het grote Tribes 2 topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 396 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 10:42

broes_willems

kippie hachee moddereter

Tribes 2 is echt waanzinnig!!!!!! :D

Ik denk dat er meerdere oorzaken zijn voor het falen:
(Toch) te hoge systeemeisen
Te complicated voor veel mensen die gewoon maar willen fraggen.
Te irritant voor mensen die juist serieus zijn en te maken krijgen met noobs en teamkillers.

Ik kreeg pas een claninvite. Ik heb nu twee trainingen meegemaakt en telkens waren we met slechts drie man van de negen in de clan. Het is moeilijk een goed team bij elkaar te krijgen.

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 11:47
ok, voor de mensen die wat meer plaatjes geloven dan mijn zinloos gelul [en op dit topic eens op te fleuren]
Afbeeldingslocatie: http://tribes2.sierra.com/img/screens/t2_screen_sized_017.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tribes2.sierra.com/img/screens/t2_screen_sized_010.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tribes2.sierra.com/img/screens/t2_screen_sized_011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tribes2.sierra.com/img/screens/t2_screen_sized_013.jpg

nog meer zijn te vinden op de Tribes 2 Homepage

pr0mpt - It never hurts to help!

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Oh WAAROWAAR vind ik die budget titel??? want ik wil mijn brozzers wel een tribesje cadeau doen. :)
Dacht trouwens dat ie 17 euro ging zullen zijn worden.

• pr0mpt
kheb ehm vorige week in de kalverstraat achterin bij de FRS gekocht.
en ik weet dat hij ook in de Grote Houtstraat in Haarlem te krijgen is
en hij is echt het geld waard
weet jij trouwens misschien meer over de GoT tribe?
en hoe lang speel jij nou al?

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Op woensdag 06 maart 2002 15:48 schreef broes_willems het volgende:
Oh WAAROWAAR vind ik die budget titel??? want ik wil mijn brozzers wel een tribesje cadeau doen. :)
Dacht trouwens dat ie 17 euro ging zullen zijn worden.
Ik heb ehm bij haarlem vandaan.
kijk ff op de free record shop site..
mischien is ie te bestellen..

Halen doe je wel hoor!! Je moet en zal..
>:)

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Ik speel hem vanaf twee maanden na release vlgns mij. Ik heb destijds gevraagd om bij de GoT tribe te kunnen geloof ik. Op de een of ander manier lukte de invite niet. Het spel was toen ook nog redelijk buggy (nog iets wat misschien veel mensen heeft afgeschrikt, daar werd veel publiciteit aan gegeven).

Ik zal hier in Arnhem eens bij de FRS kijken.
Ik heb nog steeds wel interesse in die GoT tribe trouwens. De huidige tribe gaat niks worden denk ik. Nickname: -shaker-X

Mijn beste rol in tribes: tank driver 8-)

• pr0mpt
hmmm, misschien moeten we hier toch eens contact op gaan nemen met de originele oprichter[s]
die orf81 ofzow?
kent iemand ehm wat beter?
want anders kunnen we die clan wel "overnemen" en op die manier de clan ook wat nieuw leven in blazen
All in favour? >:)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-11 01:46
Is er nog een beetje community rondom T2 actief? Ik overweeg het te gaan kopen.

Vooral belangrijk vind ik veel servers met een lage ping die ook wel wat bevolkt zijn :)

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

pas geleden in tribes....fantastisch.

Een buddy en ik gingen samen in een tank naar de enemy base. Ondertussen voice communication via roger wilco.

Komt er een bomber langzaam aangvlogen. Ik zeg tegen mijn boordschutter dat ie maar de chaingun moet pakken ipv de grenade launcher omdat ie anders die bomber nooit raakt. Hij negeert mijn advies en knalt met een grenade (!) tegen die bomber. Dat ding draait een kwartslag. Hij zet de chaingun er nog ff overheen en bam in no time die hele bomber naar de klote. Wij liggen helemaal dubbel uiteraard.
:D:D:D:D:D
FF later een jetje die stilhangt langs een bergwand. Ik zeg tegen de boordschutter. Dat lukt je niet een tweede keer. Oh nee? Hij knalt een grenade tegen de bergwand ernaast en door de blast knalt ook die jet naar de knoppen. >:)

WOOOHOOO I'm the whirlwind baby.

• pr0mpt
lololol
ben zelf nog een beginner, maar heb zeker al de lol van dit spel in gezien
"ShazBot!" 8-)
en dat van veel spelers kan je wel zeggen! met 60 man tegelijk en nog een ping van 40 rondlopen
echt super is dat zeg@
aleen moet nog effe wat beter worden in wat je wel en niet allemaal kan...
maar dat is wel snel te leren, heb ik onderhand al gemerkt

T2 = :9

• pr0mpt
hmmmm het is toch niet zo dat de hele GoT interesse voor Tribes2 uit 4 man bestaat?
GoT, laat wat van je horen!
we willen graag weer een clan/tribe ter ere van dit Forum oprichten, maar dan zou er toch echt weer wat meer animo voor moeten zijn

• DeX

DeX

Ik heb wel zin om bij die Tribe te horen.. maar dat spreekt voor zich..
wat ik er aan heb.. niet veel denk.. moet nog flink oefenen..
:)

• DeX

DeX

Op woensdag 06 maart 2002 16:09 schreef wacko het volgende:
Is er nog een beetje community rondom T2 actief? Ik overweeg het te gaan kopen.

Vooral belangrijk vind ik veel servers met een lage ping die ook wel wat bevolkt zijn :)
Het is zijn geld waard..
Gewoon kopen...
Als je een beetje houd van vooral teamplay (en geen cheaters).

• pr0mpt
dat van cheaters vinnik ook behoorlijk belangrijk!
misschien dat we hierdoor toch wat van de CS mensen kunnen "afsnoepen" aangezien die onderhand denk ik wel strontziek worden van OGC en andere hacks

dit is gewoon leuk knallen met HEEL VEEL man, en HEEL VEEL opties

• DeX

DeX

Op woensdag 06 maart 2002 16:58 schreef pr0mpt het volgende:
dat van cheaters vinnik ook behoorlijk belangrijk!
misschien dat we hierdoor toch wat van de CS mensen kunnen "afsnoepen" aangezien die onderhand denk ik wel strontziek worden van OGC en andere hacks

dit is gewoon leuk knallen met HEEL VEEL man, en HEEL VEEL opties
Psst, je vergat LOL

Verwijderd

Hey, ik ehb het spel een maand geleden gekocht en het is echt :9
Ik zat in een tribe maar kreeg ruzie met de leader (zwaar irritante gozer, dus hij heeft me eruit gekickt).
Ik ben zelf nog vrij n00b maar heb zeker wel interesse in die GoT clan.
Count me in B-)

• DeX

DeX

Op woensdag 06 maart 2002 17:05 schreef DjeV het volgende:
Hey, ik ehb het spel een maand geleden gekocht en het is echt :9
Ik zat in een tribe maar kreeg ruzie met de leader (zwaar irritante gozer, dus hij heeft me eruit gekickt).
Ik ben zelf nog vrij n00b maar heb zeker wel interesse in die GoT clan.
Count me in B-)
Dei GoT clan bestaat al.. maar... is niet meer actief..
zie ijn eerste post voor de link.

• pr0mpt
ok, nog eentje er bij
nu is ff kijken of ik die ogf81 ofzow kan bereiken, ga ik ehm meteen ff vragen hoe het met de Tribe bezetting staat
geïnteresseerden:
*DeX
*Broes_willems
*wacko
*Djev
*pr0mpt

Verwijderd

Ik zei toch ook niet dat ie nog opgericht moet worden?
Ik zei dat ik wel interesse er in had, dus om erbij te komen (als ie actief is :P )

Verwijderd

Het was zeker een vet spel. Maar door de totale chaos op veel servers ben ik er mee gestopt. Had je super veel werk verricht voor je team, verneukt een n00b alles. Of die mensen die niet kunnen vliegen, ook leuk...

• DeX

DeX

Op woensdag 06 maart 2002 17:12 schreef 007 het volgende:
Het was zeker een vet spel. Maar door de totale chaos op veel servers ben ik er mee gestopt. Had je super veel werk verricht voor je team, verneukt een n00b alles. Of die mensen die niet kunnen vliegen, ook leuk...
Vliegen???

Verwijderd

Ik heb Tribes 2 nog wel ergens liggen denk ik
Tijdje wel gespeeld

Maar heb gemerkt dat T2 en CS niet echt lekker samengaan voor aim, maarja
Het vliegen in zo'n jet is errug cool :)

Ook het vliegen met bomber (mits bomber/piloot weet wat die doet) is errug cool

Ga het denk ik binnenkort wel weer instaleren
Is errug fun :)

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 18:46

star-saber

Ryzen

kspeel tribes 2 al sinds het uit is

echt een top spel

• RSP
  • Laatst online: 03-11 16:26

RSP

toevallig heb ik het net ff bij 'n maat van me opgehaald :)
net ff gespeeld ... phat :)

HAAAAAAAAAAIL to the Queen baby !

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ben niet langer actief (al een maand of 5-6 ofzo) de clan is AFAIK inactive. ik bben afgetreden en ben nu lvl1. ik heb de rest lvl4 gamaakt. vorige maand nog eens in het forum gekeken. 3 posts ofzo nog na mijn vertrek.

het was echt heel leuk. ondertussen ben ik helemaal afgestapt van FPS spellen en in de vliegsims gedoken (alleen af en toe nog wat OFP) en helemaal bezig met de DTSS. en dat loopt gelukig beter

BTW. ik zou het best leuk vinden om weer eens aan de tribes te gaan, maar omdat we nooi echt active waren was ik het na een tijdje zat om achter alle inactives aan te zitten. motvatie dropte als een stuk lood van 10km hoogte. op een gegeven moment raak je gewoon de boden, en is het gewoon niet leuk meer. dus ben ik ermee gestopt

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 17:15 schreef DeX het volgende:
Vliegen???
Ja? Hoe wil je het anders noemen? Je weet wel, stap je bij iemand in een bomber, laat 'ie hem na 200m neerstorten.

• DeX

DeX

Op woensdag 06 maart 2002 17:38 schreef 007 het volgende:

[..]

Ja? Hoe wil je het anders noemen? Je weet wel, stap je bij iemand in een bomber, laat 'ie hem na 200m neerstorten.
LOL

Ik heb er ook nog moeite mee..
Maar ik oefen wel..

• wacko
Hmm'kay, ff bestellen dan maar :)

Ik ben dan ook wel geïnteresseerd in het joinen van een clan. Ik ken alle basics al, alleen in de praktijk heb ik het nooit gebruikt (alleen met bots CTF). Ik ken dus wel alle dingen met packs enzo.

http://www.nlstore.nl : € 14.95 (incl verzendkosten)
http://www.dynabyte.nl/ : € 14.95 (excl. verzendkosten geloof ik)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:06
Heeft het nog zin om T2 te kopen...

Ik bedoel makers zijn dood...
spel heeft wel een community, maar kom je daar nog in aangezien het een best hoge leercurve heeft...
En als je der dan eenmaal inzit... hoe lang kun je et nog ongeveer blijven spele...

• DeX

DeX

Op woensdag 06 maart 2002 18:11 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Heeft het nog zin om T2 te kopen...

Ik bedoel makers zijn dood...
spel heeft wel een community, maar kom je daar nog in aangezien het een best hoge leercurve heeft...
En als je der dan eenmaal inzit... hoe lang kun je et nog ongeveer blijven spele...
weet ik niet .. ben net begonnen.

• pr0mpt
hey, als je het niet probeert weet je het natuurlijk nooit
all in favour to "reopen" de GoT Tribe?

[me!! *D]

• DeX

DeX

Op woensdag 06 maart 2002 19:52 schreef pr0mpt het volgende:

[me!! *D]
LOL!

[Offtopic]
Wel vroeg wakker worden./.
kunnen we vroeg beginnen.. ben ja al naar computeronderdelen.com geweest?

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 19:52 schreef pr0mpt het volgende:

[me!! *D]
me!! *D

Verwijderd

Meja, ik wil niet opscheppen hoor, maar ik speel tribes nu bijna 4 jaar, ben paar keer eerste van de wereld geweest dus ik weet wel het een en ander af van tribes.
Als ik tribes 1&2 dan met elkaar gaat verglijken dan valt het me echt op dat t2 totaal anders is, in negatieve zin.

Ten eerste is de gameplay gewoon erg brak.. er zit een soort vertraging op en je sta er als het ware verder van af, je krijgt het gevoel niet dat je schiet door die vage explosies etc (beetje moeilijk uit te leggen). Ik weet wel dat het een totaal ander spel is, maar het hoort gewoon bij tribes en alle topspelers die ik nu nog steeds ziet in t1, vinden dit ook.

Ten tweede is tribes2 een soort cs geworden. Ontiechlijk veel mensen die aan het spelen zijn en die de boel vaak verpesten op pubbies, waardoor die nog slechter word. Ja ik weet wel dat het niet overal is en dat wedstrijden vaak beter zijn, maar als ik het weer verglijk met tribes1, merk je gewoon dat t1 daar veel leuker in is. (dit kunnen de veteranen ook weer beamen)

Ten derde, heel lage fps door al die onzin graphics. Ja ik weet heus wel dat je dan een goede computer moet kopen maar er zijn zat mensen (en natuurlijk veel jongeren) die dat niet kunnen betalen en daar moesten ze gewoon rekening mee houden.

Ten vierde de snelheid. Ik weet niet precies meer hoe het tegenwoordig is, maar er is geen snelheid in t2 te bekennen. Volgens de makers was dit om het teamverband te versterken... maar ik vind dat het het principe van tribes voorbij gaat. T1 uitte zijn kracht vooral uit de routes die je moe(s)t leren om zo de snelste te zijn en te kunnen cappen, bij t2 zie je dit gewoon niet terug.

Ten vijfde het voelt aan alsof je in modder speelt, en dit komt niet alleen van mij af, maar van meer oude spelers van t1

Ten zesde de eeuwige bugs van het spel, ze hebben er veel uit gehaald maar creeeren gelijk weer nieuwe, tribes1 was en is nog steeds helemaal perfect.

Ten zevende(?) de brakke support die er eerst was voor het spel, is nu helemaal verdwenen... leuk voor de tribescommunity...

Kleine opsomminkjes wat mij en weer de andere spelers opvalt is dat de rocket launcer/turrets te sterk zijn, plasma te zwak, elf te sterk, de deployable turrets te klein zijn, de spelers vaak warpen, dat de ping in het spel vaak hoger ligt dan het bij pingen van de server (komt waarschijnlijk door de te grote maps), dat er over het algemeen meer D dan O is, het kut is dat je de flag kan wegschieten, maar ook de tanks die te sterk zijn, de discjumps waardeloos zijn(In t1 was dit veel handiger en belangrijker om te winnen), het kut is om de D in te halen door de snelheidscap, de explosies te klein zijn. ETC ETC
(Het is een ander spel ik weet het, maar ze moesten gewoon luisteren naar de oude spelers, nog voordat ze dit spel gingen uitbrengen, om het zo te perfectioneren. Ze hebben de plank nu finaal misgeslagen IMHO)

Dit zijn maar een paar dingen die mij opgevallen zijn, en niet alleen mij maar ook veel oude spelers van tribes. Zij kunnen ieder puntje stuk voor stuk beamen en vele zijn daarom ook weer terug gegaan naar t1.

Ik heb dit niet gezegd om op te scheppen, maar gewoon om mijn MENING te geven. Een mening die door veel andere gedeeld wordt.

Er zijn nog veel meer punten die ik kan opnoemen en mischien doe ik dat nog wel, maar ik vind dat ik nu ff genoeg getypt heb, enne echte t1 spelers spelen BASE!

dit had ik nog ergens getypt, meja dit is wat ik ervan denk

Verwijderd

Ik had het spel meteen gekocht toen het uitwas maar ik snapte het niet... kon geen goede server vinden.

Ik zal het zo weer eens installen.

• pr0mpt
MrPiccolo, hierbij neem ik aan dat jij er geen zin in hebt?
kijk, dat de gameplay te wensen overlaat enzo, en dat jij er niet zo blij mee bent snap ik
het is niet de beste online game, maar wel een hele leuke, en nu is gewoon de vraag wie mee wil doen, om dit spel even wat gezelliger te maken, door een GoT tribe op te richten

nu is mijn vraag, MrPiccolo, are you in or out?

Verwijderd

Ow heb het topic niet echt doorgelezen, maar wil je een clan oprichten? Nee voor t2 ben ik zowieso out.

• pr0mpt
nou het gaat er dus om, er was dus een GoT tribe, maar die is blijkbaar afgestorven...
nu hebbik ongeveer vorige week T2 gekocht, en een vriend who will be unnnamed [Dex >:) ] hebbehm ook gehaald...
nu zijn we behoorlijk geinteresseerd in online spelen maar dan echt ook met een team [is toch natuurlijk nog een team based spel]

nu is de vraag dus ook wie er interesse heeft...
ik denk dat het spel best wel potential heeft, maar nogmaals, het hoeft niet...
het kan alleen maar positief uitvallen...

ur call

Verwijderd

tja leuk idee en ik zal het zeker doen als ik jouw was, alleen heb je uberhaupt al enige ervaring met tribes 1/2?, vooral met tribes 2 heb je ontiechlijk veel ervaring en taktieken etc nodig. Zelfs sommige goede clans van t1 zijn er hierdoor mee gestopt.

Hiermee wil ik zeggen dat je je niet snel uit het veld moet laten slaan, de eerste paar maanden zal het slecht gaan, maar als je eenmaal kontakten krijg, ingewerkt ben op elkaar en het spel een beetje begrijp dan zal het heus wel tig keer leuker worden

• DeX

DeX

Hey I'm in..

Maar dat was al bekend..
Pr0mpt, ik spreek je morgen..

• pr0mpt
heheh, van jou wist ik het al DeX [btw jackass, call me, i'm bored]

maar ik laat me niet zo snel uit het veld slaan hooor met gamez. moest ook met CS en Q3 in het begin behoorlijk dooroefenen om dan ook maar een beetje hoog te eindigen.
gaat telkens iets beter, maar ik doe het voornamelijk ook om de lol, want niet vergeten, het is en blijft een spelletje ;)

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 21:10 schreef pr0mpt het volgende:
heheh, van jou wist ik het al DeX [btw jackass, call me, i'm bored]

maar ik laat me niet zo snel uit het veld slaan hooor met gamez. moest ook met CS en Q3 in het begin behoorlijk dooroefenen om dan ook maar een beetje hoog te eindigen.
gaat telkens iets beter, maar ik doe het voornamelijk ook om de lol, want niet vergeten, het is en blijft een spelletje ;)
True, true, alleen tribes is geen shooter ala cs/quake he remember that. Je zal het heus wel weten, maar ik durf te wedden dat tribes 2 10 x ingewikkelder is dan een wedstrijd van cs (of quake als die er zijn).

Maar ik houd nu op over tribes te lullen hehe, ik wens je in ieder veel geluk, want dat zal je zwaar nodig hebben.

• wacko
De basis van Tribes 2 is al die packs kennen en deze strategisch kunnen gebruiken, voertuigen kunnen besturen en deze tactisch inzetten en algemene taktiek van je team... en daarnaast moet je ook nog eens goed zijn in vliegen en doden met de verschillende wapens (zijn lastiger te leren gebruiken dan Quake etc.).

Packs, voertuigen en wapens ken ik dus al redelijk, de praktijk echter totaal niet.

Als er een clan komt en ik koop T2 binnenkort dan ben ik daar wel in geïnteresseerd ja :)

(neem dat maar als een voorlopige "ja")

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 13:28
Ik heb Tribes2 orgineel maar jammer genoeg kan ik niet meer op mijn acount spelen want ik ben mn wachtwoord vergeten en als ik wachtwoord na me toe laat zenden dan geeft een of andere vage error :( , mischien weten jullie nog een oplossing :?

• ReseT
  • Niet online
I'm in too!
T2 is gewoon kickass(Heb geen T1 gespeelt dus hoef ook niet te klagen dat T2 slecht is ;) ), is wat anders voor de verandering. Jammer dat Dynamix naar de kut is :(

Heet trouwens [HoT]Rotating Fan in T2, hier op het GoT zijn meer Horde of Terror leden, zoals sahga en danokorst... misschien dat die ook intresse hebben? ;)

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

• pr0mpt
ja, dat weet ik zeker ook wel....
tis een soort 3D RTS en ik speelde eerst ook RTS games [was ooit begonnen met TA en RA online :) de goede oude tijd met BoneYards]

maar heel errug bedankt, en het zal wel lukken denk ik...ik blijf altijd maar denken dat het een spelletje is, en voor de lol, aangezien ik naast de comp een nog veel leuker leven heb! :P

en om nu ff terug te komen op het opnieuw leven inblazen van GoT Tribes.... ocf81, daar hebben we jou hulp denkik ff bij nodig, omdat jij de "originele" oprichter bent....

ff er ook nog bij zetten, als je de originele CD hebt Artec, moet je misschien effe met Sierra support mailen ofzow, als je dan een scan ofzow van het doosje en serial geeft krijg je misschien een nieuwe?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:39

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik speel de game ook al vanaf het begin en vind het nog steeds een topgame!! Het enigste probleem ik kan het niet op mijn eigen PC spelen (door mijn OS WinXP Prof) de game laad ik kom in de game en dan quit hij naar windows :'(
Iemand enig id waardoor dit komt?

Ik zat trouwens een tijdje in [NL] maar dat was een beetje te fanatiek :D

Trouwens ik heb niemand het nog over de mods horen hebben. En die zijn er hoor ook wel een paar goeie zoals shifter was wel aarig maar die is nog volop in development. (je kunt er zelfs met een mech rondrazen :D

Ehh, ik hoop dat iemand een oplossing voor mijn probleem heeft :7

Ik blijf dit optic volgen misschien dat er nog een leuke clan uit voorkomt.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Ik wil best wel een paar potjes mee trainen om te kijken of het wat voor me is... ben al CS freak maar dit kan er ook wel bij toch :) hebben jullie al een id voor een server ?

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Ja stuur een mail naar sierra support. Binnen 24 uur een antwoord over het algemeen.

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

was reply op artec..........

• pr0mpt
nou ik weet niet hoe het met jullie staat, maar ik ga nu maar effe een potje klote
welke server weet ik nog niet, zal wel een barry'sworld worden, maar speel onder de nick pr0mpt
dus als je me vinden kan, laat ff weten
:7

Verwijderd

Mooi topic!

Tribes 2 is nog steeds veruit het gaafste spel dat ik ooit gespeeld heb en speel het nog iedere dag. Ik heb ook aardig lang bij [GoT] gezeten, maar helaas zijn we nooit aan echte games tegen andere clans begonnen, het bleef bij trainingen. Regelmatig kom ik nu nog ex-[GoT]-ers tegen in Tribes 2.

Ik zou wel weer graag bij [GoT] willen komen, dus let me know. Volgens mij kunnen we het beste proberen meteen een match te regelen, want dat is veruit het leukste en houdt de stemming erin en bevordert de opkomst bij trainingen.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:50

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
wat kost dat spel nu tegenwoordig in de winkels, is ie nog steeds 100 piek of inmiddels afgeprijsd :P :9 (ons hollanders benne zuuunig ;)) kon hem nergens vinden bij de mediamarkt iig :(

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• pr0mpt
Ener-G, hijis in de uitverkoop bij de FRS
ben gisteren ook nog bij de MM geweest, hebben daaro niet zo veel helaas
en nou echt budget... qua muziek CD's wel ja

en is zeker het geld waard, had zelf voor 40gulden mijn cd'tje

• Chiron

Chiron

Op woensdag 06 maart 2002 23:46 schreef pr0mpt het volgende:
Ener-G, hijis in de uitverkoop bij de FRS
ben gisteren ook nog bij de MM geweest, hebben daaro niet zo veel helaas
en nou echt budget... qua muziek CD's wel ja

en is zeker het geld waard, had zelf voor 40gulden mijn cd'tje
hmmm beter :) morgen ff checken dan, 40 piek is nog wel te doen

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Toevallig dat er een topic hierover is geopend net nu ik 2 weken geleden Tribes 2 heb gekocht :)

Je moet idd een hoop leren, maar het is echt de moeite waard. Het spel is goed verzorgt (graphics, community services enz), het speelt fijn en zelfs op servers met 60+ spelers wordt er aan teamplay gedaan :)

Verwijderd

ik ben al sinds jaar en dag webmaster van tribes2.nl maar bezoekers aantal valt maar wat tegen :'(

Verwijderd

er zijn trouwens maar 2 actieve tribes2 in nederlands : horde of terror (waar ik zelf in zit) en dutch gladiators

HoT : http://www.hot.gelderweb.net
NL : http://www.dutchgladiators.com

NL heeft zich sinds vorige week uit de europese competitie teruggetrokken wegens lage opkomsten. HoT speelt dus het actiefste. Verder zijn er nog ADHD en FF, beiden tribes van 7 man ofzo (wars zijn 10vs10 min tot 16vs16 max)

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:27
I own you, newblood 8-)
http://loc.shrimpwars.be
:D
community IS alive 8-)

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-11 08:42
Op donderdag 07 maart 2002 10:02 schreef Evil_Homer het volgende:
I own you, newblood 8-)
http://loc.shrimpwars.be
:D
community IS alive 8-)
Ben jij een LoC'er??
geinig ;)
Zo kom je nog eens mensen tegen,
maareh, in ClanBase kom je wel meer Nederlandse clans tegen (bijv: BodyBag, etc)

Zelfs speel ik T2 sinds mei vorigjaar, en ben Clanleider van
-=EEF=- Euro Elite Force...
best lastig om een clan te leiden, en een beetje te organiseren voor de BWT2L en ClanBase.
Maareh succes!

Verwijderd

hey ik ben dus [HoT]sahga :D

enne ik kan echte iedereen aanraden tribes te gaan spelen
IT RULES!!!!!

maar check ons een keer op www.hot.gelderweb.net

enne probeer de game eens en geef niet te snel op want er zit een HELE hoop in en dan kost een beetje leerwerk maar its more than worth it :9~

Verwijderd

Dat spel heb ik nog veel gespeeld. :) Ik ben altijd de turretmonkey.

Clan GoT is allang dood, volgens mij al vanaf vorig jaar Augustus.

Aankomend weekend heb ik een LAN samen met BlouweKip. Met 8 man en allemaal T2. :)

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 09:48 schreef danokorst het volgende:
er zijn trouwens maar 2 actieve tribes2 in nederlands : horde of terror (waar ik zelf in zit) en dutch gladiators

HoT : http://www.hot.gelderweb.net
NL : http://www.dutchgladiators.com

NL heeft zich sinds vorige week uit de europese competitie teruggetrokken wegens lage opkomsten. HoT speelt dus het actiefste. Verder zijn er nog ADHD en FF, beiden tribes van 7 man ofzo (wars zijn 10vs10 min tot 16vs16 max)
En je hebt (BNL en) tde (the dutch elite)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-11 20:01
He grappig, toch nog meer mensen die tribes 2 spelen..

Ook nog mensen met een linux client?

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• paknaald
  • Laatst online: 19:11
zeg is er nog een follow-up op die kerel die T2 niet kan draaien onder XP prof? ik heb nl. XP prof. en ga dus geen 15 euro uitgeven als ik ook niet kan gamen.... klinkt wel als een koel spel, hoge leercurve ben ik wel gewend (MUD's gespeeld *LOL*)....
maar dit dan:
TRIBES 02
Prijs: € 14,95 Incl Verzendkosten
Drager: CD-ROM
Releasedatum: jj/mm/dd 15-03-02
Extra info: BESTSELLERS
Artikelnr 4284
Maatschappij: ATOLL
Levertijd: 5 tot 25 Werkdagen
www.nlstore.nl

• DeX

DeX

Op vrijdag 08 maart 2002 14:34 schreef paknaald het volgende:
zeg is er nog een follow-up op die kerel die T2 niet kan draaien onder XP prof? ik heb nl. XP prof. en ga dus geen 15 euro uitgeven als ik ook niet kan gamen.... klinkt wel als een koel spel, hoge leercurve ben ik wel gewend (MUD's gespeeld *LOL*)....
maar dit dan:
[..]

www.nlstore.nl
Lekker!!!
Ben ik toch 6 euro misgelopen :( :)

Verwijderd

hij draait bij mij in winxp als een zonnetje
alleen moet je de updates even van Inet afhalen en niet met autoupdate doen anders loopt ie vast (tribes dan)

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 14:34 schreef paknaald het volgende:
maar dit dan:
[..]

www.nlstore.nl
Ik heb XP prof en hij draait gewoon goed. Kopen dus :)

• star-saber
  • Laatst online: 02-11 18:46

star-saber

Ryzen

draait prima onder winxp

• pr0mpt
je moet wel eeerst de Sierra Up Updater halen, en dan haaltie vanzelf de nieuwste patches enzo binnen, werkt wel goed..
en dan => Gamen!!! :P

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Jep, XP prof en tribes hoeft geen probleem te zijn. Ken iemand die dat heeft.

• DutchCommando
  • Laatst online: 21:43
Yep, speel het nog iedere dag. (Dutch Commando).

Zit in de Belgische tribe Lords of Chaos

Lords of Chaos Website

• DutchCommando
  • Laatst online: 21:43
Op vrijdag 08 maart 2002 16:35 schreef sahga het volgende:
hij draait bij mij in winxp als een zonnetje
alleen moet je de updates even van Inet afhalen en niet met autoupdate doen anders loopt ie vast (tribes dan)
Bij sommige mensen moet dit gedaan worden. Bij mij werkt de autoupdate wel goed.

• paknaald
heb de game besteld dus paknaald wil ook meedoen aan de legende :)

• zipper646
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-06 00:02

zipper646

...shit happens

Ik heb de screenshots bekeken en het ziet er gelikt uit :9
Morgen(maandag) ff langs de frs rennen om dit spel te halen.

Count me in for you clan!!

Apple iMac 2013

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Op zondag 10 maart 2002 04:36 schreef zipper het volgende:
Ik heb de screenshots bekeken en het ziet er gelikt uit :9
Morgen(maandag) ff langs de frs rennen om dit spel te halen.

Count me in for you clan!!
De screenshots zien er idd gelikt uit, maar de demo ziet er retebrak uit met men radeon, d3d is geen optie want dan is het onspeelbaar veel trager + brakke tekst, open gl draait snel maar ik heb van die lelijke lucht, net zoals ik bij qIIITA heb (niet bij QIIIclassic) zo'n beetje als bij de nvidia SETC bug, alleen heb ik ati :? .Qua gameplay is het best een stoer spel, alleen weet ik nog niet hoe je voertuigen, je station, etc moet repareren, aangezien het een budgettitel is haal ik hem ook volgende week :)

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Nou de clan waar ik twee weken in zat heeft zich opgeheven. Count me in.

Net strakke actie gehad. Kom ik in Katabatic bij de enemy base. Hangt daar een bomber te hoveren met pilot en bombergast maar GEEN tailgunner >:). Dus ik hop erin. Alle gasten bij die basis beginnen op me te schieten. Maar ja dan raak je de bomber!! Dus bomber voor een derde beschadigd.

De piloot vind het geschiet welletjes en vliegt weg (ik doe nog niks :* ). Ik pak nu mij electron flux gun en begin de shield weg te zuigen. Vervolgens pak ik mijn chaingun en begin op de unshielded bomber te knallen terwijl ik nog in de tailgunners seat zit. Ondertussen vliegen ze angstig verder. En net voordat ik door mijn kogels heen ben KLABBAM!!! De bomber en een crewlid naar de knoppen. >:)

Sneaky is my middle name.

Verwijderd

hehe John McClane in actie B-)

• paknaald
avant la lettre (pour moi, kheb de game pas over 4 tot 24 dagen >:))
een clan-naam bedenken?
idee: die neue wendung :+ (8>
[DNW]Paknaald get's his 281st frag :7 (dreamz)

Verwijderd

Screw Renegade; dit is veel toffer B-)

/me speelt het inmiddels 3 maanden. 43ar h13 1337 7r1B3s sk111z! *D

• DeX

DeX

Op maandag 11 maart 2002 10:38 schreef jdvanwijk het volgende:
Screw Renegade; dit is veel toffer B-)

/me speelt het inmiddels 3 maanden. 43ar h13 1337 7r1B3s sk111z! *D
HEHEHEHE! Ik heb renegade niet eens gespeeld!
Maar ik ben enthousiaster over tribes..

Verwijderd

Wow, net een vette actie gemaakt :P

Men neme een scout assasin genaamd jdvanwijk en een doodgewone gravcycle. Rijd voluit in op de door drie mannetjes bewaakte vlag en net voordat ie 'boem' zegt spring je van het rijtuig af en gebruik je de cloak pack. Verwarring alom, mannetjes afschieten en vlag meenemen! >:)

Verwijderd

Nu ik dit zo ff lees, heb ik toch wel zin om het weereens te spelen, zal het vanavond wel ff installeren. (t1 blijft toch beter nanaana:)) meja ik weet niet hoe het zit met mn t1 clan(gaan misschien stoppen ofzo) maar anders join ik wel de got clan.
(if im allowed, heb wel ontiechlijk veel ervaring, met t2 wat minder, maar het principe zit is er)

• DeX

DeX

Op maandag 11 maart 2002 17:43 schreef jdvanwijk het volgende:
Wow, net een vette actie gemaakt :P

Men neme een scout assasin genaamd jdvanwijk en een doodgewone gravcycle. Rijd voluit in op de door drie mannetjes bewaakte vlag en net voordat ie 'boem' zegt spring je van het rijtuig af en gebruik je de cloak pack. Verwarring alom, mannetjes afschieten en vlag meenemen! >:)
Scout assisin is cool! ben ik ook vaak... ff die generato's afraggen.

• Xplosive15
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 13:34
Is t2 eigelijk nog een beetje te spelen over een isdn lijntje?

For those about to rock, we salute you!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:40
Damn... tribes2 Ik was alweer bijna vergeten dat ik die ook nog ergens heb liggen. IMHO een zeer onderwaardeerd spel. Het is naar mijn mening wat C&C renegade had moeten worden. Ik heb het heel lang gespeeld. Zelfs op clanbase vrij actief.

Anyways, ik speelde het toen met een 56k modem, dus ISDN moet voldoende zijn.

Ik zal het ook weer eens installeren als ik het CD'tje kan vinden... (en als ik mijn accountname + password nog weet) |:(

Verwijderd

Bij mij werkt die update ook niet :S wil ik naar die servers en download ie wat dingen en dan werkt het niet |:(
wel veel over LAN gespeeld met 16 man :9~ ik zal nog wel ff instaleren en checken :P

• Chiron

Chiron

vanmiddag ff bij de frs voor 20 euro tribes 2 gehaald :)

ben benieuwd...

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-10 13:54

bennierex

Pilot_Z

Sorry dat ik dit topic weer omhoogschop, maar hoe staat het ermee? Nog nieuws m.b.t. een (nieuwe) GoT Tribe? Ik ben namelijk wel geïnteresseerd. ik had T2 al een hele tijd terug gekocht, toen af en toe gespeeld, daarna een hele tijd niet meer, nu heb ik het weer eens geïnstalleerd en de kriebels komen weer terug ;)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Die game blijft maar vastlopen bij mij onder windows XP.

Unexpected error @ xxxxx

welke detonator drivers gebruiken jullie om em goed te draaien?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Op woensdag 24 april 2002 22:32 schreef MaDLiVe het volgende:
Die game blijft maar vastlopen bij mij onder windows XP.

Unexpected error @ xxxxx

welke detonator drivers gebruiken jullie om em goed te draaien?
Maakte bij mij niet uit, ik heb nu de laaste en die werken ook goed. Ik heb ooit eens probs gehad met textures, maar dat lijkt ook voorbij. Welke versie gebruik je nu? (drivers & game)

Verwijderd

Met Win2k ook wat problemen, als ik midden in het spel een raket gelocked hebt, en hem af wil vuren -> crash ;(

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op woensdag 24 april 2002 22:50 schreef bennierex het volgende:

[..]

Welke versie gebruik je nu? (drivers & game)
Gebruik nu 2890 gebruikte hiervoor 2880

beide zelfde probleem (lukt me niet meer om drivers te downgraden naar 2832) met geforce 3 ti200.

Laatste patch game (speel alleen online)

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Op woensdag 24 april 2002 22:59 schreef MaDLiVe het volgende:

[..]

Gebruik nu 2890 gebruikte hiervoor 2880

beide zelfde probleem (lukt me niet meer om drivers te downgraden naar 2832) met geforce 3 ti200.

Laatste patch game (speel alleen online)
Check hier eens. Misschien helpt die FirstAid Util je uit de problemen.

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Is er dan echt niemand meer geïnteresseerd in T2 :? Een maand geleden anders nog wel als ik de posts in dit topic lees...

• Hans.Solo
  • Laatst online: 28-10 09:06

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Op donderdag 25 april 2002 12:45 schreef bennierex het volgende:
Is er dan echt niemand meer geïnteresseerd in T2 :? Een maand geleden anders nog wel als ik de posts in dit topic lees...
Zekers wel ben zowat iedere avond wel online te vinden hoor....
buddy me anders ff, me = Ec|HansSolo
Als ik online ben, ben ik altijd te vinden in channel Ec| in de chat, dus look me up

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• DeX

DeX

Ik ben de laatste maanden wat afwezig geweest..
DOD 2.0 en Jedi Knight hadden ff de bal gejat..

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik wil uiteraard ook wel joinen (ik check ff de firstaid kit)

• Hans.Solo
  • Laatst online: 28-10 09:06

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Op donderdag 25 april 2002 16:48 schreef MaDLiVe het volgende:
Ik wil uiteraard ook wel joinen (ik check ff de firstaid kit)
Nog steeds gekloot met die detonator?
Er zijn bij Sierra Online een aantal oplossingen te vinden als die firstaid het ook niet doet

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Op donderdag 25 april 2002 12:45 schreef bennierex het volgende:
Ik speel het toch wel zo'n 4-8 uur per week. Ik heb mijn game-naam nu ook maar gewijzigd in broes_willems (beetje gelijk trekken met de rest van mijn internetactiviteiten).

Een vriend van me heeft net een clan opgericht: [LOL] 8-)
Pagina: 1 2 Laatste