Overlast? Data!mededelingen
Verwijderen nieuwsgroepen
5 maart 2002
Vanavond zullen de volgende nieuwsgroepen van de chello nieuwsserver worden verwijderd:
alt.binaries.vcd
alt.binaries.vcd.repost
alt.binaries.mpeg.video.music
alt.binaries.mpeg.videos
alt.binaries.erotica.vcd
alt.binaries.movies.divx
alt.binaries.movies
alt.binaries.svcd
alt.binaries.vcd.svcd
alt.binaries.movies.divx.repost
alt.binaries.vcdz
alt.binaries.movies.repost
alt.binaries.movies.french
alt.binaries.movies.erotica
alt.binaries.mpeg
De reden dat wij tot deze actie moeten overgaan is omdat deze groepen veel overlast veroorzaken op de nieuwsserver, waardoor het gebruik ervan door andere klanten wordt belemmerd. Wij vragen uw begrip voor deze actie.
Verwijderd
mededelingen
Verwijderen Internet
5 maart 2002
Vanavond zullen de volgende verbindingen van de UPC backbone worden verwijderd:
Chello.nl
Quicknet.nl
e.a.
De reden dat wij tot deze actie moeten overgaan is omdat deze connecties veel stress veroorzaken bij diverse gebruikers op het internet, waardoor het gebruik ervan door personeel wordt belemmerd. Wij vragen uw begrip voor deze actie.
--------------------------------------------------------------------------------
Verwijderen Internet
5 maart 2002
Chello.nl
Quicknet.nl
e.a.
De reden dat wij tot deze actie moeten overgaan is omdat deze connecties veel stress veroorzaken bij diverse gebruikers op het internet, waardoor het gebruik ervan door personeel wordt belemmerd. Wij vragen uw begrip voor deze actie.
--------------------------------------------------------------------------------
* Outl@w vind het wel een goede maatregel
Feyenoord!
LOLOp woensdag 06 maart 2002 18:01 schreef DraiC het volgende:
mededelingen
Verwijderen Internet
5 maart 2002
Chello.nl
Quicknet.nl
e.a.
Ach ja, Chello is lekker bezig de laatste week. En het gaat allemaal om de nieuwsservers. Ze denken op deze manier de leechers met veel dataverkeer te kicken. Nah, en het lukt ze aardig geloof ik.
Zie trouwens ook deze gerelateerde topics:
[topic=424852]
[topic=430109]
Zie trouwens ook deze gerelateerde topics:
[topic=424852]
[topic=430109]
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Kan het me wel voorstellen. Dit soort groepen legt een onevenredig groot beslag op de capaciteit van newsservers. News is hiervoor niet bestemd, goede actie dus.
Nieuwsgroepen zuigen anyways... Vind er nooit iets compleets (of het ligt aan de brakke nieuwsserver van tiscali
).. Direct Connect roels
(en FTPs uiteraard)
Groot gelijk. Nieuwsgroepen is bedoeld om discussies te houden, en niet als een groot warez board, wat alles ophoud. 
Jij zou het ook niet leuk vinden als we hier ineens bineries op GoT mochten posten, zodat alles ultra traag ging, of gewoon niet werkt, terwijl nieuwsgroepen ook eigenlijk net zoiets als GoT is.
Jij zou het ook niet leuk vinden als we hier ineens bineries op GoT mochten posten, zodat alles ultra traag ging, of gewoon niet werkt, terwijl nieuwsgroepen ook eigenlijk net zoiets als GoT is.
🌞🍃
Logisch toch juist? Een nieuwsserver is er om nieuws uit te wisselen en niet om divx-jes en mp3-albums uit te wisselen volgens mij hoor.Op woensdag 06 maart 2002 18:23 schreef JJJ het volgende:
Die gasten bij chello zijn niet bepaald slim
Laat ze eens een goede newsserver maken...
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Ik snap ook wel dat nieuwsgroepen er niet voor bedoeld zijn etc. etc., maar het gaat om de houding van chello: ze krijgen het niet goed en het kost waarschijnlijk te veel geld: afkoppelen maar!
Ze kloppen het VOOR EEN DEELT af hè. Dat lijkt mij dan toch beter, dan dat ze het zo laten, dat is voor iedereen nadelig, en dit maar voor een groepje personen, door wie de overlast komt.Op woensdag 06 maart 2002 19:39 schreef oral-B het volgende:
Ik snap ook wel dat nieuwsgroepen er niet voor bedoeld zijn etc. etc., maar het gaat om de houding van chello: ze krijgen het niet goed en het kost waarschijnlijk te veel geld: afkoppelen maar!
🌞🍃
Verwijderd
Data == OverlastOp woensdag 06 maart 2002 17:53 schreef oral-B het volgende:
[..]
Overlast? Data!
chello + data = overlastOp woensdag 06 maart 2002 20:51 schreef tjetta het volgende:
[..]
Data == Overlast
Nah: data + overlast == chelloOp woensdag 06 maart 2002 22:42 schreef oral-B het volgende:
[..]
chello + data = overlast
PreciesOp woensdag 06 maart 2002 22:45 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Nah: data + overlast == chello
* Bergen vindt het een goeie maatregel. Er komt toch weinig legaals langs dus het maakt niet uit.
Als dat het argument van Chello nou was- ok dan, maar schaf dan de hele binary-newsserver af.Op donderdag 07 maart 2002 17:12 schreef GerbenW het volgende:
/me vindt het een goeie maatregel. Er komt toch weinig legaals langs dus het maakt niet uit.
Pagina: 1