Ik heb mijn Nokia 6210 geinstalleerd voor internetten via infrarood. Nu weet ik niet wat dit kost (liefst belgisch) en welke service-provider ik hier het best voor kan nemen. Of betaal je alleen voor het vaste nummer waar ik op inbel?
Ai, das een duur geintje.
Je betaald gewoon je kosten van het bellen en, als je een abbo hebt, betaal je die ernaast. In NL zijn er veel gratis aanbieders, dus dan betaal je 'alleen' je belkosten naar een vast nummer.
Maar ik zou zoiets alleen gebruiken als het echt nodig is
Je betaald gewoon je kosten van het bellen en, als je een abbo hebt, betaal je die ernaast. In NL zijn er veel gratis aanbieders, dus dan betaal je 'alleen' je belkosten naar een vast nummer.
Maar ik zou zoiets alleen gebruiken als het echt nodig is
wat bedoel je met abonnement, het internet-provider abonnement? zijn er ook belgen die hier ervaring mee hebben?
Verwijderd
Voor het inbellen betaal je gewoon normaal tarief van je telefoonmaatschappij (gsm), zoals je ook naar iemands huis belt. Het internetabonnement komt daar ook nog bovenop, net zoals je gewoon inbelt. In nederland hebben wij een aantal bedrijven die je gratis internet aanbieden waarbij je dus alleen telefoonkosten betaald (of minder), maar dat komt omdat ze subsidie van KPN krijgen. Ik weet niet hoe dit in belgie is geregeld.
Je kunt een willekeurige provider nemen die NIET met 06760 nummers werkt.
Verder betaal je uiteraard telefoonkosten, die gelijk zijn aan de kosten voor mobiel bellen.... niet echt goedkoop dus
Verder betaal je uiteraard telefoonkosten, die gelijk zijn aan de kosten voor mobiel bellen.... niet echt goedkoop dus
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
En hou er rekening mee dat het interne modem van de 6210 maar 9k6 is, en je het dus beter alleen kunt gebruiken voor snel je mail checken; voor browsen is het veel te traag.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
eeuh... de 6210 heeft een 43,2K modem dacht ik... staat zo in handleiding. Standaard neemt ie de 9.6K maar je kunt dit omhoog zetten in het configuratiescherm...
En dat wordt ook ondersteund door de ISP?Op donderdag 07 maart 2002 11:44 schreef cliffsmoke het volgende:
eeuh... de 6210 heeft een 43,2K modem dacht ik
Maar het zal iig geld en geduld kosten.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
het is niet dat ik het veel ga gebruiken hoor, het is gewoon in noodgevallen (nu met examens enzo)...
Alleen als je telco HSCSD ondersteunt. Doet vzv ik weet niemand in NL.Op donderdag 07 maart 2002 11:44 schreef cliffsmoke het volgende:
eeuh... de 6210 heeft een 43,2K modem dacht ik... staat zo in handleiding. Standaard neemt ie de 9.6K maar je kunt dit omhoog zetten in het configuratiescherm...
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Misschien moeten we dan uitkijken naar de 6310 met GPRS.Op donderdag 07 maart 2002 11:53 schreef vooghel het volgende:
[..]
Alleen als je telco HSCSD ondersteunt. Doet vzv ik weet niemand in NL.
* capedro koopt de 6310 alleen als de baas betaald
Kheb de 6310 met GPRS... Echt relaxed voor zaken als irc'en en mailen, je dokt dan maar erg weinig voor de tijd die je bezig bent (halve euro voor een uurtje irc/mail) maar met webpagina's is het een ander verhaal.. dat kost flink geld zeker als er plaatjes in zitten... Dus dat los ik dan maar weer via dial-up op als dat eens nodig moest zijn, is in dat geval weer wat goedkoper en heb toch wel 's wat belminuten over
DatDus.DE --- DatDus!
Pagina: 1