[Wish] Click & Dial stopt!!

Pagina: 1
Acties:

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 16:52
Ik kreeg vandaag een brief thuis van Wish waarin staat dat ze per 1 april 2002 stoppen met hun Click & Dial abo. Door de overname van Wish door Tiscali wil men Wish geleidelijk laten overgaan in Tiscali en daar past deze abo niet bij.
Het is vanaf 1 april wel mogelijk om nog met Wish door te gaan, want ze krijgen een nieuw inbelnummer waarmee je met 10% korting op je telefoontikken kunt internetten. Maar dit is natuurlijk een schrale troost voor alle abonnee's :(

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op woensdag 06 maart 2002 18:23 schreef Mottebelke het volgende:
Ik kreeg vandaag een brief thuis van Wish waarin staat dat ze per 1 april 2002 stoppen met hun Click & Dial abo. Door de overname van Wish door Tiscali wil men Wish geleidelijk laten overgaan in Tiscali en daar past deze abo niet bij.
Het is vanaf 1 april wel mogelijk om nog met Wish door te gaan, want ze krijgen een nieuw inbelnummer waarmee je met 10% korting op je telefoontikken kunt internetten. Maar dit is natuurlijk een schrale troost voor alle abonnee's :(
LOL another one bites the dust :) ach ja, zo zie je maar weer........

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-08 18:25

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op woensdag 06 maart 2002 18:23 schreef Mottebelke het volgende:
..per 1 april 2002 stoppen ...
HUH, 1 april grapje mischien?? ;)

[zou dit natuurlijk niet moeten posten, maarja ben weer zo behulpzaam ;)]

• FreakR
  • Laatst online: 13-08 15:54
Ik leef met jullie mee als ex wisher :) Echt waar 8-)

Het was een fijne dienst ik heb gelukkig sinds een paar weken ADSL :9

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Wat een toeval. Heb ik net vorige week mijn C&D opgezegd per 1 april, omdat ik nu bij Friaco ben. En die stopten met het accepteren van nieuwe abonnees de dag nadat ik me aan had gemeld. Ik was dus net op tijd.

Gezien de ontwikkelingen bij Hometime, Superweb, QuickOnline (of zoiets) en nu weer C&D, lijkt flatfee internet (of een variant hierop) niet te werken in de nederlandse markt.

Jammer, zeker voor de mensen onder ons zoals ikzelf, die geen andere keus hebben dan via de telefoonlijn het internet op te gaan.

Verwijderd

ik vind het echt shit zooi.......
ik kreeg vandaag de brief... en ik baal er enorm om...

maarja, poep gebeurd...
en die 10% korting krijg je overal geloof ik... daarvoor hoef ik niet bij wish te blijven...

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 10:47 schreef .tobbe het volgende:
ik vind het echt shit zooi.......
ik kreeg vandaag de brief... en ik baal er enorm om...

maarja, poep gebeurd...
en die 10% korting krijg je overal geloof ik... daarvoor hoef ik niet bij wish te blijven...
Dat klopt krijg je overal... :)

• Kjev
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik zat vroeger bij Wish (ik heb nog steeds mijn emailadres daar) en heb meegedaan aan de test die vooraf ging aan de invoering van Click&Dial.

Oorspronkelijk was er sprake van onbeperkt internetten met een datalimiet, maar vervolgens werd het gedegradeerd tot twee uur per dag (waar overigens eerst een bug in zat, maar dat terzijde ;)). Daarmee werd het voor veelgebruikers als ik volkomen oninteressant, en niet lang daarna heb ik kabel genomen.

Friaco en dergelijke waren/zijn veel beter, omdat je daar tenminste redelijk "onbeperkt" gebruik kunt maken van je account..

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Kreeg ook de brief, heb nu net @work, helaas werkt dat alleen 's ochtends goed :(.

Hoef ik vast Wish niet af te zeggen.
Iemand trouwens opgevallen dat er nog geen abbo-geld is afgeschreven ?

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

:( Ik heb inderdaad die brief ook ontvangen, en baal er enorm van :( :(

Ik internet nogal veel en hier ligt geen kabel/adsl of wat dan ook, en ben dus toegewezen op dit soort aanbieders. Eerst Superweb al failliet, toen QuickOnline, en nu $%$## Wish ook al. En alle andere aanbieders (Wanadoo Hometime, Friaco met ThuisNet) nemen geen nieuwe klanten meer aan. Friaco overigens PRECIES 7 dagen geleden nog wel...had ik niet 7 dagen eerder die brief van Wish kunnen ontvangen? |:(

IK BAAL NU ENORM :( weet iemand misschien verder nog alternatieven? :?

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 18:52 schreef nosferatu_ het volgende:
:( Ik heb inderdaad die brief ook ontvangen, en baal er enorm van :( :(

Ik internet nogal veel en hier ligt geen kabel/adsl of wat dan ook, en ben dus toegewezen op dit soort aanbieders. Eerst Superweb al failliet, toen QuickOnline, en nu $%$## Wish ook al. En alle andere aanbieders (Wanadoo Hometime, Friaco met ThuisNet) nemen geen nieuwe klanten meer aan. Friaco overigens PRECIES 7 dagen geleden nog wel...had ik niet 7 dagen eerder die brief van Wish kunnen ontvangen? |:(

IK BAAL NU ENORM :( weet iemand misschien verder nog alternatieven? :?
www.ladot.nl

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 19:00 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

www.ladot.nl
Hm eigenlijk bedoelde ik dan meer iets dat voor particulieren weggelegd is. 119 euro per maand vind ik toch wel wat veel eigenlijk :7

Dus ook zijn Demon en EuroNet niets voor mij.

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 19:19 schreef nosferatu_ het volgende:

[..]

Hm eigenlijk bedoelde ik dan meer iets dat voor particulieren weggelegd is. 119 euro per maand vind ik toch wel wat veel eigenlijk :7

Dus ook zijn Demon en EuroNet niets voor mij.
moet ik je teleurstellen er is niets meer voor particulieren (betaalbaar dan) :(

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ben ik net me Netstat Statistieken aan het bekijken zie ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://ad.nl.doubleclick.net/viewad/310005-wishclickdial.gif

Ben ik nou gek, of maken ze er gewoon nog reclame voor?

Verwijderd

Tijd voor breedband dan he ;)

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 22:44 schreef Tave het volgende:
Tijd voor breedband dan he ;)
Ik denk niet dat de meeste C&D-klanten breedband tot hun beschikking hebben, anders hadden ze dat wel genomen...

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
-schop-

En idd, gisteren al user+pass denied, en vandaag geeft het nummer geen gehoor meer :'(

tijd voor een alternatief

Verwijderd

Welk alternatief blijft er nu dan nog over :? met zo'n soort aanbieding als Wish had?

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
Geen :'(

Wanadoo smartpack 30 maar das maar 30 uur per maand voor 21 euro.........
Pagina: 1