[CM,MOBO]MSI k7t266a pro2 dled uitschakelen?

Pagina: 1
Acties:

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025
Ok, zoals je hier boven kan lezen was ik van plan om de dleds die op het mobo zitten uit te schakelen, iemand een idee hoe? software ? of gewoon de leds kapotmaken (lossolderen) of misschien toch maar gewoon afplakken?
Dit met zicht op een bepaalde casemod die ik wil doen.

Give me suggestions, thx

Verwijderd

afplakken

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op woensdag 06 maart 2002 18:22 schreef Lomu het volgende:
afplakken
zooo..... kort maar krachtig.
maar idd; als het voor de rest voor jou geen problemen opleverd; gewoon afplakken, altijd makkelijk als je het ongedaan wil maken en/of het mobo wil doorverkopen.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Verwijderd

en wat is die bepaalde mod dan???
Bij mij zitten die D-Led trouwens gewoon los in zo'n bracket ding, maarja... kan aan mij liggen

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025
Ok, ik had zo het idee, misschien isser een bios instelling voor het ding, maar dat blijkt dus niet. Heb de hele bios doorzocht.
Afplakken zal het worden

Pindakaas, op het mobo zelf onder je parallelle poort zitten er toch ook 4, op een rijtje, modje komt van bittech :)
meer verklap ik niet, men moet het zelf maar uitzoeken :)

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 18:30 schreef Pindakaas het volgende:
en wat is die bepaalde mod dan???
Bij mij zitten die D-Led trouwens gewoon los in zo'n bracket ding, maarja... kan aan mij liggen
dat ligt aan jou ja msi heeft een versie waar het OP het mobo zit en een in een bracket

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 18:53 schreef ScHrOeFjE het volgende:

[..]

dat ligt aan jou ja msi heeft een versie waar het OP het mobo zit en een in een bracket
ja damn! hoe moet ik dat nou weten :?
en ga iedereen nu zijn mod geheim houden in navolging van ReSeTTiM? (zo schrijf je dat toch? :+ )
Pagina: 1