If you see me running, try to catch up
Verwijderd
Onimusha Warlords
Pro Evolution Soccer
Devil May Cry
Silent Hill 2
Jak & Dexter
MGS2 als je mazzel hebt
Verwijderd
dat is namelijk een zelfverzonnen regel
klant heeft altijd 14 dagen
voor games staat er altijd 24 uur volgens mij. Anders speel je het snel uit. Maar leuke spellen tja... waar houd ie van en hoe oud is ie?Op woensdag 06 maart 2002 17:59 schreef McGrath het volgende:
waarom binnen 24 uur??
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
ik zag twee beren fout parkeren....
Als je Tekken Tag Tournament nog niet hebt dan kun je die nu voor niet zoveel geld kopenOp woensdag 06 maart 2002 18:04 schreef Oozie het volgende:
Volgens Intertoys KAN het spel alleen binnen 24 uur geruild worden. Is er nog een leuke Beat 'em up voor de PSX2? Jammer dat Tekken 4 nog niet uit is.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Ace Combat 4 : Shattered Skies
Maximo
Maar die zuigt nu net volgens hem!Op woensdag 06 maart 2002 21:36 schreef Piet_S het volgende:
State of Emergency
Ace Combat 4 : Shattered Skies
Maximo
Verwijderd
Of MGS2, die ga ik zekers ook halen
Je hebt gelijk, zal toch wat beter moeten lezen.Op woensdag 06 maart 2002 21:55 schreef vleppyniles het volgende:
[..]
Maar die zuigt nu net volgens hem!
Maar vooral Maximo kan ik aanraden !
Als een winkelier in zijn regels opneemt dat het binnen 24 uur moet en je koopt daar iets ga je akkoord met zijn regels...Op woensdag 06 maart 2002 17:59 schreef McGrath het volgende:
waarom binnen 24 uur??
Zelf werk ik bij E-Plaza en we doen er meestal niet zo moeilijk over als je een dag ofzo te laat bent, maar na 14 dagen heb je echt pech...
Ik zou voor headhunter gaan! Echt een vet spel, ik heb hem nu 2 dagen en zit hem ook al 2 dagen te spelen...
Veel bladen vinden het een MGS(2) kloon maar dat valt best wel mee, er zitten namelijk wat elementen in die het toch anders maken (halen van licenses, motorrijden, etc.)
-
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
22 maart pasOp donderdag 07 maart 2002 09:45 schreef xonide het volgende:
Ico is een mooi spel. ... speel hem nu al paar dagen . kweet niet of ie al te koop is in nl?
Verwijderd
En ik weer niet waar dat spel gekocht is, maar zoals al eerder gezegd is dat idd een verzonnen regel!
Bij de FRS kan je het spel na een week nog ruilen, tenzij de verkoper niet mee zit!
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
MGS is een moeilijk spel, maar blijkt nou net ff MGS2 vandaag uit te zijn gekomen...Op donderdag 07 maart 2002 19:15 schreef finelookingme het volgende:
het is inderdaat een game waar je van moet houden koop metal gear solid die rulez
Signature?
ach ja, broertjes...