Toon posts:

Emailen op de 8310

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
op deze telefoon zit een e-mail functie als ik het goed heb. Maar hoe kan ik deze gebruiken. hij vraagt om een e-mail server maar wat moet ik daar invullen? Kan iemand me helpen?

Verwijderd

Eey email kan je wel op je telefoon maar daar moet de emaildinst ook geschikt voor zijn! diensten zoals hotmail en yahoo hebben deze functie niet! Vizzavi weer wel... open daar een account ff je pop3 etc instellen en je kan email oontvangen en vertsturen!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel een @home adres, kan het daar ook mee? En hoe moet ik het instellen als ik bij vizzavi moet openen?

Verwijderd

ik denk niet dat het bij @home kan! je moet ff op de site van vizzavi kijken daar kunnen ze je er meer over vertellen!
Vizavi heeft deze dienst omdat het ook wapdiensten etc levert....

kijk eers maar ff op www.vizzavi.nl

succes

Verwijderd

Topicstarter
Oke dank je zal ff kijken, als i ker niet uit kom zal ik nog eens vragen

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan alleen iets vinden over e-mail via wap. Is dit wat jij bedoelde? Wat er zit ook nog een andere e-mail functie op de telefoon als ik mij niet vergis.

Verwijderd

Ja via wap bedoeld ik! als je email op jet foon wilt hebben met die functie dan moet je naar je provider toe... ik geloof dat dat niet gratis is!
Maar via wap is het ook prima te doen !? toch?

Verwijderd

Topicstarter
ja dat werkt ook wel. Thnx voor je hulp. Maar ik wou graag die e-mail functie gebruiken. Kan dit bij dutchtone trouwens?

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vizzavi verwijderd de mail uit de eigenlijke mailbox. Ik heb de voorkeur voor www.wapmx.com :)

Verwijderd

Even een iets offtopic vraagje, maar ik krijg dus binnenkort de 6510 (zie icon) en aangezien deze twee toestellen best veel op elkaar lijken zou ik willen weten of die functie daar ook op zit. Weet iemand dat?

• Duckpower
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:50
Op woensdag 06 maart 2002 19:45 schreef tjetta het volgende:
Even een iets offtopic vraagje, maar ik krijg dus binnenkort de 6510 (zie icon) en aangezien deze twee toestellen best veel op elkaar lijken zou ik willen weten of die functie daar ook op zit. Weet iemand dat?
Als je de moeite had genomen om even bij Nokia op de website te kijken, dan had je gezien, dat het er niet op zit. Zie ook Nokia 6510 volledige specificatie

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 10:18 schreef Freshbie het volgende:

[..]

Als je de moeite had genomen om even bij Nokia op de website te kijken, dan had je gezien, dat het er niet op zit. Zie ook Nokia 6510 volledige specificatie
Die pagina ken ik uit me hoofd joh ;) Maar er staan wel meer dingen niet op die wel op de foon zitten. Op de nokia-site van de 8310 staat ook niet dat je ermee kunt e-mailen :z Ik vraag het ook niet voor niets he :P
Pagina: 1