Peltier gekoelde Vid-kaart..? Al geprobeerd??

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:09
Tja zoals in de topic he ;) is der al iemand hier, of kent iemand hier iemand die het al gedaan heeft? lijkt me wel wreed je GPU en/of mem zo rond de 0 >:)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Epsilon

allang

Tjek de frontpage maar es

Verwijderd

40watt peltier op m'n voodoo3, het dingetje word ong. 0 graden, maar kwam nog geen 3Mhz hoger :(

peltier op northbridge, same story

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 11:11 schreef Peltier het volgende:
40watt peltier op m'n voodoo3, het dingetje word ong. 0 graden, maar kwam nog geen 3Mhz hoger :(

peltier op northbridge, same story
beetje overkill niet, op die northbridge

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 14:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik ben bezig met een waterkoeling voor mijn GeForce3, en ik ben ook van plan er een 60W peltier onder te werken... Ik denk dat ik zaterdag maar weer eens ga frezen aan mijn blokjes :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Ik wil, als phase-change 2 af is, ook de core/mem van de GF de koude rillingen bezorgen. Geen idee wat 't scheelt.

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 11:26 schreef DaBit het volgende:
Ik wil, als phase-change 2 af is, ook de core/mem van de GF de koude rillingen bezorgen. Geen idee wat 't scheelt.
hij brand iig niet meer door :+

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Gamer

Electrified

er komt zondag een 80 watt op een Ti 500, eerste tests wijzen uit dat een core van 300 mhz zou moeten te doen zijn (nu 292 mhz met waterkoeling).
vmod moet wel nog uitgevoerd worden op de kaart.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Pagina: 1