[VB] Package and Deployment wizard

Pagina: 1
Acties:

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-08 20:18
Als ik een package maak met de package and deployment wizard krijg ik als ik deze uitprobeer op een andere computer zonder VB geinstalleerd altijd foutmeldingen dat Setup diverse DLL's niet kan registreren. Heeft iemand hier meer ervaring mee? Alle DLL's die meegeleverd worden zijn nodig voor de installatie.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 11:50

Basszje

Reisvaap!]

Ook de VB runtime etc :?
Ik heb er iig nog nooit last van gehad :?

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Verwijderd

Ook wel eens gehad, was niet zo makkelijk op te lossen. Ik weet niet meer precies wat de oplossing was maar wel dat ik die in de MSDN gevonden heb. Succes!

Overigens: die P&D wizard is erg brak. Als je de mogelijkheid hebt zou ik kiezen voor bijvoorbeeld Wise.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

IJskoud:
Overigens: die P&D wizard is erg brak. Als je de mogelijkheid hebt zou ik kiezen voor bijvoorbeeld Wise.
Met je eerste opmerking ben ik het eens, met je tweede niet helemaal...

Voor normaal (lees: niet ingewikkeld gebruik) kun je beter gebruik maken van InnoSetup

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 19:41 schreef Woudloper het volgende:

[..]

Met je eerste opmerking ben ik het eens, met je tweede niet helemaal...

Voor normaal (lees: niet ingewikkeld gebruik) kun je beter gebruik maken van InnoSetup
Of NSIS van Nullsoft, nog beter.

• Basszje
  • Laatst online: 08-09 11:50

Basszje

Reisvaap!]

Op woensdag 06 maart 2002 20:36 schreef dev het volgende:

[..]

Of NSIS van Nullsoft, nog beter.
Dat wou ik nou net zeggen. Werkt erg lekker en kan veel mee.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Verwijderd

Die jullie noemen ken ik niet, maar dat komt omdat ik alleen op m'n werk Setups heb gemaakt. Succes Xanion!

Verwijderd

Ik gebruik altijd de Setup Generator Pro van Gentee. Voordeel: registreert de DLL's en OCX'en, setup is in het NL als je de Dutch.ln download (vertaald door mij), setup bitmaps en icoontjes zijn zelf te kiezen en aan te passen, enz. Ik heb er nog nooit geen één foutmelding mee gehad op geen één PC. Maak gewoon een setup met de P & D wizard, kijk in de setup.lst welke bestanden er nodig zijn, in welke directory ze moeten en welke je moet registreren. Vul dit in de Gentee maker en je hebt een gave NL setup. Downloaden op: http://www.gentee.com

• Crazy D
  • Laatst online: 08-09 13:41

Crazy D

I think we should take a look.

Als je niet al te veel dingen wilt regelen met je setup zelf, is de Windows Installer zoals ie bij MS te downloaden prima. Zo ongeveer net zo uitgebreidt als P&D wizard, maar een stuk minder brak en ook een stuk fijner om de setup te runnen (eindelijk eens geen fullscreen setup, hoeveel setups dat tegenwoordig nog doen :()

Exact expert nodig?

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

... Windows Installer zoals ie bij MS te downloaden prima. Zo ongeveer net zo uitgebreidt als P&D wizard
Waar kan je die downloaden want op de microsoft kan ik hem niet vinden

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 20:55 schreef facer het volgende:
Waar kan je die downloaden want op de microsoft kan ik hem niet vinden
dan zoek je toch niet goed, want hij staat er echt. Zoek anders eens op de MSDN of de site van visual studio.

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 16:07 schreef Xanion het volgende:
Als ik een package maak met de package and deployment wizard krijg ik als ik deze uitprobeer op een andere computer zonder VB geinstalleerd altijd foutmeldingen dat Setup diverse DLL's niet kan registreren. Heeft iemand hier meer ervaring mee? Alle DLL's die meegeleverd worden zijn nodig voor de installatie.
Om even op het probleem terug te komen... De p&d-wizzard hoeft helemaal geen probleem te zijn. Maak je setup aan op een oude win95 bak en je hebt helemaal geen probleem met registratie van dll's... :7 *D
Pagina: 1