betere kan bedenken dan NERO) Proberen kan nooit kwaad :)

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

[nieuwsgierig]
van welk merk heeft medion die branders gekocht. Hun mammaplankjes zijn nl. van MSI.
[/nieuwsgierig]

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-04 12:57
probeer is een oudere of nieuwere versie van nero, goede kans dat die hem wel goed vindt

Verwijderd

Welke versie van Nero gebruik je nu?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ga eens branden met nero ZONDER CD, dan heb je normaal gesproken alle keuzes nog en vraagt ie tijdens het branden om een cd te plaatsen.

Als je dan wel 20x kunt kiezen dan kunnen de cd's het niet aan.

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

probeer eens een ander progje dan nero, imho is nero niet zo goed(hier start ie niet eens maar maar dat ligt meer aan mij dan aan nero :P). ik gebruik nu diskjuggler, roelerprog kan je alles mee (incl audio-cd rippen, images maken etc)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Pagina: 1