een foto maken lukt me. Alleen hij is NOOIT scherp. Denk dat dat komt omdat de sluitingstijd zo lang is. Kan ik dat niet instellen?
voorbeeld:

Hij is wel verkleind!!
voorbeeld:
Hij is wel verkleind!!
Verwijderd
Verwijderd
Hoe bevalt die sunpak verder? Ik hoorde dat je een niet-Minolta flitser alleen in manual mode kunt gebruiken, dus ik was aan het twijfelen of ik m'n belastingteruggave aan een 3600 of 5600HS moest gaan uitgeven...Op woensdag 06 maart 2002 18:11 schreef Kaatje_NL het volgende:
in meer licht fotograferen. Ik heb de Dimage 5 en had hetzelfde probleem. Probeer buiten een foto te maken als het licht is. Dat gaat nl. wel lukken. En je moet er een flitser bij kopen. de sunpak 4000af is een goeie heb ik ook.
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Verwijderd
Erg pretig, niet je dure geld uitgeven aan die minolta is niet nodig. Hij werkt volledig automatisch met de camara tot 80mm, en zoomt lekker met de camera mee. en scheelt je 100 euro. Je moet gewoon de 3600 look alike nemen dat is deOp woensdag 06 maart 2002 20:51 schreef vink het volgende:
[..]
Hoe bevalt die sunpak verder? Ik hoorde dat je een niet-Minolta flitser alleen in manual mode kunt gebruiken, dus ik was aan het twijfelen of ik m'n belastingteruggave aan een 3600 of 5600HS moest gaan uitgeven...
Verwijderd
Verwijderd
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Op zaterdag 09 maart 2002 11:01 schreef kingofhill het volgende:
hahaha amateur, koop dan ook niet meteen het duurste van het duurste. Begin dan met een s404 of 304. Kun je hem ook op auto zetten.
Als je de handleiding ff leest kom je al een heel stuk verder
Op zaterdag 09 maart 2002 11:26 schreef tweakerrrr het volgende:
LOL, met mijn Trust Spycam maak ik zelfs betere foto's
Koop effe een boekje fotograferen man.
Op zaterdag 09 maart 2002 12:00 schreef BaRF het volgende:
ik vind dit wel humor hoorzelfde als een mooie jaguar kopen en dan schreewen 'booh de motor blaast zo hard als ik nog maar 80 rij!' -'ja mafkees, je moet ook ff schakelen.'
ff offtopic, check mijn shirt!
[afbeelding]
Op zaterdag 09 maart 2002 13:58 schreef kingofhill het volgende:
hehe zo een tshirt wil ik ook
Beetje dom zijn jullie zeg!!Op woensdag 06 maart 2002 22:57 schreef Xavier het volgende:
Leuk dat julie er allemaal vanuit gaan dat het MIJN camera is. Hij is van mijn moeder. Ik gebruik hem alleen soms.
Op zaterdag 09 maart 2002 17:15 schreef Xavier het volgende:
Beetje dom zijn jullie zeg!!
Ik zeg het nog in het topic, het is de camera van mijn moeder!!
Apple iMac 2013
Verwijderd
Ja, maar je moeder heeft toch wel een handleiding lijkt meOp zaterdag 09 maart 2002 17:15 schreef Xavier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Beetje dom zijn jullie zeg!!
Ik zeg het nog in het topic, het is de camera van mijn moeder!!
Wij ook ongeveerOp woensdag 06 maart 2002 17:53 schreef Cutebritney het volgende:
wij hebben hetzelfde fornuis
Verwijderd
PatserOp zaterdag 09 maart 2002 20:02 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
Wij ook ongeveermaar dan nog groter en 6 pitter
Pak je rust!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq