Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest met kabels trekken door m'n auto heen, eenmaal alles aangelegd en versterker aangesloten op de accu en op de JVC Chameleon. Ben ik begonnen met de speakers. Maar als ik deze aansluit op de Marquint versterker, krijg ik een storend geluid uit de boxen.
Ten eerste moet ik de radio al overdreven hard zetten om wat geluid eruit te krijgen. En als de radio te hard staat kraken de boxen en vallen ze uit. Bij de versterker kan ik allen ook nog eens instellen, maar zelfde effect. De speakers vallen uit.
De tulp-stekkers van de JVC radio zijn aangesloten op de Low-In van de versterker, en verder alles z'n normale aansluiting.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn??
Ten eerste moet ik de radio al overdreven hard zetten om wat geluid eruit te krijgen. En als de radio te hard staat kraken de boxen en vallen ze uit. Bij de versterker kan ik allen ook nog eens instellen, maar zelfde effect. De speakers vallen uit.
De tulp-stekkers van de JVC radio zijn aangesloten op de Low-In van de versterker, en verder alles z'n normale aansluiting.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn??