Ok, ik heb dus niet zo`n goeie computer als ik dacht, ik heb MOHAA gekocht en die werkte voor geen meter, dus ik terug naar de winkel, en mocht ik een andere cd proberen, dus ik probeer de andere, werkt ook niet. Toen weer naar de winkel en toen kreeg ik C&C Renegade mee naar huis, niks mis mee vondt ik wel leuk, maar nu blijkt deze ook niet te werken. Dus ga ik zo maar weer naar de winkel heen.
De nieuwe spellen werken gewoon niet goed, kan ik nu mijn geld wel of niet terug vragen? Want als ik nog een andere game mee krijg...
Uh, dit topic is echt kansloos als je verder geen gegevens geeft 
Je kan misschien een tegoedbon ofzo krijgen, maar je geld terug denk ik niet...
Je kan misschien een tegoedbon ofzo krijgen, maar je geld terug denk ik niet...
Ok, SPECS:Op woensdag 06 maart 2002 15:29 schreef johnnyv.nl het volgende:
Eh, wat zijn je specs, welk os, etc? Wat gaat er precies fout enz. NEED INPUT.
Intel Pentium III 800MHz 256Mb Infineon ram Geforce II Pro 64Mb DDR ect. Mijn OS is Windhoos ME. Geen problemen enzow mee, alles draait zo perfect
Wat er precies fout gaat? Ik kan het spel gewoon niet spelen, ik moet een half uur wachten tot de muis beneden is als de muis boven is. Gewoon 2 FPS heb ik ofzow.
Argh... daar wordt ik zo moe van he... een paar vrienden zeggen dit ook altijd... windows ME werkt perfect, alleen ik heb problemen met(vul hier je waslijst in)...Op woensdag 06 maart 2002 15:32 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Ok, SPECS:
Mijn OS is Windhoos ME. Geen problemen enzow mee, alles draait zo perfect.
Ik durf te wedden dat het aan ME ligt, want de rest is prima hardware.
Welke drivers, doe eens een update van de nvidia drivers en van je sb live en kijk dan of het beter gaat. Zet trouwens ook ff alle andere progs uit.
Mwah, daar moet het opzich wel op kunnen draaien.. Hoewel ME eenOp woensdag 06 maart 2002 15:32 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Ok, SPECS:
Intel Pentium III 800MHz 256Mb Infineon ram Geforce II Pro 64Mb DDR ect. Mijn OS is Windhoos ME. Geen problemen enzow mee, alles draait zo perfect.
Wat er precies fout gaat? Ik kan het spel gewoon niet spelen, ik moet een half uur wachten tot de muis beneden is als de muis boven is. Gewoon 2 FPS heb ik ofzow.
Verwijderd
Dat systeem is snel genoeg.
De minimale systeemeisen liggen een stuk lager dan wat jij hebt.
Zelfs de aanbevolen systeemeisen liggen nog lager!
Dus ik denk dat je ergens wat instellingen niet goed hebt staan, of dat je drivers niet uptodate zijn ofzo.
De minimale systeemeisen liggen een stuk lager dan wat jij hebt.
Zelfs de aanbevolen systeemeisen liggen nog lager!
Dus ik denk dat je ergens wat instellingen niet goed hebt staan, of dat je drivers niet uptodate zijn ofzo.
Ik heb echt de laatste drivers van NiVidia gehaalt, en het werkt dan nog slecht. Ik kan zo wel ff een backupje maken van Me en dan zet ik 98 erop, dan moet het beter werken?
Ene, Ik heb een Creative Audigi, geen Life.
Ene, Ik heb een Creative Audigi, geen Life.
edit:
[quote]
Ow ja, en welke directx draai je?
[/quote]
De laatste, 8.1
[quote]
Ow ja, en welke directx draai je?
[/quote]
De laatste, 8.1
Maakt denk ik niet veel uit welke je gaat installeren, 98 of me, me is alleen wat brakker en ietsie trager. Waarschijnlijk heb je gewoon wat instellingen van je geforce verkeerd staan...........
Ik zou zelf 2000 of heel misschien XP op zetten, als 2000 echt niet blijkt te werken... maar ik heb een zware voorkeur aan 2000, wat imho de beste OS is die ooit gemaakt is(naast DOS
).
Heb tijdje 2000 gedraait en daar werkte toch ook niet alles vlekkeloos op.. (vooral qua games enzo) Nu met XP bevalt me wel, ben nog niks tegengekomen wat niet werkt (op wat oude versies van programmas na dan)Op woensdag 06 maart 2002 15:44 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik zou zelf 2000 of heel misschien XP op zetten, als 2000 echt niet blijkt te werken... maar ik heb een zware voorkeur aan 2000, wat imho de beste OS is die ooit gemaakt is(naast DOS).
Ehrm, FreeBSD, Linux etc.?Op woensdag 06 maart 2002 15:44 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik zou zelf 2000 of heel misschien XP op zetten, als 2000 echt niet blijkt te werken... maar ik heb een zware voorkeur aan 2000, wat imho de beste OS is die ooit gemaakt is(naast DOS).
Daar werkt helemaal niks qua games enzo op....Op woensdag 06 maart 2002 15:46 schreef johnnyv.nl het volgende:
[..]
Ehrm, FreeBSD, Linux etc.?
Mwa, UT en quake 3 wel, noem ik niet niks.Op woensdag 06 maart 2002 15:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar werkt helemaal niks qua games enzo op....
Vind ik nou niet zo super, zeker niet als gamer...Op woensdag 06 maart 2002 15:46 schreef johnnyv.nl het volgende:
[..]
Ehrm, FreeBSD, Linux etc.?
Op zich prima OSen, maar qua ondersteuning brak... maar daar gaat het ff niet om
Verwijderd
Meerdere spellen niet werken dus SP>HK.
En ExiRana ff hier onder melden als je de oorzaak weet
1-0Op woensdag 06 maart 2002 15:47 schreef johnnyv.nl het volgende:
[..]
Mwa, UT en quake 3 wel, noem ik niet niks.
i.d.d.Op woensdag 06 maart 2002 15:48 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Vind ik nou niet zo super, zeker niet als gamer...
Op zich prima OSen, maar qua ondersteuning brak... maar daar gaat het ff niet om.
HKOp woensdag 06 maart 2002 15:48 schreef ItSnows het volgende:
Meerdere spellen niet werken dus SP>HK.
Das nogal een verschil iddOp woensdag 06 maart 2002 15:50 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
HKHA
Windows 9x en dus ook winme
worden na een tijdje gewoon brak met dingen die veel processorkracht vreten zoals games is mijn ervaring. Gewoon ff windhoos opnieuw installen, dan zijn meteen je instellingen weer default geworden. En voordat je een topic over een probleem opend lijkt het me vanzelfsprekend dat ej de laatste drivers hebt geinstalleerd
Pagina: 1