"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
Ik geef aan dat hij het wel moet doen....
Maar mijn idee was inderdaad dat daar iets mis gaat. Maar ik weet niet waarom of hoe het op te lossen.
Maar mijn idee was inderdaad dat daar iets mis gaat. Maar ik weet niet waarom of hoe het op te lossen.
to repetitive music."
[de oude philips-branders zuigen echt]
Ik denk dat het ergens aan het afsluiten moet liggen ook ja. Of dit een hardwarematig probleem kan zijn (aangezien je meerdere progs hebt geprobeerd] vraag ik me af.. lijkt me niet onmogelijk
Ik denk dat het ergens aan het afsluiten moet liggen ook ja. Of dit een hardwarematig probleem kan zijn (aangezien je meerdere progs hebt geprobeerd] vraag ik me af.. lijkt me niet onmogelijk
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Wat dus zou kunnen betekenen indien het niet onmogenlijk wordt geacht dat het aan de hrdware ligt, het niet op te lossen is....Op woensdag 06 maart 2002 18:57 schreef DenniZ-X het volgende:
[de oude philips-branders zuigen echt]
Ik haat dingen die niet op te lossen zijn
Afgelopen drie maanden ook al twee harde schijven kwijt geraakt, 't is gemeen om dan ook nog mijn brander te jatten. Ik heb maar 8 gig over...
to repetitive music."