Winamp 3 skins werken niet, vage waarschuwing!!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me Winamp 3 beta versie 3 gedownload, en meteen van de Wianmp site een paar stoere skins gedownload( en ja ze zijn bedoeld voor Winamp 3).
Maar als ik dan met de skin switcher een andere skin wil loaden, krijg ik deze waarschuwing:

the skin you`re trying to load is meant for an older wainamp 3 version. Are you sure you want to load this skin (it might chrash winamp3).

toen heb ik dus ook ff winamp 3 beta 1 & 2 gedownd en geinstalled, maar daar kreg ik dus dezelfde melding.
Zijn er meer mensen met dit probleem, en weet iemand een oplossing hiervoor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
En als je ze toch load, wat gebeurd er dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan chrasht winamp idd, en kan ik dus ook geen andere skins meer kiezen, wat dan rest is ff uninstallen en opnieuw installeren.
Draaien deze miscchien alleen onder XP, ik heb windows 98, misschien ligt het daaraan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 23:23 schreef kretzzzman het volgende:
Draaien deze miscchien alleen onder XP, ik heb windows 98, misschien ligt het daaraan??
Ik heb onder Win XP 2600 US ook eens Winamp 3 beta 3 geinstalleerd en had precies hetzelfde probleem met het laden van sommige skins.
Zal wel nog een bug of wijziging in de skin programmacode
zitten... is tenslotte nog een beta versie...

:) TSI2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook Winamp 3 beta 3.

Maar bij mij deden de skin veranderingen het 1st ook niet maar toen weer opnieuw geïnstalleerd....
Nu doet die het gewoon goed bij mij.
[vraag me niet hoe dat komt :?]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

Dat zou idd wel eens kunnen. :?
Ik draai W2K en daar werken sommige skins ook niet, maar dat komt omdat ik active desktop niet aan heb staan.

Op de site staat dat je eerdere versies eerst moet un-installen en daarna versie 3 moet installen.

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op de site staat dat je eerdere versies eerst moet un-installen en daarna versie 3 moet installen.
Ja, dat heb ik steeds gedaan voordat ik de andere versies installeerde, maar toch deden ze het niet.
Het ligt ook niet aan enkele skins, maar echt aan alle ( stuk of 10) die ik heb gedownload.
Ik zal het nog maar eens gaan proberen door ff opnieuw te installeren, op hoop van zegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar is er niemand die nou weet waar dit aan kan liggen??
want dat opnieuw installen heeft niet geholpen.
En anders rest mij nix dan wachten op de echte winamp 3 versie... ;(
Pagina: 1