| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Misschien handig om even het merk en type te vermelden
euhhh... merkloos..!??

er staat Target op, maar ja.. Die produceren em volgens mij niet..
kijk hier maar:
http://www.targetweb.nl/txt/tx60325.htm
er staat Target op, maar ja.. Die produceren em volgens mij niet..
kijk hier maar:
http://www.targetweb.nl/txt/tx60325.htm
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Meeste mensen kennen Target niet.
Maar als je 1 keer in USA ben geweest ken je Target wel.
Dat zijn daar namelijk gigantische supermarkten met van alles. Maar geen voedsel
Dat zijn daar namelijk gigantische supermarkten met van alles. Maar geen voedsel
tja, ik dacht ook dat ze alleen hardware leverden hier in Nederland.Op donderdag 07 maart 2002 18:52 schreef Xavier het volgende:
Ik denk dat jij je vergist met een ander bedrijf. De enige vestiging staat namelijk op Eindhoven Airport.
niemand...?
ik heb ook een muis met 4 knoppen en 1 scroll dan, van genius, rood licht optical.
maar eigenlijk nog nooit geprobeerd om die knoppen te gebruiken maar moet je die muis dan niet installeren ??? want ik denk namelijk dat als ik die knoppen ga installeren dat ik dan in windows kom als ik er op druk, maar kan wel ff kijken.
wat is eigenlijk het voordeel van 2 scolletjes ?
maar eigenlijk nog nooit geprobeerd om die knoppen te gebruiken maar moet je die muis dan niet installeren ??? want ik denk namelijk dat als ik die knoppen ga installeren dat ik dan in windows kom als ik er op druk, maar kan wel ff kijken.
Verwijderd
Heen en terug scrollenOp woensdag 13 maart 2002 20:27 schreef E-LiZeR het volgende:
ja leuk kan je ook met 1 scroll
misschien horizontaal ??
misschien horizontaal ??
één wieltje voor horizontaal, en ééntje voor vertikaal...

en ja, er zit software bij. Maar da's van die windows-zooi...
ik dacht dat er een optie in dat spel zat...
en ja, er zit software bij. Maar da's van die windows-zooi...
ik dacht dat er een optie in dat spel zat...
Die target heeft een heel ander logo...Op donderdag 07 maart 2002 18:52 schreef Xavier het volgende:
Pagina: 1