Toon posts:

pptp met usbadsl niet beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een draytek router gekocht die geschikt is voor mxtream. (draytek vigor2200usb)nu staat er in een hele dikke handleiding die ik van internet heb geplukt, kies pptp mode, maar die is niet beschikbaar hoe kan dit? en wat doe ik eraan?

Ik kan alleen kiezen tussen PPPoE of PPPoA en daarmee is het niet mogelijk :(

Verwijderd

[topic=431499/1/100]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik weet het..sorry

Verwijderd

Topicstarter
heel leuk die links maar die docs heb ik al. het vervelende is dat ik de optie pptp NIET HEB. Ik kan hem niet selecteren :( er staat enable pptp link maar dat moet in een menu waar ik niet kan komen namelijk:

internet access setup ==> pptp ==> enable pptp link

Ik kan in het menu internet access setup geen pptp selecteren maar alleen pppoa of pppoe.

Verwijderd

Firmware update?

Verwijderd

Topicstarter
? firmware update? het ding is nieuw ik ga er dan vanuit dat hij de laatste al bevat, ik zal wel eens zoeken dan.

Verwijderd

Topicstarter
*schop*

sorry jongens maar mijn probleem is er nog steeds, ik heb op draytek een guide gevonden voor mxtream, hier verwijzen ze op gegeven moment naar internet access setup. Hier moet je kiezen voor de soort verbinding, en word gezegt: Kies hier voor PPTP. maar als ik thuis inlog als admin en kies voor menu internet access setup, dan staan daar alleen pppoa en pppoe, heel de optie pptp is niet aanwezig dus kan ik dat ook niet configureren in de router.

Ik draai windows XP.

Ik heb al verscheidene guides gevolgd maar allemaal zeggen ze "kies voor pptp" maar dat is dus juist het probleem. In de search kan ik mijn probleem ook niet vinden. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

ps, firmware update is het niet, er staat op de eerste regel: Dus niet voor de vigorusb! (die ik dus heb)

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is opgelost, de router had een defect |:(. dat kan ook wel eens gebeuren natuurlijk, heb een nieuwe en t werkt als een trein.

deze topic kan dus dicht
Pagina: 1