Toon posts:

[XP] Stanby Hangt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het volgende probleem. Ik dacht alles te hebben opgelost met afsluiten van WinXP door ACPI te installeren, maar als ik hem nou in Standby zet, dan hangt de PC volledig. Kan alleen nog maar resetten of uitzetten. Ik vind met search maar 1 topic hierover, en die bevat geen antwoord op de vraag. Help? Wie heeft de oplossing?

Verwijderd

maar één topic hierover gevonden?? >:)

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=xp+afsluit+probleem&data%5Border%5D=relevance#hitstart]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=xp+afsluit+probleem[/url]&data%5Border%5D=relevance#hitstart

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen afsluitprobleem, dat doet i prima. Stanby blijft hangen. Voor de rest is alles ok.

Verwijderd

Topicstarter
Weet er nou niemand een oplossing, of is er bijna niemand online? Die link naar xp afluitproblemen gaf 10 pagina's waar ik niks aan had......

Verwijderd

Topicstarter
:(:(:(:( Ik word hier niet vrolijker van.......weet er nou echt niemand waarom mijn PC in stanby-stand blijft hangen?

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Waarschijnlijk, omdat je hardware dit niet ondersteunt. En gaarne ophouden met kicken.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dit is mijn laatste post. Het ligt niet aan mijn hardware, want eerdere windows-versies deden het perfect. En ik heb tevens mijn BIOS geupdate. Verder geen tips meer? Jammer..... domme mensen hier......

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 14:20
dit is geen professionele helpdesk dus, als je binnen de 10min een antwoord wil, bel dan naar de m$ helpdesk

waarom moet je pc eigenlijk in standby? vind ik vrij nutteloos, enkel m'n scherm doe ik uit

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 06 maart 2002 20:16 schreef catfish het volgende:
dit is geen professionele helpdesk dus, als je binnen de 10min een antwoord wil, bel dan naar de m$ helpdesk

waarom moet je pc eigenlijk in standby? vind ik vrij nutteloos, enkel m'n scherm doe ik uit
jup of ik zet hem, als ik weggaat op vakantie, soms wel eens op Zzzlaapstand... gewoon shift inhouden als je in afsluitscherm zit, Dan komt er bij StandBy, Slaapstand te staan

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
Dat is allemaal wel mooi en aardig, maar de PC is van mijn vader, en die wil hem wel op standby kunnen zetten, dus als er nog iemand ideeen heeft.......
Pagina: 1