HD waarschijnlijk overleden.

Pagina: 1
Acties:

• KippKoRN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-04-2023
Heej mensjes.

Had ff een vraagje aan jullie.
Weten jullie of het mogenlijk is het printplaat die op de HD zit te vervangen. en zoja waar kan ik het eventueel vinden.

Het is een Samsung WU33205A 3.1G.b schijf (hoor je denken gooit weg dat ding, zou ik ook wel willen maar er staat nog belangrijke data op dat ik moet hebben en ik had het nog niet geback-upt.)

Ik hoop dat jullie het weten.

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

• JvdW
  • Laatst online: 19:02
Er zijn wel bedrijven die aan zoiets doen maar dat is dus echt niet te betalen zo duur ;(

• KippKoRN
Das wel jammer maar het is dus niet mogelijk een andere printplaat erop te zetten. :?:?:?

• JvdW
  • Laatst online: 19:02
Op woensdag 06 maart 2002 15:17 schreef KippKoRN het volgende:
Das wel jammer maar het is dus niet mogelijk een andere printplaat erop te zetten. :?:?:?
Ik denk niet dat dat gaat lukken nee.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:41

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

HA>>OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

och maar 3 gig ik was een keer meer dan 10gig kwijt
Daar kom je wel weer overheen

en BTW GEEN BEGROETINGEN!

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2025
Een losse print is volgens mij niet te krijgen, maar misschien kun je die bij de fabrikant nog opvragen, anders kun je iemand die dezelfde heeft vragen of je zijn printje mag lenen.
Ik zelf heb het op mijn werk gehad met een HD, was kapot(chipje doorgebrand) en na de print er van een ander op gezet te hebben, deed hij het weer, en kon ik al de data er nog af halen. (waren top geheime inrichtingsplannen van de nieuwe organisatie van na de fusie)

quote uit de FAQ:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Mjah, printplaat wisselen is wel mogelijk met hdd's van hetzelfde type (dus exact dezelfde revisie etc.)

Maar het werkt alleen als er echt iets in de electronica kapot is, dus tegen headcrashes, surface fouten en dat soort dingen helpt het helaas niet!

• KippKoRN
Ten eerste sorry dat ik er groetjes onder zette, sorry
Ten tweede ik heb het gevoel dat er een chip is doorgebrand op het printje. vandaar. Maar ik gaat ff kijken of ik iets kan regelen bij de fabriekant. :P

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

Op woensdag 06 maart 2002 15:29 schreef KippKoRN het volgende:
Ten eerste sorry dat ik er groetjes onder zette, sorry
Ten tweede ik heb het gevoel dat er een chip is doorgebrand op het printje. vandaar. Maar ik gaat ff kijken of ik iets kan regelen bij de fabriekant. :P
gaat je niet lukken.

It sounds like it could be either bad hardware or software

• KippKoRN
Wie niet waagt wie niet wint denk ik dan maar *D

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

Op woensdag 06 maart 2002 15:51 schreef KippKoRN het volgende:
Wie niet waagt wie niet wint denk ik dan maar *D
Jij houdt ervan kansloze acties te ondernemen?

en het boeit je ook niet dat je keihard uitgelachen zult worden? wow, respect!

It sounds like it could be either bad hardware or software

• KippKoRN
Neej dat heb je goed begrepen. Ik heb altijd zoiets als ik het niet probeer dan weet je het ook niet. een Nee heb je een Ja kan je krijgen.

En het intereseert me geen ene moer of je me nu heel erg hard aan het uitlachen bent maar als het me wel lukt lach ik harder terug :)
Pagina: 1