Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

hotmail via sms ontvangen?

Pagina: 1
Acties:

• HeadBeateR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05-2023
hoe ken je een melding via sms krijge dat je een nieuw email bericht hebt in je hotmail inbox? of de complete email ontvange via sms???

en ik heb de search gebruikt maar daar kon ik niet ech iets vinde...

Verwijderd

Eerst kon je dit altijd doen via http://mobile.msn.com/ maar of dat nu nog werkt geen idee.
Succes. :)

• HeadBeateR
oke bedankt :) (maar volgens mij werkt da nie)

maar werk die shit via genie.nl wel?

of heeft iemand nog een andere mogelijkheid ofzo???

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 16:27 schreef HeadBeateR het volgende:
oke bedankt :) (maar volgens mij werkt da nie)

maar werk die shit via genie.nl wel?

of heeft iemand nog een andere mogelijkheid ofzo???
Niet meer toch? wat Genie betreft ben ik niet echt op de hoogte. Ik dacht dat je de mail vroeger dus altijd kon forwarden naar je genie adres, en daardoor kreeg je dan de mail via sms op je telefoon.

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Bij Genie werkt het als volgt:

Als je mailt naar watdanook@sms.genie.nl krijg je het volledige bericht (mits niet langer dan 150 tekens uiteraard) via SMS bezorgd.

Als je mailt naar watdanook@genie.nl en iets instelt krijg je een alert per SMS, met daarin de afzender en het onderwerp van het bericht. Je kunt ook andere POP-accounts instellen om daarvan mail op te laten halen, en mail op je Genie-account laten forwarden naar andere diensten. Genoeg opties om er dus iets leuks van te maken, lijkt me zo :).

• HeadBeateR
Ja kijk ik heb al een genie account en mail enzo maar uhm ik mot weten of ik een nieuwe mail in me hotmail account heb en niet in me genie account!

Dus nogmaal... heeft iemand een idee hoe je een sms op je gsm ken krijge als je een nieuwe mail heb in je HOTMAIL! account...

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op woensdag 06 maart 2002 19:13 schreef HeadBeateR het volgende:
Ja kijk ik heb al een genie account en mail enzo maar uhm ik mot weten of ik een nieuwe mail in me hotmail account heb en niet in me genie account!

Dus nogmaal... heeft iemand een idee hoe je een sms op je gsm ken krijge als je een nieuwe mail heb in je HOTMAIL! account...
In mobile.msn.com instellen dat er een e-mail moet gestuurd worden naar je Genie-e-mailadres.

• HeadBeateR
Dus de enige mogelijkheid is genie? is er nie een andere service hiervoor?

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 17:02 schreef Kjev het volgende:
Bij Genie werkt het als volgt:

Als je mailt naar watdanook@sms.genie.nl krijg je het volledige bericht (mits niet langer dan 150 tekens uiteraard) via SMS bezorgd.

Als je mailt naar watdanook@genie.nl en iets instelt krijg je een alert per SMS, met daarin de afzender en het onderwerp van het bericht. Je kunt ook andere POP-accounts instellen om daarvan mail op te laten halen, en mail op je Genie-account laten forwarden naar andere diensten. Genoeg opties om er dus iets leuks van te maken, lijkt me zo :).
... en dat werkte perfect, totdat Genie O2 werd..

Nu werkt dat dus nie meer :(

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Weet je zeker dat je dat van Hotmail als SMS wilt ontvangen :? Dan wordt je bestookt met spam-SMS hoor :P :D

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 16:44 schreef GGS_VR6 het volgende:
Weet je zeker dat je dat van Hotmail als SMS wilt ontvangen :? Dan wordt je bestookt met spam-SMS hoor :P :D
Heb ff zitten zoeken..

Kan, maar kost geld.
Toen ben ik gestopt met zoeken >:)

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kheb ook nog ff gezocht en kwam op dit uit: http://www.twigger.nl/template=sms/

‹(◕‿◕)›

• HeadBeateR
Op zondag 05 mei 2002 17:11 schreef GGS_VR6 het volgende:
Kheb ook nog ff gezocht en kwam op dit uit: http://www.twigger.nl/template=sms/
Ja en dat kost natuurlijk geld? no thnx...

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Op zondag 05 mei 2002 18:45 schreef HeadBeateR het volgende:

[..]

Ja en dat kost natuurlijk geld? no thnx...
Voor wat hoort wat..

‹(◕‿◕)›

• HeadBeateR
Op zondag 05 mei 2002 18:46 schreef GGS_VR6 het volgende:

[..]

Voor wat hoort wat..
Ja heb je gelijk in :) ...maar wat ik dus graag zou wille is een GRATIS dienst. En dat was genie eerst en werkte ook ...totdat O2 kwam want nu werkt het iig niet meer , zoals hier boven al vermeld werd
Pagina: 1