Toon posts:

XBox controller te groot?

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net zelf even een XBox controller vast gehouden en was toch wel benieuwd of ik wel bij alle knoppen kom, en ik kan maar een ding zeggen, dat is dat ik niet begrijp waarover al die mensen liepen te zeiken dat hij veel te lomp is.

Oke, hij is groot, maar hij ligt echt super in mijn handen, nog beter als de DC-controller, wie heeft dat eigenlijk bedacht dat dat ding niet lekker in de hand zou liggen. Het is voor PSX gebruikers misschien even wennen, maar dat is iedere controller toch! :)

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 18:35 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Ik heb net zelf even een XBox controller vast gehouden en was toch wel benieuwd of ik wel bij alle knoppen kom, en ik kan maar een ding zeggen, dat is dat ik niet begrijp waarover al die mensen liepen te zeiken dat hij veel te lomp is.

Oke, hij is groot, maar hij ligt echt super in mijn handen, nog beter als de DC-controller, wie heeft dat eigenlijk bedacht dat dat ding niet lekker in de hand zou liggen. Het is voor PSX gebruikers misschien even wennen, maar dat is iedere controller toch! :)
Ik! Omdat niet iedereen grote handen heeft...ik kan wel bij alle knoppen hoor, maar vind hem zeker niet fijn in de hand liggen. Maar zoals gezegd, een vriendin van me kan dus écht niet bij de knoppen...daar moet ik eens een Japanse controller voor importeren ofzo :)

Verwijderd

jah, dat is wel mogelijk, want er zit geenregiolock op controllers ofzo.. overigens komt er eind april een iets nieuwere versie van die japanse in Amerika uit en later ook in Europa..

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hij zag er idd wel groot uit ja. :)
Maarja, bij veel spellen gebruik je toch ook veel knoppen, dus dan is het niet gek als het niet op zo'n klein PS dingetje past.
Ja, het is misschien idd wel wennen, maar het moet dan maar, als je nog leuke spellen wilt spelen zonder te prutsen met allemaal kleine knopjes.

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Het blijft altijd wennen, alleen bestaat de kans als je hele kleine handen hebt dat je echt niet bij de knoppen kan. Om bij de bovenste twee knoppen de komen (zwarte en grijze) moet ik ook echt wel iets met mijn handen bewegen, maar bij mij komen de twee analoge sticks en twee analoge triggers precies goed uit. Was eerst bang dat dat niet zo zou zijn, en dan speelt het meteen een stuk minder makkelijk.

Verder kun je denk ik aan alle controllers wennen zolang je maar bij de knoppen kan. Weet niet of hier iemand is die recentelijk nog een oude NES controller in zijn handen heeft gehouden (ik wel), maar dan denk je echt helemaal, hoe heb ik hier ooit zoveel uren mee kunnen gamen. :)

Verwijderd

Ik vind hem veels te groot, ik kan amper bij die 2 bovenste knoppen, en die 2e analoge stick [die rechter] vind ik ook maar erg laag geplaatst. Die DC controller lagt echt veel lekkerder in mijn hand... Maar die PS2 controller vind ik toch het beste, omdat ik van die kleine indo handen hebt :)

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04-2025

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik vind em ook een tikkeltje te groot. Maar als je lang genoeg speelt dan went het heus wel.

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 18:50 schreef WouteRF het volgende:
jah, dat is wel mogelijk, want er zit geenregiolock op controllers ofzo.. overigens komt er eind april een iets nieuwere versie van die japanse in Amerika uit en later ook in Europa..
Er zat toch wel een regiolock op de controllers?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 maart 2002 14:50 schreef RefriedNoodle het volgende:

[..]

Er zat toch wel een regiolock op de controllers?
Microsoft heeft officieel gezecht dat er geen regiolock op zit, dus USAers kunnen gewoon de JP controller gaan gebruiken als ze willen.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:37
Voor de mensen die hem echt te zwaar ed vinden, komen er ook controllers van Thrustmaster op de markt, en joysticks en stuurtjes etc.

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04-2025
Op donderdag 07 maart 2002 15:29 schreef Schuey het volgende:
Voor de mensen die hem echt te zwaar ed vinden, komen er ook controllers van Thrustmaster op de markt, en joysticks en stuurtjes etc.
wanneer komen er scanners en printers voor uit?

• Schuey
  • Laatst online: 22:37
zou het niet weten, ff naar hp of epson mailen misschien?

Verwijderd

Topicstarter
HP wou wel een printer gaan maken, maar ze konden geen zwart plastic vinden, en hun logo kwam al helemaal niet uit op een zwart met groen ding :)

Verwijderd

ik en mijn vriendin hebben er een gesloopt vandaag zoon controller die moest al gaar zijn geweest want mijn vriendin trok die kast uit zijn fatsoen
en ik sloopte de comtroller waarna hij niet meer kon sturen maar ik vindt de contrller iets te groot

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:58
Ik heb hem nog niet in me handen gehad, maar zo is er altijd wel wat te zeiken... ik ben juist blij dat hij groter is, aangezien ik altijd vol pijn in me vingers had na ff een uurtje console-gamen(wat ik nou overgens niet meer doe >:) ), aangezien ik mijn duim helemaal moet krommen al wil ik bij zo'n miezerig klote knopje komen...
De MS gamepad(PC) vind ik superlekker in me handen liggen... als hij ongeveer zo groot is, issie perfect :P .
Op donderdag 07 maart 2002 19:21 schreef finelookingme het volgende:
ik en mijn vriendin hebben er een gesloopt vandaag zoon controller die moest al gaar zijn geweest want mijn vriendin trok die kast uit zijn fatsoen
en ik sloopte de comtroller waarna hij niet meer kon sturen maar ik vindt de contrller iets te groot
Sjeez... net nieuw en nou al gemold.... hebben jij en je vriendin soms spastische aanvallen als jullie spelen ofzow...
Hoe kan je die kast nou mollen, en daarna gelijk de controller :? ... damn...

Niet om je af te zeiken ofzow, maar hier is een quote die ik net tegen kwam in het andere topic...
Op donderdag 07 maart 2002 19:14 schreef finelookingme het volgende:
ik hoef hem niet te reseveren niemand bij ons in woerden wil er een hebben :?
Hieruit maak ik op dat je hem nog niet hebt...
Heb je hem toevallig in die 7 minuten ergens gehaald ofzo :? . Niet om het 1 of ander, maar volgens mij zit je gewoon slap te lullen :{ .
UITLEG >:) :P .

Nogmaals, ik doe dit niet omdat ik je niet mag ofzo, maar gewoon nieuwsgierigheid... of misschien had ik een zin fout begrepen ofzow...

Steam

Verwijderd

hehe, toen ik voor het eerst met een PSX controller een snowboard game deed kreeg ik kramp in mn klauwen omdat die te klein was :)

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 15:23

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ik heb grote handen, maar ik vind hem echt zwaar kut in de hand liggen. je kunt helemaal niet fijn meer knoppen tegelijk indrukken (die 4 rechts bedoel ik)

dc controller is toch heeel wat fijner

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Op woensdag 20 maart 2002 14:02 schreef Tusk het volgende:
[...]

dc controller is toch heeel wat fijner
LOL... en toen die uitkwam liep ook iedereen te zeiken dat het een k*t ding was :)

ff wennen en anders liggen de winkels binnenkort vol met alternatieven :)

Verwijderd

Topicstarter
Juist die knoppen bevallen mij ook erg goed na een weekje gamen wil ik eigenlijk al niet meer anders en vind ik die PS2 controller eigenlijk al niet meer fijn gamen. De knoppen op de xbox controller zitten zo dicht bij elkaar dat ik mijn vinger er precies tussen kan leggen en alle knoppen kan voelen. Als ik dat snel moet drukken op een knop, dan hoef ik eigenlijk niet eens mijn vinger meer te bewegen, bijna niet meer!..

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:30
ik vond hum ook fijn in de hand liggen, erg solide, je hebt tenminste het gevoel dat je iets vasthebt :D

Verwijderd

Ik vind hem zelf ook erg prettig in de hand liggen, maar ik heb ook vrij grote handen (mijn vader, een pianist, is zelfs jaloers op mijn handen). De PS2 controller vind ik dan ook te klein.

MS heeft echt wel onderzoek gedaan naar wat de meeste mensen als 'prettig in de hand' ervaren. Natuurlijk kun je nooit iedereen tevreden stemmen, maar geef toe, welke concurrent heeft voor zijn console 2 verschillende controllers gemaakt voor 2 verschillende regio's omdat ze daar gemiddeld kleinere handen hebben?

Anyways, er zijn genoeg 3rd party fabrikanten die hun eigen controllers op de markt brengen, dus voor een paar tientjes heeft iedereen straks de controller die hij/zij wil.

Verwijderd

ach.. mijn pik is ook te groot maar ik hoor niemand klagen :P (beetje hk post) :)

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Ik heb geen grote handen, en geen idee waar mensen over klagen! De analoge stickjes zitten precies goed, het relief op de gamepad is erg fijn in vergelijking met zo'n eenvoudig kruisje, de triggers en knoppen voelen solide en echt hoogwaardig aan. Hij is Afbeeldingslocatie: http://213.239.154.15/fokforum/i/c/14.gif

Yeah well. The Dude abides.

• Pete_Sampras
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Voor de liefhebbers :

Er is een XBOX PS controller converter in London te krijgen.....

Old school gamer met een lag en een traan.

• kamerplant
  • Niet online
Op woensdag 20 maart 2002 17:48 schreef ReV3rEnD het volgende:
ach.. mijn pik is ook te groot maar ik hoor niemand klagen :P (beetje hk post) :)
Wat doe jij allemaal met je XBox? :? >:)

🌞🍃

• Aiyakido
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

maare er is al een controller (ik heb er een) die wat kleiner is en iets anders gevomd, mn broertje speelt daar altijd mee :D

• Shagura
  • Laatst online: 08-01 18:00
Ik heb best kleine handen, maar voor mij ligt ie heel goed in mijn handen. Ik krijg alleen een beetje kramp na 6 uur, omdat ie misschien iets te groot is. Maar als ik gewoon eventjes game merk ik helemaal niks. Die controler de je bij de free record shop erbij kreeg was daarentegen regelrecht kut en bagger.
Op woensdag 20 maart 2002 18:34 schreef Dot het volgende:
maare er is al een controller (ik heb er een) die wat kleiner is en iets anders gevomd, mn broertje speelt daar altijd mee :D
Je hebt het hoop ik toch niet over die free record shop controler zoals hierboven beschreven? :P

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

hehehe
ik hoef dr niet mee te spelen
maar ik vind ut nog wel mee vallen, want ik heb nog veel ergere ervaring met een vage n64 controler

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 20:01 schreef Dot het volgende:
hehehe
ik hoef dr niet mee te spelen
maar ik vind ut nog wel mee vallen, want ik heb nog veel ergere ervaring met een vage n64 controler
Meen je dat nou? Ik vind die N64 controller dus echt perfect.

Ach smaken verschillen, zo zal dat ook bij de xbox zijn. Goeie zaak dat er verschillende soorten controllers komen iig.

ps. Wat zijn hier de ervaringen met de GBA 'controller'? Die is naar mijn idee weer veels te klein, krijg echt last van m'n handen van dat ding :'(

• Shagura
Op woensdag 20 maart 2002 20:05 schreef Insomnia het volgende:

[..]

Ach smaken verschillen, zo zal dat ook bij de xbox zijn. Goeie zaak dat er verschillende soorten controllers komen iig.

ps. Wat zijn hier de ervaringen met de GBA 'controller'? Die is naar mijn idee weer veels te klein, krijg echt last van m'n handen van dat ding :'(
buttons zijn te klein, maar ik persoonlijk heb er weinig last van. Alleen kan ik soms niet echt bij allebei de shoulder buttons tegelijkertijd...

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

Ik ben ook van mening dat ie te groot is,hij ligt gewoon niet lekker in me handen hoewel ik ook al gehoord heb v mensen dat er ook een kleinere controller te krijgen is maar ja dan moet je weer je portemonnee voor openrukken!!
:(

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 01:18 schreef Frodo19 het volgende:
Ik ben ook van mening dat ie te groot is,hij ligt gewoon niet lekker in me handen hoewel ik ook al gehoord heb v mensen dat er ook een kleinere controller te krijgen is maar ja dan moet je weer je portemonnee voor openrukken!!
:(
Hij is ook niet voor Hobbits gemaakt. :)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op woensdag 20 maart 2002 17:46 schreef RefriedNoodle het volgende:
MS heeft echt wel onderzoek gedaan naar wat de meeste mensen als 'prettig in de hand' ervaren. Natuurlijk kun je nooit iedereen tevreden stemmen, maar geef toe, welke concurrent heeft voor zijn console 2 verschillende controllers gemaakt voor 2 verschillende regio's omdat ze daar gemiddeld kleinere handen hebben?
Inderdaad, dit is top. Ik vind zelf de controller super. Ik heb vrij grote handen, dus ik ben juist wel blij dat de controller wat groter is, want van dat PS ding kreeg ik ook krampen.

Wat mij opviel is dat de besturing in Halo bijv. zo fijn is met die twee analoge sticks! Wel heeeel erg wennen in het begin, maar na een tijdje gespeeld te hebben gaat het echt makkelijk.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Op donderdag 21 maart 2002 08:53 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

Inderdaad, dit is top. Ik vind zelf de controller super. Ik heb vrij grote handen, dus ik ben juist wel blij dat de controller wat groter is, want van dat PS ding kreeg ik ook krampen.

Wat mij opviel is dat de besturing in Halo bijv. zo fijn is met die twee analoge sticks! Wel heeeel erg wennen in het begin, maar na een tijdje gespeeld te hebben gaat het echt makkelijk.
Heb HALO ook gespeeld en wat jij al zegt de besturing is idd best wel minder in het begin....maar waar ik meer moeite mee had waren de knoppen dat voelde gewoon minder prettig aan maar ja ik ben ook een ps2 controller gewent!!:)toch blijf ik erbij dat die controller toch iets te groot is!! :(

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-01 08:17
Op woensdag 06 maart 2002 18:35 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:

ik, 18, volwassen handen
mijn broertje 11, gewone handen
mijn zushe, 10 kleine handen

iedereen vind hem fijn in de hand liggen, en kan makkelijk bij de knoppen.
het enige nadeel vind ik is dat vooral 'right trigger' te kort op de rest zet. dit is soms wel kut bij PGR

Verwijderd

Mwah daar heb ik geen last van met normale handen..

maar ach :) Ik vind hem wel goed, ben wel geinteresseerd naar die Controller S, die komt eind april in de states, ff importeren, er zit namelijk geenr egio lock op controllers enzo

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Op woensdag 20 maart 2002 20:05 schreef Insomnia het volgende:

[..]

de normale n64 controler is superb maar die neppe ultra 64 controlers zijn bagger, daarom vind ik de nep x-box controler nogal meevallen

Verwijderd

Ik vind die N64 maar gaar, te klein, te dun

• MrJT
  • Laatst online: 20:57
Ik vind het een beetje jammer dat als je een peukie rookt tijdens het gamen, dat je dan binnen 2 minuten kramp in je klauw krijgt. En het is jammer dat je bijvoorbeeld niet kan mikken als je springt of slaat. Vooral dat laatste vind ik een enorme handicap. Ze hadden 2 extra knopjes bij de triggers moeten plaatsen!

Verwijderd

pfff

te zwaar te groot te lelijk

EN

ZWAAR gejat van DreamCast::: de knoppen (abc,etc)
kleur van de knoppen, formaat, vorm, die hendeltjes aan de 8erkant, linkerpookje, en de rest van de knoppen allemaal op de zelfde plaats als de DC

allebij de sticks zijn bagger

alleen sony weet hoe het moet..

dit was geen flame of zo X-box is verder prima :)

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 18:45 schreef mazerati het volgende:
pfff

EN

kleur van de knoppen, formaat, vorm, die hendeltjes aan de 8erkant, linkerpookje, en de rest van de knoppen allemaal op de zelfde plaats als de DC

sticks zijn wel wat beter geplaatst dan bij de dual shock hoor. en gejat? DC had het abxy gebeuren weer van nintendo hoor. en misschien zitten ze op dezelfde plaats omdat dat handig is? verder vind ik hem normaal en stuurt ie lekker, nu ik de ps controller in mijn hand heb vind ik hem echt klein

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 18:45 schreef mazerati het volgende:
pfff
EN
Wat grappig, ik vond de dual shock dan weer bagger... Eindelijk een controller die mij wel goed in de hand ligt. Misschien afgekeken van de DC, maar wel verbeterd: sticks zijn nu ook triggers, kleine kuiltjes erin zodat je duim er niet vanaf glijdt... Trekkers zijn optimaal voor racegames.

Verwijderd

thrustmaster heeft nu ook xbox controllers, die er :9~ uitzien!

klik hier

mooie dingetjes altijhd van thrustmaster, firestorm dual power is ook al zo :9~

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op zondag 24 maart 2002 08:27 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
thrustmaster heeft nu ook xbox controllers, die er :9~ uitzien!

klik hier

mooie dingetjes altijhd van thrustmaster, firestorm dual power is ook al zo :9~
geef mij maar die firestorm ;)

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Op zaterdag 23 maart 2002 18:28 schreef mrjoint het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat als je een peukie rookt tijdens het gamen, dat je dan binnen 2 minuten kramp in je klauw krijgt. En het is jammer dat je bijvoorbeeld niet kan mikken als je springt of slaat. Vooral dat laatste vind ik een enorme handicap. Ze hadden 2 extra knopjes bij de triggers moeten plaatsen!
2 extra knopjes erbij, zodat je kan roken en gamen tegelijk...mmm denk nou niet dat daar een controller voor gemaakt is! Beter als je woon effe speelt en daarna een peukie rookt. :)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zelf vind ik de controls perfect, maarja dat zal misschien ook komen omdat ik de DC controller gewend ben :)
Niet zwaar of onhandig ding en een goede krachtige force feedback erin.
Prima dingetje dus.

39

Verwijderd

Naar mijn mening is het bijna een 1:1 kopie van de DC-controller dus ik snap alle ophef niet... :?

Bij mij ligt ie in ieder geval wel lekker in de hand (klauw) :P

Verwijderd

ontzettend lompe controller, veel te zwaar, veel te groot,
erg onhandig.
en wat doet dat lelijke kitsch xbox logo erop?
zo van; "we jatten het design van dreamcast-controller, maken hem zo dat het een kutding is. ehm ja maar hier zit zo'n gat voor dat lcd schermpje... oh daar plakken we gewoon een lelijk ding met het logo"

• Shagura
Op zondag 24 maart 2002 12:10 schreef XE het volgende:
ontzettend lompe controller, veel te zwaar, veel te groot,
erg onhandig.
en wat doet dat lelijke kitsch xbox logo erop?
zo van; "we jatten het design van dreamcast-controller, maken hem zo dat het een kutding is. ehm ja maar hier zit zo'n gat voor dat lcd schermpje... oh daar plakken we gewoon een lelijk ding met het logo"
Dit gaat echt nergens over dat het gejat is van dreamcast |:( Jij gaat zeker ook beweren dat de hele doos een dreamcast is met een andere kleur en een andere vorm }:O.
Verder is dat abxy gebeuren al gejat van Nintendo als het mij al een reet kan boeien (al heetten ze p,o,r en n).
Ok ze hebben allebei trigers aan de achterkant, maar als het relaxed speelt boeit mij het niet dat het 'gajat' zou zijn.

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/media/news/image/controller/xboxlabel.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.usatoday.com/life/cyber/photos/gzdreamcast3.jpg
Zoek verder de overeenkomsten :)

Verwijderd

ik vind ze wel wat van mekaar weghebben, als ik eerlijk moet zijn...

ik denk dat ze die gewoon fijn ind e hand vonden liggen (tsja...weer dc he :)) en dat ze globaal dat design hebben overgenomen...

edit: niet dat het uitmaakt, een goeie ergonomische vorm is ene goeie ergonomische vorm...

Verwijderd

minstens 7

!!!!

bagger stick na een uurtje spelen krijg ik al kramp in m'n klauwen! -=hopen dat de rest van die x-box controllers wel oke zijn

Verwijderd

firestorm controller voor xbox (je hebt ook een ferrari versie, dies ook wel :9~):
Afbeeldingslocatie: http://europe.thrustmaster.com/products/big/x_fsprog_gamepad.gif

firestorm (dual power) controller voor pc:
Afbeeldingslocatie: http://europe.thrustmaster.com/products/big/pc_dual_power2.gif

echt rete mooie dingetjes... die voor de pc ga ik halen (slechts €34, en dat voor 12 knoppen, 2 knuppels, Dpad en FF! :))

edit: en nee, ik werk niet bij thrustmaster! :)

• MrJT
  • Laatst online: 20:57
Op zondag 24 maart 2002 12:52 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
firestorm controller voor xbox (je hebt ook een ferrari versie, dies ook wel :9~):
[afbeelding]
Ik hoorde dat deze niet echt lekker speelde ivm een te ver naar het midden geplaatse rechter knuppel. En aan het plaatje te zien lijkt me dat correct.

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Mwa die thrustmaster vind ik niet relaxed. Krijg ik vet kramp als ik bij de triggers en shouldbuttons moet komen :)
Verder de DC controller is wel ok.
En hoezo jat Ms de controller van de DC, omdat er toevallig dezelfde lettertjes opstaan? Kom nou.
Toevallig ziet de controller er redelijk hetzelfde uit, boeiend, het ontwerp werkt, want beiden liggen bij mij subliem in de hand.
Dat ms kleinere controllers maakt voor de Japanners vind ik ook perfect, er is geen enkele console die dat heeft. Die zeggen gewoon van zie maar hoe je je klauw tussen die n64 zooi krijgt (lukt mij dus niet zonder kramp) en probeer die psx(2) controller maar eens lekker vast te houden zonder dat je denkt dat ie doorbreekt. PSX(2) controller is de fijnste tot die van de Xbox kwam, kwa gevoeligheid van knoppen enzo, maar die van de Xbox vind ik echt veel fijner, die van de ps zijn gewoon te klein voor mijn handen en die van de Xbox is echt precies goed. En het lange snoer dat eraan zit...
Pagina: 1