Progje voor MP3's ordenen

Pagina: 1
Acties:

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
heej,

Ik heb nou best wel boel MP3's, en wil dus een progje om het allemaal te ordenen:

- CD's moeten ook meegenomen worden in de DB
- De HDD moet worden afgezocht op MP3 bestanden, en die moeten worden toegevoegd :)
- Heel SIM-PEL moet het zijn :P
- Search is gebruikt ;) Kon geen proggie vinden die echt in de smaak viel.... :{

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
TagRename is er een, ik weet niet of die naam goed is, maar het lijkt er wel op in ieder geval, zal thuis wel ff kijken voor je.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mpeg Audio Collection.

Had je in de search kunnen vinden en is te vinden op www.download.com

Edit: Hier dus http://download.cnet.com/downloads/0-1896418-100-4933111.html?tag=st.dl.10000-103-1.lst-7-1.4933111

• Plague
  • Niet online
Thx!! Dat bedoel ik!! :* :P ;)

• AlKoholiK
  • Laatst online: 07-08 20:13

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

je zou ook het programma WHERE IS IT kunnen proberen. Dit is meer database gericht, dus je kunt vanuit die manager geen files openen

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:53
Op woensdag 06 maart 2002 19:20 schreef AlKoholiK het volgende:
je zou ook het programma WHERE IS IT kunnen proberen. Dit is meer database gericht, dus je kunt vanuit die manager geen files openen
Jawel hoor dat kan ook met wherisit. Je kan ergens instellen wat er gebeurd als je op een file dubbelklikt (en dan gaat hij om het cdtje vragen , of als het op je hd staat wordt het afgespeelt). Ik gebruik het al jaren voor mn mp3 collectie.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Verwijderd

Bestaat er ook een plugin voor winamp die alles mooi ordert?
Pagina: 1