Tja zoals in de topic he
is der al iemand hier, of kent iemand hier iemand die het al gedaan heeft? lijkt me wel wreed je GPU en/of mem zo rond de 0
Verwijderd
40watt peltier op m'n voodoo3, het dingetje word ong. 0 graden, maar kwam nog geen 3Mhz hoger 
peltier op northbridge, same story
Verwijderd
beetje overkill niet, op die northbridgeOp donderdag 07 maart 2002 11:11 schreef Peltier het volgende:
40watt peltier op m'n voodoo3, het dingetje word ong. 0 graden, maar kwam nog geen 3Mhz hoger
Ik ben bezig met een waterkoeling voor mijn GeForce3, en ik ben ook van plan er een 60W peltier onder te werken... Ik denk dat ik zaterdag maar weer eens ga frezen aan mijn blokjes
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Ik wil, als phase-change 2 af is, ook de core/mem van de GF de koude rillingen bezorgen. Geen idee wat 't scheelt.
Verwijderd
hij brand iig niet meer doorOp donderdag 07 maart 2002 11:26 schreef DaBit het volgende:
Ik wil, als phase-change 2 af is, ook de core/mem van de GF de koude rillingen bezorgen. Geen idee wat 't scheelt.
er komt zondag een 80 watt op een Ti 500, eerste tests wijzen uit dat een core van 300 mhz zou moeten te doen zijn (nu 292 mhz met waterkoeling).
vmod moet wel nog uitgevoerd worden op de kaart.
vmod moet wel nog uitgevoerd worden op de kaart.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Pagina: 1