AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Verwijderd
dat kan je gewoon bij elke verf handel bestellen ik denk niet datze het op vooraad hebben zoeken en gij zult vinden s^6 met je mod
Verwijderd
Bij de betere verfhandels neem ik aan 
maareh ...wat ik nie snap , dat er hier mensen gaan vragen welke kleurcombi het mooist is , heb je dan zelf geen smaak ? of weet je nog nie in welke kleuren je gaat modden ...
zonee ,zou ik tog nog ff w8en met het kopen van je verf...
maareh ...wat ik nie snap , dat er hier mensen gaan vragen welke kleurcombi het mooist is , heb je dan zelf geen smaak ? of weet je nog nie in welke kleuren je gaat modden ...
zonee ,zou ik tog nog ff w8en met het kopen van je verf...
Verwijderd
is dat niet slecht voor geluid/rpm aantal van de fan? best zwaar om een dekkende laag verf op een zwarte fan te krijgen
Verwijderd
om nog maar te zwijgen van eventuele trillingen als je fan niet meer in evenwicht is door de verf.Op woensdag 06 maart 2002 15:27 schreef MasterXP het volgende:
is dat niet slecht voor geluid/rpm aantal van de fan? best zwaar om een dekkende laag verf op een zwarte fan te krijgen
check kruidvat 
nagelak..
maar de brokkelt dacht ik, nog nooit echt geprobeerd, zal wel ff doen..
nagelak..
maar de brokkelt dacht ik, nog nooit echt geprobeerd, zal wel ff doen..
Halfords, heeft spuitbussen glow in the dark transparante vernis!
Nog beter:
http://www.bit-tech.net/article/62/
http://www.bit-tech.net/article/62/
maakt paarsOp woensdag 06 maart 2002 15:53 schreef dutchmystikalmaniac het volgende:
blauw - rood is nice combo
Verwijderd
dat is stoer denk dat ik dat ook maar eens ga uitproberen moest toch al een nieuwe cooler kopen want die van mij maakt een raar geluid en draait langzaam
leer lezenOp woensdag 06 maart 2002 15:48 schreef fidodido het volgende:
nagelak blijft niet lang zitten wil maar eff vertellen !!!
k zei dat het brokkelt... das meestal als het droog is
heb je toevallig een airbrush?
Die kun je nu perfect gebruiken.
Heb ik zelf ook gedaan.
Gewoon echt goed verdunnen (lees 25% maybe 40% thinner oid op 75%/60% verf), want die verf is altijd van die dikke drap.
Schuren en spuiten en eventueel nog wat metalic lak erbij toevoegen zodat je overdag ook nog een leuk kleurtje hebt.
Heb ik zelf ook is gedaan post nog wel een keertje pics.
Die kun je nu perfect gebruiken.
Heb ik zelf ook gedaan.
Gewoon echt goed verdunnen (lees 25% maybe 40% thinner oid op 75%/60% verf), want die verf is altijd van die dikke drap.
Schuren en spuiten en eventueel nog wat metalic lak erbij toevoegen zodat je overdag ook nog een leuk kleurtje hebt.
Heb ik zelf ook is gedaan post nog wel een keertje pics.
verkoopt de gamma het niet ofzo
Canon EOS 80D En wat glaswerk
De feestwinkel in Groningen verkoopt die verf,
weet alleen niet of het ook op je kast hecht.
Misschien moet je daar eens kijken. Gamma en Hubo hebben ook fluor kleuren, maar ze fluoriseren niet, die van de feestwinkel wel. Die zijn wel glow in the dark.
weet alleen niet of het ook op je kast hecht.
Misschien moet je daar eens kijken. Gamma en Hubo hebben ook fluor kleuren, maar ze fluoriseren niet, die van de feestwinkel wel. Die zijn wel glow in the dark.
Automatiseren kan je leren!
Ik heb van die stiften met verf van de Speelboom (al tijdje geleden)Op woensdag 06 maart 2002 21:19 schreef MasterOverdrive het volgende:
intertoys ofzo
Ik dacht, kom ik smeer het op de buitenkant. Laat ik maar beginnen met een afdekplaatje. Het resultaat is niet echt mooi, overdag lijkt het of ik mijn neus gesnoten heb over de kast, en in het donker gloeit het een paar minuten na.
En het is er niet met water af te krijgen.
[topic=427659]
Nog een ongelukje met lichtgevende verf.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Pagina: 1