Toon posts:

Foutmelding tijdens branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Kan iemand mij helpen met dit probleem.Ik heb een AMD 1400Mhz,896MBRam,Geforce2,Plextor 16X en windows XP pro.Telkens als ik een cd wil branden met Nero 5572.Begint hij te branden en na een paar procent krijg ik het leuke blauwe schem met die foutmelding.Heb ondertussen al Easy CD Creator 5.0 geinstalleerd en juist het zelfde.Ofwel krijg ik IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL ofwel PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA.Ik hoop dat er iemand is die mij een oplossing kan geven voor dit probleem.Alvast bedankt.:(

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:41

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

TITEL ONTCAPST
+
Move naar waar ie hoort (OM dus)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-04 00:55
Driver_irql (oftwel mijn sign >:) ) duidt erop dat je een brakke driver hebt. Ik zou dus maar eens gaan beginnen met het updaten van je drivers.
Ennuh...blaat_in_nonpaged_area lijkt mij een brakke swapfile dan :? :?

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok,drivers update.Maar van wat????Van de software,de hardware,.....?

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk geen driver update van de software,maar van welke hardware.Het kan overal aan liggen of wat?

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-04 12:57
probeer is een oudere versie van nero heb dezelfde melding gehad bij het kopieren van een beveiligde cd, oudere versie erop langzamer branden en klar is kees

Verwijderd

Topicstarter
En over welke versie heb jij het dan?

Verwijderd

Screensaver uitgezet? Alsmede andere rare diensten?

Verwijderd

Topicstarter
Alles uitgezet,screensaver,firewall,antivirus,....
Pagina: 1