Toon posts:

Rendo de Kooi doe eens gek.

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
http://www.rendo.dekooi.nl/paginas/show_nieuws.sql?keuze=20020305101457#nieuws

In het overleg met RGP, Essent en De Kooi van 27 februari jl. is het volgende vastgesteld:

"Per 1 April wordt het dataverkeer van 01:00 tot 17:00 geheel vrijgesteld. Dus uitsluitend wordt de piek 's avonds van 17:00 tot 01:00 geteld.

De planning is, om voor 1 April de benodigde software en administratie verwerking van De Kooi klaar te hebben.

Aangezien wij het effect hiervan op het CAI-netwerk graag willen beheersen, zal e.e.a. pas definitief kunnen worden vastgesteld na een proefperiode van 3 maanden."

Nou nou zijn ze gedeeltelijk uit hun winterslaap gevallen. Dit is niet te geloven, nu kan ik tussen 01:00 en 17:00 ongelimiteerd downloaden met 4 kilobyte per seconde (Max downstream).

En een datalimet van 300 mb PER MAAND. voorheen dan.

Waarom hoor je nooit wat over de slechtste provider van Nederland, kan dit zomaar?!?!?!? Je hebt ene monopolie en dan mensen zo afzetten hoort de overheid niet in te grijpen?

*Zucht*

Verwijderd

pff de Rendo, proat me der nie van..

stelletje hobbieïsten die denken dat mensen alleen internetten om op www.seniorenweb.nl te surfen |:(

en dan betaal je 50 piek in de maand voor 3 kb/s ffs, en alsof dat nog niet triest genoeg is doet men er ook nog es een datalimiet van 300 mb. bij..

ohnee wacht, dan neem je toch een 'heavy user' abonnement, nee dan vliegen de mb's je om de oren hoor, met een verpletterende snelheid van wel (houd je vast) 8 kb/s !!!!! holy shit, somebody stop me!!

Verwijderd

Jeezzzzzz lekker stelletje daar bij jullie ...

Kun je beter je oude modempje uit de kast halen ...

Veel sterkte !!!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:43
Op woensdag 06 maart 2002 17:04 schreef Tw^st3D het volgende:
pff de Rendo, proat me der nie van..

stelletje hobbieïsten die denken dat mensen alleen internetten om op www.seniorenweb.nl te surfen |:(

en dan betaal je 50 piek in de maand voor 3 kb/s ffs, en alsof dat nog niet triest genoeg is doet men er ook nog es een datalimiet van 300 mb. bij..

ohnee wacht, dan neem je toch een 'heavy user' abonnement, nee dan vliegen de mb's je om de oren hoor, met een verpletterende snelheid van wel (houd je vast) 8 kb/s !!!!! holy shit, somebody stop me!!
Zelfs die 8K haal je niet met heavy user hoor eerder 5/6 K/sec

Ik heb ervaring :( maar ik ben er eindelijk vanaf :)

Heb nu Cistron Broadband MAXX :9~

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Dat er nog steeds mensen zijn die er na al die tijd nog steeds instinken begrijp ik helemaal niets van.

Maar ach.... ik durf te wedden dat het beter is dan internet met telefoonkosten :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:37
Ach... ik heb tijden moeten leven met Casema, dat was net zo slecht.
Als je geluk had haalde je 5 kb/sec .. :(
En daar betaalde ik ook 60 pieken per maand voor.. Gelukkig werd ik verlost door (fast) ADSL en ben ik ondertussen naar een Chello gebied verhuist.

no animals were harmed during the production of this message

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 18:46 schreef maartena het volgende:
Dat er nog steeds mensen zijn die er na al die tijd nog steeds instinken begrijp ik helemaal niets van.

Maar ach.... ik durf te wedden dat het beter is dan internet met telefoonkosten :)
WAT MOET JE ANDERS?

• Duckpower
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:48
Op woensdag 06 maart 2002 20:10 schreef Mannekino het volgende:

[..]

WAT MOET JE ANDERS?
Je kunt ADSL nemen. Als het goed is, is dat vanaf begin dit jaar beschikbaar in Hoogeveen. Het is alleen wel ongeveer 2x zo duur. Maar ja, dan kun je ook bijna 20x zo snel downloaden.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 20:26 schreef Freshbie het volgende:

[..]

Je kunt ADSL nemen. Als het goed is, is dat vanaf begin dit jaar beschikbaar in Hoogeveen. Het is alleen wel ongeveer 2x zo duur. Maar ja, dan kun je ook bijna 20x zo snel downloaden.
Goed, ik heb mammoet al ff gebeld. Ze komen morgen onze woonboerderij + pand naast de deur en garage ophalen. De rit naar hoogeveen duurt ongveer 2 dagen. Zodra ik daar ben en ADSL heb zeg ik het ff.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op woensdag 06 maart 2002 20:26 schreef Freshbie het volgende:

[..]

Hoogeveen?

hmz, 'k weet toevallig dat @home/Castel daar ook heel wat shit heeft staan :D:D

Alleen hebben ze er geen internet service blijkbaar :D :P

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:43
Klopt Essent heeft er spul staan :)

en dat gaat (als de planning doorgaat) in September gebruikt worden.

Wij krijgen een nieuw systeem van @home
Mogelijk wordt het nieuwe modemsysteem geen
Com21, maar een derde generatie kabelmodems volgens EURO-DOCSIS

• Duckpower
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:48
Op woensdag 06 maart 2002 20:40 schreef Mannekino het volgende:

[..]

Goed, ik heb mammoet al ff gebeld. Ze komen morgen onze woonboerderij + pand naast de deur en garage ophalen. De rit naar hoogeveen duurt ongveer 2 dagen. Zodra ik daar ben en ADSL heb zeg ik het ff.
Sorry, dacht ff: Rendo? Dat hebben wij ook! Zal dus wel in Hoogeveen zijn. :D
Trouwens, in zo'n buitengebied woon je ook niet, want niet overal waar Rendo is, bieden ze kabelinternet aan. Zijn er bij jou ook geen alternatieven als ISDN-always on?

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• maartena
Op woensdag 06 maart 2002 20:10 schreef Mannekino het volgende:

[..]

WAT MOET JE ANDERS?
Internet via de telefoonlijn? Dit kan met en zonder telefoonlkosten en met ISDN leverd dit 8 Kbyte/s op.

Voor EUR 119,- per maand heb je al ISDN always on.

Proud to be an American.
Hier woon ik

• maartena
vage dubbelpost deze kan weg.

Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1