[ADSL] Eweka PILOT gaat niet door...GEEN ADSL DUS!

Pagina: 1
Acties:

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:43

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Hmm...ik weet niet of ik de enige ben, 'k heb 15 jan ADSL aangevraagd.
Er werd mij toen gewezen op de PILOT die ze gingen houden, dit hield in dat Eweka voor jou een analoge lijn aanvroeg, deze compleet betaalde en dat je daar dan ADSL over geleverd kreeg.

Nu (1 1/2 maand later) blijkt dat dit niet haalbaar is, volgens Eweka is ADSL nu leverbaar over ISDN (met linesharing), volgens de Postcodechecks bij zowel BBNed als Eweka is dit NIET mogelijk.
Ik heb vlak na mijn aanvraag mijn ISDN Alcatel Speedtouch Home verkocht en een Analoge versie aangeschaft :(
Nu kan ik dus deze analoge weer verkopen om weer een ISDN variant aan te schaffen....

Zijn er meer mensen met dit probleem...zo ja, zijn de gemaakte kosten op enerlei wijze te verhalen op Eweka. Ze verstrekken verkeerde informatie, sturen je van het kastje naar de muur, laten je onnodig wachten.
Is dit nu bij Cistron netzo??

Of ben ik de enige die zo ongeduldig is, in het eerste mailtje wat ze stuurden vertelden ze me dat ze me binnen 4 weken aan zouden sluiten...

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:01
ik las net nog iets dat je je speedtouch home gewoon kon instellen op ISDN of analoog...

ff zoeken of wachten op iemand die er meer van weet :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08 21:03
Mijn ervaringen met cistron toe nu toe zijn zéér positief

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 17:40 schreef Tampie2000 het volgende:
ik las net nog iets dat je je speedtouch home gewoon kon instellen op ISDN of analoog...

ff zoeken of wachten op iemand die er meer van weet :)
Enneh..de spanning van een ISDN lijn is toch 90V en die van een Analoge lijn toch 12V ??
Hoe wil je dit verklaren? of zit er een transformator tussen die wordt omgezet op het moment dat je dus die h@ck uitvoert :)

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 17:43 schreef luckyjan het volgende:
Mijn ervaringen met cistron toe nu toe zijn zéér positief
't gaat me meer om de ervaringen met Eweka..en dan vooral de mensen die, net als ik, zich hebben aangemeld voor het PILOT gebeuren!

Verwijderd

mijn quote van de eweka forums 25 februari:
Er is me net over de telefoon verteld dat de pilot van de gratis aansluiting analoge lijn icm premium account niet is gelukt. Degenen voor wie het al was aangevraagd gaat gewoon door, maar ze kunnen geen nieuwe aanvragen meer verwerken voor die combinatie. Komt net goed uit voor Eweka dat ik verkeerd in het systeem was verwerkt. isdn ipv nieuwe analoge lijn Afbeeldingslocatie: http://eweka.nl/html2/images/forum/smilies/icon_mad.gif
het is geen grote ramp voor mij, want we hebben binnekort linesharing, en dat wist ik toen ik het bestelde nog niet

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 17:50 schreef isdnsux het volgende:
mijn quote van de eweka forums 25 februari:
[..]

het is geen grote ramp voor mij, want we hebben binnekort linesharing, en dat wist ik toen ik het bestelde nog niet
Dat wel..maar het gaat dus HELEMAAL niet meer door..ook niet voor degene die het hadden aangevraagd :( vind het beetje LAAG dat ik daar zelf achteraan moet bellen..als ik niet gebeld had, had ik niets vernomen :(

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
dus volgens hun zou ik met ISDN WEL linesharing hebben :?

'k geloof er geen zak van, linesharing is hier NIET beschikbaar.

• luckyjan
  • Laatst online: 10-08 21:03
Nou toen ik me aan het orienteren was voor adsl,ook voor op de zaak, en ze telefonisch en ook niet via email reageerden dacht ik meteen Neeee geen 2e chello meer dan maar wat meer betalen :)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:09
Je moet gewoon even wachten tot linesharing beschikbaar is, zal niet lang meer duren, kijk anders even op de cistron site voor de planning.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op woensdag 06 maart 2002 18:30 schreef Pc123 het volgende:
Je moet gewoon even wachten tot linesharing beschikbaar is, zal niet lang meer duren, kijk anders even op de cistron site voor de planning.
linesharing: ntb

zal dus nogwel ff duren ben ik bang......

Verwijderd

Ten eerste: kies voor Cistron. Goede helpdesk, snelle service, goede abonnementen en prijzen. Er zijn op dit moment pas VIER mensen aangesloten op Eweka. Schiet dus niet op. Er zijn amper ervaringen met Eweka en wat ik hoor is alleen maar slecht (behalve de verbinding dan, maar wat wil je met vier mensen)
Ten tweede op www.cistron.nl staat er dat linesharing wel mogelijk is met ISDN vanaf nu.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op woensdag 06 maart 2002 21:23 schreef lucy1981 het volgende:
Ten eerste: kies voor Cistron. Goede helpdesk, snelle service, goede abonnementen en prijzen. Er zijn op dit moment pas VIER mensen aangesloten op Eweka. Schiet dus niet op. Er zijn amper ervaringen met Eweka en wat ik hoor is alleen maar slecht (behalve de verbinding dan, maar wat wil je met vier mensen)
Ten tweede op www.cistron.nl staat er dat linesharing wel mogelijk is met ISDN vanaf nu.
cistron zuigt, de ene na de andere bv gaat failliet, ze hebben duidelijk zaken niet op orde......

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 21:27 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

cistron zuigt, de ene na de andere bv gaat failliet, ze hebben duidelijk zaken niet op orde......
Zeer naieve opmerking. |:( Zo reeds al eerder is vermeld, bestaat cistron uit diverse ondernemingen. Zo heb je BV Cistron Internet Diensten waarvan Faillisement geen sprake is.

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Op woensdag 06 maart 2002 21:27 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Je hebt zeker heel ver weg de melk wel horen klotsen, maar weet niet waar de tepel hangt ( (C) niet van mijzelf).

Als je het ook maar een beetje ECHT hebt gevolgd, weet je dat het op dit moment met Cistron lekker loopt.

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:52

woutur

Klauwtjes uit!

Op woensdag 06 maart 2002 22:32 schreef Generaal_Putlucht het volgende:

[..]

Zeer naieve opmerking. |:( Zo reeds al eerder is vermeld, bestaat cistron uit diverse ondernemingen. Zo heb je BV Cistron Internet Diensten waarvan Faillisement geen sprake is.
Als je verbetert, doe het dan juist! Van Cistron Internet Diensten is WEL sprake van faillisement. Van de nieuw opgerichte Cistron Broadband B.V. waaronder ADSL valt echter niet. Dat is weer een aparte entiteit die niet onder Cistron Beheer valt.
Neemt niet weg dat Cistron desalniettemin ook een lange wachttijd heeft staan.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 14:17 schreef woutur het volgende:

[..]
Neemt niet weg dat Cistron desalniettemin ook een lange wachttijd heeft staan.
niet bij mij hoor. binnen 4 weken na aanvraag maxx adsl verbinding. alles is perfect, verbinding, helpdesk + service

alles klopt bij Cistron = mijn eigen ervaring

hoe het bij die andre adsl isp gaat weet ik nie.
wil alleen ff opmerken dat IK een ZEER tevreden Cistron MAXX klant ben...TOPPIE

p.s. enig minpuntje, als je dat zo mag noemen, is dat mijn (abbo) kosten niet automatisch via incasso worden afgeschreven maar dat ik dit zelf moet overschrijven
maar dit is tijdelijk en ZEER overkoombaar vind ik

Verwijderd

Hoi ,

Lucy heb jy aandelen Cistron ofzo ?

4 aansluitingen .... lul niet. :?

Er zijn inmiddels honderden mensen aangesloten van de MX-Streamers.

Verwijderd

Sorry hoor! Maar ik dacht toch echt dat er pas vier mensen aangesloten waren op dat eweka. Ik hoor van iedereen dat ze al weken wachten, maar dat niemand aangesloten werd. Misschien is het inmiddels wel anders, maar ik geloof niet dat al zoveel mensen het hebben.

• Crazy D
  • Laatst online: 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

Op woensdag 06 maart 2002 22:32 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Nee nee nee. Hou je mond nou :P
Laat iedereen hier nou maar denken dat het niks wordt met Cistron :) Komen toch wel genoeg klanten, en aangezien tweakers er volgens mij per definitie om bekend staan veel dataverkeer te genereren... gaan zij de verbindingen van Eweka vol proberen te trekken, kunnen wij gewoon rustig met high speed onze backups en sharewares binnenhalen :P

Ik ken Eweka verder niet, maar als je je had ingeschreven, en je moet er uiteindelijk zelf achteraan om er achter te komen dat de pilot niet doorgaat... tjah kwee nie maar is niet zo'n lekker begin imho zeg maar...

Exact expert nodig?

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 22:58 schreef lucy1981 het volgende:
Sorry hoor! Maar ik dacht toch echt dat er pas vier mensen aangesloten waren op dat eweka. Ik hoor van iedereen dat ze al weken wachten, maar dat niemand aangesloten werd. Misschien is het inmiddels wel anders, maar ik geloof niet dat al zoveel mensen het hebben.
4 weken geleden ofzo zei eweka dat ze 4 mensen hadden aangesloten
Pagina: 1